Контекстна реклама для інтернет-магазину
09.12.2022
Налаштування реклами для інтернет-магазину — складний та багатоетапний процес. Чим ширший асортимент, тим енерговитратніший збір семантики та опрацювання оголошень під кожну групу товарів. Однак результат того вартий: завдяки контекстній рекламі ви отримаєте продажі, впізнаваність та лояльність нових клієнтів.
Види контекстної реклами для інтернет-магазину
Google Ads має у своєму арсеналі як стандартні інструменти для рекламних кампаній, так і спеціально розроблені для інтернет-магазинів. Експерти агентства інтернет-маркетингу Webpromo допоможуть налаштувати рекламу та просування інтернет-магазину такими каналами:
- Контекстна реклама у вікні пошуку. Користувачі побачать ваші оголошення поверх органічної видачі. Отриманий трафік буде якісним завдяки показу оголошень зацікавленим у ваших товарах користувачам.
- Динамічна пошукова реклама. Формат вимагає кращої підготовки, але ефективніший для інтернет-магазинів з широким асортиментом. Від стандартної контекстної реклами відрізняється тим, що оголошення формується з урахуванням фіда. У стандартний текст проставляються найменування та характеристики товарів з фіда залежно від ключових слів, що використовуються при пошуку.
- Торгові кампанії Google. Реклама буде показана поверх органічної видачі. Оголошення містить зображення, найменування товару, ціну.
- Реклама в контекстно-медійній мережі Google. Банери з текстовим супроводом будуть показані на сайтах партнерів Google та у мобільних додатках.
- Реклама у Youtube. Оголошення у форматі відео та банерів будуть показані під час перегляду користувачем роликів у Youtube.
- Ремаркетинг. Команда Webpromo встановить на ваш сайт трекери Google Analytics та запустить контекстну рекламу інтернет-магазину на аудиторію, яка вже цікавилася вашими товарами.
Особливість налаштування Google Ads для інтернет-магазину
Інтернет магазин відрізняється від інших сайтів великою кількістю сторінок товарів. Це потребує особливого підходу для налаштування контекстної реклами. Експерти Webpromo у своїй роботі враховують похибку на такі особливості:
- Збір семантики має враховувати специфіку товарів: колір, характеристики, сезонність, цінову категорію, країну походження, бренд виробника.
- Пул ключових слів значно більший, ніж при рекламі інших сайтів.
- Чим більше товарів на сайті — тим доцільніше формування товарного фіда.
- Рекламна кампанія інтернет-магазину складається з кількох груп оголошень, кожна з яких потребує постійного контролю, аналітики та своєчасного коригування.
Етапи налаштування Google Ads
Налаштування реклами інтернет-магазину командою Webpromo складається з таких етапів:
- Аналіз проєкту.
- Аналіз маркетингового середовища (ЦА, продукт, конкуренти).
- Налаштування трекерів на сайті.
- Розробка стратегії просування, вибір формату реклами та інструментів аналітики.
- Формування товарного фіда, якщо це необхідно.
- Запуск контекстної реклами.
- Контроль рекламної кампанії, аналіз ефективності.
- Оптимізація оголошень, внесення коригувань, запуск ремаркетингу.
- Формування звіту.
Чому варто замовити налаштування реклами саме в нас
Замовивши у нас налаштування контекстної реклами інтернет-магазину, ви отримуєте:
- Експертність. Webpromo — офіційний партнер Google у статусі Premier. Вашим проєктом займатимуться лише сертифіковані спеціалісти.
- Досвід. Webpromo працює на ринку інтернет-реклами понад 13 років. Наші експерти, вивчивши всі тонкощі контекстної реклами в Google, знають, як обійти підводне каміння та отримати більше конверсій.
- Сервіс. Менеджери Webpromo на зв’язку 24/7. Ви зможете вирішити будь-яке питання у режимі реального часу.
- Гарантії. Якщо контекстна реклама не дала запланованих результатів, наша команда оптимізує її.
- Звітність. Результати нашої роботи ви отримаєте у зрозумілому, графічно оформленому звіті.
Залишайте заявку на налаштування контекстної реклами на сайті Webpromo, або зателефонуйте нашим менеджерам для консультації!