Як створити рекламний креатив за допомогою MidJorney? Інструкція від Webpromo
21.04.2023
У вас є ідея зображення для вашої рекламної кампанії і ви звертаєтеся за допомогою до штучного інтелекту. Вводите запит, чекаєте кілька секунд, але отримуєте не зовсім те, що хотіли. Зображення не підходить під ваш стиль, не так розставляє акценти і т.ін. Звучить знайомо?
Зараз ми розкриємо секрет приголомшливих результатів використання ШІ – проблема не в інструменті, а в точності прописаного запиту.
Що та як писати в підказках для Midjourney, щоб отримати бажаний креатив?
Почнемо спочатку та розберемося, що таке підказка та як правильно її використовувати.
Підказка в боті Midjourney – це база 😁. Якщо без жартів – це той запит, який ви вводите у віконечко повідомлень на сервері. Однак варто розуміти, що, якщо ви напишете просто “чоловік, що п’є каву”, то на виході отримаєте загальний образ, створений в довільному стилі, без деталізації та якоїсь конкретики.
Як формулювати дієву підказку – поради від Webpromo
Для отримання класного рекламного креативу, який задовольнить ваші потреби, варто використовувати таку схему – спочатку описуємо головного героя або об’єкт, далі – необхідні деталі, після цього – на якому фоні все знаходитиметься, в якому стилі виконати генерацію і параметри зображення (в основному тут пишемо співвідношення сторін чи ступінь деталізації).
Важливо: всі блоки опису ми розділяємо двома двокрапками з пробілами з двох сторін. Більшість користувачів використовують для цього коми, але за допомогою двокрапок нейромережа набагато краще розуміє запит.
Це базова схема створення підказки, але ви можете адаптувати її під себе, залежно від ваших потреб. Однак ми зупинимося на тому, як правильно формулювати той чи той блок, щоб отримати максимально круте зображення. Запит Midjourney довзоляє ввести близько 6 тис. знаків, тому тут є де розгулятися.
Врахуйте ці фішки під час створення підказки для боту Midjourney:
- Додайте конкретних деталей
Введіть усе, що вважаєте важливим – колір, форма, вік, настрій та інше. Замість запиту “чоловік, що п’є каву”, напишіть, наприклад, “темноволосий чоловік років 30 п’є каву з білої великої чашки”. Менше поля для фантазії ШІ – більше конкретики.
- Не перестарайтесь
Деталі допомагають, але не пишіть надто довгі запити – штучний інтелект може заплутатися та врахувати не все. Не повторюйте слів та не згадуйте одну й ту ж тему двічі.
Наприклад: “Чоловік із темним волоссям виглядає сонним, тому п’є каву з білої великої чашки” краще скоротити до “Сонний темноволосий чоловік п’є каву з білої великої чашки”.
- Не забувайте про світло
Один і той же сюжет вийде кардинально різним за настроєм та сприйняттям, якщо ви зміните схему світла.
Перед вами приклад того, як освітлення змінює сприйняття. Зображення з темрявою навколо створює відчуття романтичної, дещо камерної атмосфери. Однак фото салату з овочів та зелені – це більше про здоров’я та спорт. Гарно б, наприклад, підходило під візуал для веганського кафе. Тому на таких фото має бути більше світла, яскравих кольорів. Вкажіть це в підказку ботові. Окресліть чи це природнє освітлення вдень, чи це лед-лампа та інше.
Приклад: volumetric light, cinematic lighting
Не забудьте прописати потрібні вам кольори. Використовуйте корпоративні кольори вашої компанії або ж такі, на яких ви хочете зробити акцент.
- Знайдіть референс
Спростіть роботу Midjourney та додайте URL потрібного вам зображення, щоб отримати аналогічний стиль. Наприклад, ви готуєте креатив для архітектурної компанії. Покажіть боту свої ескізи чи попередні роботи. Зазначте рівень їхньої бажаної схожості та чекайте на результат.
Формат запиту:/imagine
Також ви можете вказати стиль певного художника чи фотографа. Не знаєте кого обрати, натомість подобається стилістика якогось фільму чи іншого витвору мистецтва? Вкажіть його.
Щоб уникнути прямого копіювання, спробуйте описати стиль, а не просто вказати його назву чи автора. Можете подумати самостійно або використати Chat GPT та додати ключові особливості в підказку Midjourney.
- Не використовуйте мінус слова
Штучний інтелект, ймовірно, пропустить слова “не”, “без” та подібне і навпаки додасть те, що ви хотіли виключити. Тому, якщо ви хочете зображення чоловіка з чашкою кави, але без вікна на фоні, то просто опишіть яким має бути фон, але не згадуйте вікно взагалі.
Якщо ви не можете обійтися без мінус слів, то спробуйте вказати їх вкінці підказки (у параметрах). Зазначте не потрібний вам предмет чи колір після запиту “–no”. Однак це не гарантія того, що Midjourney не намалює цю деталь.
- Вкажіть пріоритет
Якщо вам потрібно зробити зображення, на якому буде більше, ніж один предмет чи персонаж, визначте пріоритетність. Вкажіть ШІ, на що варто звернути більшу увагу.
Наприклад, вам потрібні леви та зебри на одному зображенні. Кого має бути більше? Додайте ::1 або ::2 відповідно до назви звіра. Або ви шукаєте креатив для бренду косметики. Яких товарів має бути більше на фото? Дрібних чи великих банок, акцент на них чи на пакуванні? Вкажіть це.
- Використовуйте технічна терміни
Додайте до вашої підказки технічні терміни фототехніки. Наприклад, вкажіть тип об’єктива, витримку чи назву камери, щоб отримати зображення зі схожими характеристиками.
Спробуйте також запити photorealistic, ultra photoreal, ultra detailed, intricate details, щоб вказати необхідний рівень деталізації чи реалістичності.
- Задайте ступінь деталізації картинки
Для цього додайте вкінці підказки параметр –s <потрібна цифра>
Стандартне налаштування становить 100. Ви можете змінити це значення з — s 0 аж до — s 1000.
- Додайте рівень абстракції
Цей параметр варіюється від 0 до 100. Щоб збільшити або зменшити рівень абстракції у зображенні, вкажіть –chaos <потрібна цифра>
- Вкажіть якість та роздільну здатність фото
Щоб вказати вихідну роздільну здатність, використовуйте такі ключові слова: 8K, 4K, photoreal, ultra photoreal, ultra detail, intricate details тощо. Або вкажіть запит типу –q <потрібна цифра>. Де “q” – це quality, тобто якість фото.
Тож повертаємося до того, з чого починали, – як створити рекламний креатив за допомогою MidJorney? Усе просто – відкрийте бот та почніть описувати потрібне вам зображення. Головне – врахуйте якомога більше деталей, але не заплутайте ШІ. Пишіть конкретно і по ділу.