Статистика TikTok: все, що потрібно знати про додаток (оновлюється)
16.08.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
TikTok включає історію двох додатків. Спочатку китайська компанія Bytedance випустила Douyin для обміну відео у соціальній мережі. Додаток вийшов на міжнародний рівень та отримав назву TikTok. Поступово соціальна мережа набирає обертів та зростає у геометричній прогресії.
Ми зібрали свіжу статистику, а також факти про популярний додаток для створення коротких відео. Дані періодично оновлюються.
- У TikTok 1 млрд активних користувачів на місяць станом на січень 2022 року.
- TikTok був встановлений на пристроях понад 3 мільярди разів по всьому світу. Він подолав позначку в один мільярд у лютому 2019 та два мільярди у квітні 2020. У середині 2021 року він досяг трьох мільярдів.
- Найбільш завантажений додаток згідно зі світовою статистикою у 2020 та 2021 роках. За даними Sensor Tower, TikTok досяг піку завантаження в першому кварталі 2020 року, коли його завантажили 318 мільйонів разів.
Щомісячний пік завантажень припав на березень 2020 року — перший місяць пандемії коронавірусу. На кінець 2021 року TikTok набрав 745,9 мільйона установок в обох магазинах (App Store та Google Play) додатків у 2021 році. На графіку Statista також видно, як змінювалося кількість установок на рік з початку перших завантажень.
Читайте також: TikTok оновить рекламну політику згідно з правилами ЄС
- Китайській команді розробників знадобилося 200 днів, щоб створити оригінальну версію TikTok.
- Bytedance запустила Douyin у вересні 2016 року. У вересні 2017 року його перейменували на TikTok у зв’язку з виходом на міжнародний ринок.
- Користувачі проводять у TikTok в середньому 82 хвилини на день (дані за 2-й квартал 2022 року).
- 60% користувачів TikTok відносяться до покоління Z віком від 16 до 24 років.
- За ґендерною класифікацією аудиторія TikTok складається з 57% жінок та 43% чоловіків.
- 29% активних користувачів Google Play по всьому світу відкривають TikTok щодня. У рейтингу додаток посідає другий рядок, на першому місці Instagram — 39%.
- До країн із найбільшою аудиторією TikTok станом на квітень 2022 р. належать США, Індонезія, Бразилія, росія, Мексика.
- 167 мільйонів відео TikTok, переглянутих за інтернет-хвилину (дані Statista).
Читайте також: Види реклами у TikTok
- Розваги — найпопулярніша категорія в TikTok з переглядів хештегів. У п’ятірку лідерів входять: розваги — 535 млрд переглядів хештегів; танці — 181 млрд; розіграші — 79 млрд; фітнес/спорт — 57 млрд; зроби сам — 39 млрд.
- TikTok доступний у більш ніж 150 країнах. Про це стверджує TikTok Creator Marketplace.
- TikTok «говорить» більш ніж 35 мовами (статистика TikTok Creator Marketplace).
- TikTok має найвищий рівень залучення в соціальних мережах на пост. Показовий приклад: Дженніфер Лопес опублікувала те саме відео в Twitter (45 мільйонів фоловерів) і TikTok (5 мільйонів фоловерів). Відео в Твіттері набрало 2 млн. переглядів, а в TikTok — 71 млн. переглядів.
- Застосунок показує високий рівень охоплення. TikTok демонструє феноменальне зростання у країнах Перської затоки (GCC). Це Саудівська Аравія — 87,9%, ОАЕ — 81,3%, Кувейт — 75,4%.
- Протягом першого кварталу 2022 року з платформи видалено близько 102,3 мільйонів відео TikTok, що приблизно на 19,25% більше, ніж у попередньому кварталі.
- Найбільш обговорюваним брендом на TikTok у липні 2021 року став онлайн-рітейлер одягу та спорту Shein, його згадали 6,63 тисячі разів. Також до рейтингу потрапили Netflix і The Coldest Water з 4,88 тис. та 4,36 тис. згадок відповідно.
- У TikTok високий відсоток ROI. Статистика згідно з опитуванням, проведеним серед маркетологів B2B та B2C у США, Австралії, Канаді, Німеччині, Великобританії, Франції та Японії. 21% респондентів заявили, що Facebook є соціальною мережею із найвищою віддачею з інвестицій (ROI). 18% респондентів обрали Instagram 14% — LinkedIn 12% — TikTok 11% — YouTube.
- Щомісячні витрати користувачів становлять 110 мільйонів доларів. Доходи TikTok збільшувалися пропорційно до зростання його популярності. Як стверджує Sensor Tower, TikTok — найприбутковіший неігровий додаток у світі станом на лютий 2021 року. Користувальницькі витрати налічують понад 110 мільйонів доларів, що у 1,9 раза перевищує його дохід у лютому 2020 року.
Читайте також: TikTok Analytics: статистика та аналітика профілю
- TikTok встановлений на 90% на Android пристроях. Друга операційна система з домінування на ринку смартфонів.
- За даними TechCrunch, виторг TikTok у четвертому кварталі 2019 року зріс на 300%+ порівняно з 2018-м.
- З другого кварталу 2020 року витрати користувачів перевищували 300 мільйонів доларів щокварталу. Споживчі витрати в TikTok зараз перевищили $2,5 млрд. Раніше такого результату досягали тільки Tinder, Netflix, YouTube і Tencent Video.
- Найпопулярніша пісня в додатку зазвичай стає хітом Spotify, що показує вплив соціальної мережі.
- TikTok збільшив тривалість відео з 3 до 10 хвилин (спочатку вона становила 1 хвилину).
- TikTok працює над новим форматом реклами з доповненою реальністю, яка буде доступна найближчим часом.
- Кількість активних щоденних користувачів у Китаї (переважно версії Douyin) перевищує 600 мільйонів.
- TikTok — найпопулярніший додаток для соціальних мереж для дітей віком від 4 до 15 років у всьому світі (41%). (Висновок з річного звіту Qustodio про цифрові звички дітей).
- Згідно з звітом Forbes про найбільш оплачуваних зірок TikTok, на першому місці Еддісон Рей займає з $5 млн доларів, друге місце — Чарлі Д’Амеліо з $4 млн, а її сестра Діксі — на третьому місці з $2,9 млн.
- Facebook прямо конкурує з TikTok. У 2018 році Мета запустила додаток Lasso, яка мала стати аналогом TikTok. Однак, ідея не виправдала себе і в середині 2020 року додаток було ліквідовано.
Про статистику TikTok в Україні ми також писали у статті Статистика популярності соціальних мереж. Що обирає українська молодь?
Команда Webpromo запускає рекламу в TikTok у різних форматах, відстежує та аналізує ефективність креативів. Для детальної інформації залишайте заявку.