Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » 3 причини, чому статистика в Google Analytics показує менше сеансів, ніж Facebook Ads Manager кліків

3 причини, чому статистика в Google Analytics показує менше сеансів, ніж Facebook Ads Manager кліків

03.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


При запуску рекламних кампаній в Facebook часто виникає питання — чому кількість сеансів в Google Analytics на цільовій сторінці не збігається з кількістю кліків по посиланню в Facebook Ads Manager, показуючи їх меншу кількість. Ми провели власний експеримент і знайшли три причини цього розбіжності даних.

3 причини, чому статистика в Google Analytics показує менше сеансів, ніж Facebook Ads Manager кліків



 

Експеримент Webpromo

Була запущена тестова РК, щоб перевірити наявність проблеми і знайти причини розбіжностей в системах аналітики. Так, за першої тестової кампанії ми отримали з Facebook 300 кліків, а по другій — 261.

Чому статистика в Google Analytics показує менше сеансів, ніж Facebook Ads Manager кліків

Тим часом в Google Analytics ми отримали 144 і 77 сеансів відповідно.

Чому розходиться статистика кліків в Google Analytics і Facebook Ads

Таким чином GA зафіксувала платного трафіку менше на 52% і 70,5%, ніж Ads Manager. Це досить велика різниця в показниках, тому ми звернулися з відповідним питанням до керівника відділу CRO і аналітики Webpromo Влада Сідньова. Він назвав три можливих причини розбіжності статичних даних в різних системах аналітики.



 

Чому Google Analytics фіксує менше кліків, ніж у вашій рекламі Facebook:

  1. Склікування. На помилкові кліки доводиться від 10% від загального числа кліків по рекламному оголошенню. Це випадок, коли по рекламі переходять не зацікавлені в ній особи. Наприклад, боти або конкуренти. Також частина кліків доводиться на випадкові, коли реклама показується в додатках на смартфонах/планшетах і користувач випадково клацає по рекламі, після чого відразу ж скасовує дію.
  2. Довге завантаження сайту. За статистикою, 40% людей залишають веб-сайт, який завантажується більше 3 секунд. Особливо така тенденція характерна для мобільних користувачів, які хочуть бачити на своєму екрані миттєвий результат. Так як більшість цільових сторінок містять «важкі» для завантаження елементи, користувачі можуть закривати сторінку, так і не дочекавшись її повного завантаження. Facebook фіксує клік. А для того, щоб Google Analytics його теж зафіксував, потрібен час. Детальніше про те, як визначається сеанс в GA можна прочитати в Довідці.
  3. Переходи з моб. додатків. Клік по рекламі може бути всередині програми, а перехід на сайт — в зовнішньому браузері. Також в деяких браузерах коштують розширення, які можуть блокувати аналітику і cookies-файли. Це теж генерує розбіжність у статистиці, коли ми кліки бачимо, а сеанси не бачимо.

Експерт зазначає, що з його досвіду показник кліків в аналітиці Facebook завжди вищий, ніж кількість сеансів в Google Analytics. І це неминучість, з якою треба змиритися 🙂

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті