Главная » Блог » SEO-просування сайту мобільного додатку в США: кейс RetouchMe

SEO-просування сайту мобільного додатку в США: кейс RetouchMe

06.08.2018

Тетяна Ковальчук


Тип послуги: SEO для сайту мобільного додатку
Проєкт:
RetouchMe
Сайт: www.retouchme.com
Результати робіт:

  • Кількість відвідувачів в місяць перевищило 60000
  • Щомісячний трафік виріс в 120 разів
  • Вартість 1 відвідувачами з органіки всього 12 центів

Період робіт: вересень 2017 р. — серпень 2018 р.
Про проєкт: Додаток для редагування фото RetouchMe створено в 2014 році. Завдяки додатку RetouchMe ви можете швидко і якісно обробити свої фотографії і в кращому світлі показувати їх в своїх соціальних мережах.
Додатком RetouchMe скористалося понад 20 000 000 користувачів в усьому світі. Воно є в AppStore, GooglePlay, Sumsung Apps, Amazon Appstore. У AppStore RetouchMe стабільно займає топ-50 найпопулярніших додатків в розділі «Фото та відео». Додаток дає користувачам можливість отримати професійну ретуш своїх фотографій.

Основні цілі проєкту:

  • залучення цільового трафіку з органічного пошуку на сайт;
  • підвищення числа користувачів для додатка, використовуючи сайт як один з каналів трафіку.

Визначення стратегії робіт над проєктом:

Проект RetouchMe шукав нові канали залучення трафіку в додатку. Було розглянуто формат залучення аудиторії з органічного трафіку на сайт і потім переклад трафіку в самі додатки RetouchMe. Після цього створений сайт — retouсhme.com, визначена семантика за даним напрямком та поставлена ​​мета за рік потрапити в ТОП-10 по 50% запитів певними спочатку.

На старті робіт основним завданням було складання стратегії просування сайту на ринку США і визначення максимально ефективного шляху розвитку проекту.

В рамках стратегії просування були проведені наступні роботи:

  1. Комплексний аналіз конкурентів в ніші;
  2. Усунення технічних проблем сайту;
  3. Розробка структури сайту;
  4. Аналіз пошукової видачі в ніші і збір семантичного ядра;
  5. Аналіз показників видимості сайту;
  6. Розробка блогу;
  7. On-Page оптимізація для сторінок нової структури;
  8. Складання та реалізація лінкбілдінг кампанії.

1. Комплексний аналіз конкурентів в ніші

Аналіз сайтів-конкурентів в ніші включав в себе:

  • контрольний аналіз конкурентів;
  • аналіз трафіку і пошукових запитів, за якими ранжуються конкуренти;
  • аналіз тематичної стратегії конкурентів і структури їхніх сайтів.

Даний аналіз дозволив виявити наступні особливості ніші:

  1. Успіх конкурентів в ніші залежить від 2 компонентів: PR активність і сильні посилальні профілі, що, відповідно, приносить сайтам великий обсяг брендового трафіку або грамотне використання додаткових цільових сторінок під ключові запити при менш активної кампанії по лінкбілдінгу.
  2. Усі конкуренти використовують блог в якості каналу залучення додаткового трафіку на сайт.
  3. Основне джерело посилальної маси для конкурентів: сайти-агрегатори мобільних додатків, нішеві новинні і загальнотематичні сайти, сайти з оглядами додатків/продуктів. Конкуренти майже не використовують крауд-посилання.

2. Усунення технічних проблем сайту

Було проведено технічний аналіз сайту і підготовлені рекомендації щодо оптимізації.

На етапі технічного аналізу були підготовлені критично важливі для подальшого успіху проекту рекомендації:

  • ТЗ по усуненню поточних і можливих в подальшому проблем з індексацією і скануванням сайту (настройка правил для редиректів, наявність карти сайту, оптимізація robots.txt, структура URL і т.д.);
  • ТЗ по оптимізації швидкості завантаження сторінок сайту;
  • ТЗ по налаштуванню зв’язку сайту з додатком.

Наявність даних рекомендацій відразу виключило появу помилок при активній роботі над створенням структури сайту і On-page оптимізації сторінок.

3. Розробка структури сайту

Ключовим фактором успіху в застосовуваної стратегії стали роботи по розробці загальної структури сайту і шаблонів для окремих типів сторінок з урахуванням як SEO вимог, так і вимог по юзабіліті і дизайну.

Для головної сторінки був розроблений новий шаблон, який дозволив органічно включити необхідні для просування запити в текст, при цьому, не створюючи на сторінці «полотно» тексту.

Вид головної сторінки на момент початку робіт

Вид головної сторінки після впровадження ТЗ

Контент на сторінці був поділений таким чином:

  • блок з описом переваг застосування;
  • блок з описом процесу замовлення послуги;
  • блок з описом типів послуг (способи ретуші фотографій з програми);
  • блок з відгуками користувачів з AppStore;
  • блок перелинковки з посиланнями на розділ блогу.

Переваги розробки лендінгу:

  • формат тексту простий для сприйняття користувачами, як з мобільних, так і з десктопних пристроїв. Це особливо важливо з впровадженням Mobile First Index;
  • розбивка на блоки дозволяє органічно вписати важливі для просування ключові слова і фрази, як в пропозиціях, так і в заголовках.

4. Аналіз пошукової видачі в ніші та збір семантичного ядра

При зборі семантичного ядра для сторінок сайту важливо враховувати, що на одну сторінку можуть вести кілька запитів з однієї «логічної» групи або теми. Стандартна практика в SEO оптимізації «один запит — одна сторінка» не діє.

Наприклад, в нашому випадку, дані запити:

  • Face editing app / Slim face editor;
  • Body editor / app to photoshop body;
  • Online retouch photo editor;
  • Reshape photo.

Все відносяться до загальної теми Photo Retouching і по всьому головна сторінка сайту займає позиції в ТОП 10 у пошуковій системі.

5. Аналіз показників видимості сайту

Завдяки комплексному підходу до оптимізації, сайт retouchme.com на даний момент ранжируется по більш ніж 5200 схожим запитам з постійною позитивною динамікою.

З них:

Графік зростання видимості по Semrush за останній рік:

6. Розробка блогу

З метою отримання трафіку за інформаційними запитами на сайті retouchme.com був також запроваджено розділ «Блог».

При більш детальному аналізі розділу «Блог» кожного з конкурентів були позначені показники, яких необхідно було дотримуватися в подальших роботах:

  • кількість публікованих постів;
  • тематика і типи постів;
  • середній обсяг контенту для окремого поста і т.д.

При підборі ключових запитів для підвищення якості контенту в постах використовувалися LSI запити і пошукові підказки. Таким чином, можна було значно підвищити додану вартість написаного контенту.

Висновки

Використання розділу «Блог» як складової частини seo просування сайту в США принесло такі переваги:

  • підвищується загальна релевантність і авторитетність сайту в ніші;
  • завдяки можливості розміщувати з тексту постів внутрішні посилання, підвищується релевантність пріоритетних цільових сторінок, так як можна повністю контролювати анкор цих посилань;
  • можна привести на сайт додатковий трафік, який не виходить зорієнтувати за допомогою сторінок основного «каталогу».

7. On-Page оптимізація для сторінок нової структури

Для кожної окремої сторінки розширеної структури сайту були складені свої унікальні мета-теги і URL адреси.

Крім цього, при складанні технічних завдань для написання контенту була розроблена структура тексту, яка максимально ефективно могла реалізувати потенціал як основних для просування запитів, так і додаткових близько тематичних запитів.

В результаті точкової опрацювання сторінок, протягом двох місяців частка трафіку зі сторінок розширеної структури від загального трафіку на сайт склала близько 30%.

Особливості:

Для отримання швидких результатів важливо вибирати менш конкурентні запити. Вкрай важливим при seo просування в зборі семантичного ядра є показник «складності» запиту (KD) на основі даних Ahrefs.

При коректному складанні семантичного ядра і розподілі кластерів запитів під сторінки, базова оптимізація в зв’язці «ключові запити в URL» + «ключові запити в мета-даних» + «опрацювання контенту» гарантує майже моментальне потрапляння в ТОП 10.

Наприклад, на графіку нижче показані результати по ранжирування одній зі сторінок опцій програми.

8.Складання та реалізація лінкбілдінг кампанії

В цілому, при визначенні, в якому напрямку будувати лінкбілдінг кампанію для будь-якого проекту, важливо враховувати наступні пункти:

  • поточний стан посилального профілю сайту;
  • кількісні показники посилальної маси у сайтів в ніші;
  • показники якості посилальної маси у сайтів в ніші;
  • основні типи посилань і контенту, з якого стоять посилання у сайтів в ніші;
  • динаміка нарощування посилальної маси, в середньому, по ніші;
  • анкорний лист посилальної маси сайтів-конкурентів.

Особливості:

  1. Частково, лінкбілдінг для сайтів в ніші покривається за рахунок природного зростання посилальної маси. Наприклад, більшість агрегаторів і сайтів магазинів-додатків при додаванні в лістинг програми додають також посилання на сайт розробників цього додатка. Наприклад, посилання з сайту http://apk-dl.com/
  2. Більшість подібних посилань автоматично ставляться з тегом «nofollow».

Це, в свою чергу, розбавляє контрольний профіль сайту та знижує ймовірність негативних.

На скріншоті нижче можна побачити процентне співвідношення типу посилань сайту retouchme:

На основі зібраних даних, а також виявлених особливостей був підготовлений оптимальний план з нарощування посилальної маси, який включав в себе:

  • базу майданчиків, які вже посилалися на сайти-конкуренти. Подібна тактика розвитку посилальної маси приносить хороші результати, так як вже можна припустити, що вебмайстрів даних майданчиків легко зацікавити в розміщенні посилання на наш проект;
  • базу майданчиків тематичних сайтів, які не посилаються на конкурентів, але, імовірно, можуть розмістити посилання на наш проект. При контакті з власниками таких майданчиків шанс отримати посилання нижче, ніж від майданчиків з першої групи, але і якість отриманої посилання може бути вище;
  • список анкоров для зовнішніх посилань, з урахуванням розбивки оптимальних типів анкоров;
  • дані по бажаної динаміці нарощування посилальної маси.

В результаті проведених робіт вдалося вийти на стабільне зростання посилальної маси сайту. Використання різноманітних типів анкоров і nofollow/dofollow посилань допомогло підвищити якість і релевантність посилальної маси з точки зору пошукових систем.

Графік зростання посилальної маси на сайт:

Паралельне впровадження робіт по контенту і лінкбілдінгу посилило зростання трафіку:

Позитивна тенденція у зростанні трафіку:

Динаміка органічного трафіку з вересня 2017 по серпень 2018

Порівняння органічного трафіку серпень 2018 / січень 2018

Висновки

  1. Основа успішного старту проекту — складання індивідуальної стратегії з урахуванням особливостей в ніші.
  2. При побудові стратегії просування дуже важливо спиратися на результати аналізу пошукового попиту і аналізу конкурентів.
  3. Завдяки комплексному підходу до SEO просування в США можна домогтися значних результатів.

Последние материалы рубрики

Раздел Insights в Google Ads теперь доступен рекламодателям во...

Бета-версия страницы Insights в рекламном кабинете Google Ads была запущена в ноябре 2020 года для рекламодателей четырех стран. С 14 апреля 2021...

5 целей маркетинговых исследований: какие бизнес-задачи они решают

5 целей маркетинговых исследований: какие бизнес-задачи...

Что такое маркетинговое исследование, какие цели преследует и какие бизнес-задачи решает? В этой статье мы расскажем о пяти актуальных...

Бьюти-индустрия: 10 актуальных диджитал-трендов

Бьюти-индустрия: 10 актуальных диджитал-трендов

В этом статье мы подытожим диджитал-тренды на рынке бьюти-товаров — расскажем о 10 самых актуальных тенденциях, которые помогут...

Как подготовить реальный прогноз по органическому трафику

Как подготовить реальный прогноз по органическому трафику?

Перед тем как вкладывать деньги в продвижение сайта, важно просчитать плановые финансовые показатели и понять, выгодно ли бизнесу...

Остались вопросы?
Наши эксперты готовы ответить на них

Свяжитесь по указанному ниже телефону с нашим менеджером или воспользуйтесь услугой «Перезвонить мне». Мы свяжемся с вами в ближайшее время.

Каждый участник — мастер своего дела
Ценю Webpromo за гибкость
Команда Webpromo, как продолжение нашего отдела маркетинга
Спокоен за продвижение своих проектов в интернете