Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » 3 причини, чому статистика в Google Analytics показує менше сеансів, ніж Facebook Ads Manager кліків

3 причини, чому статистика в Google Analytics показує менше сеансів, ніж Facebook Ads Manager кліків

03.03.2021

Ольга Коцофанэ редактор блогу Webpromo | Ольга Коцофане


При запуску рекламних кампаній в Facebook часто виникає питання — чому кількість сеансів в Google Analytics на цільовій сторінці не збігається з кількістю кліків по посиланню в Facebook Ads Manager, показуючи їх меншу кількість. Ми провели власний експеримент і знайшли три причини цього розбіжності даних.

3 причини, чому статистика в Google Analytics показує менше сеансів, ніж Facebook Ads Manager кліків



 

Експеримент Webpromo

Була запущена тестова РК, щоб перевірити наявність проблеми і знайти причини розбіжностей в системах аналітики. Так, за першої тестової кампанії ми отримали з Facebook 300 кліків, а по другій — 261.

Чому статистика в Google Analytics показує менше сеансів, ніж Facebook Ads Manager кліків

Тим часом в Google Analytics ми отримали 144 і 77 сеансів відповідно.

Чому розходиться статистика кліків в Google Analytics і Facebook Ads

Таким чином GA зафіксувала платного трафіку менше на 52% і 70,5%, ніж Ads Manager. Це досить велика різниця в показниках, тому ми звернулися з відповідним питанням до керівника відділу CRO і аналітики Webpromo Влада Сідньова. Він назвав три можливих причини розбіжності статичних даних в різних системах аналітики.



 

Чому Google Analytics фіксує менше кліків, ніж у вашій рекламі Facebook:

  1. Склікування. На помилкові кліки доводиться від 10% від загального числа кліків по рекламному оголошенню. Це випадок, коли по рекламі переходять не зацікавлені в ній особи. Наприклад, боти або конкуренти. Також частина кліків доводиться на випадкові, коли реклама показується в додатках на смартфонах/планшетах і користувач випадково клацає по рекламі, після чого відразу ж скасовує дію.
  2. Довге завантаження сайту. За статистикою, 40% людей залишають веб-сайт, який завантажується більше 3 секунд. Особливо така тенденція характерна для мобільних користувачів, які хочуть бачити на своєму екрані миттєвий результат. Так як більшість цільових сторінок містять «важкі» для завантаження елементи, користувачі можуть закривати сторінку, так і не дочекавшись її повного завантаження. Facebook фіксує клік. А для того, щоб Google Analytics його теж зафіксував, потрібен час. Детальніше про те, як визначається сеанс в GA можна прочитати в Довідці.
  3. Переходи з моб. додатків. Клік по рекламі може бути всередині програми, а перехід на сайт — в зовнішньому браузері. Також в деяких браузерах коштують розширення, які можуть блокувати аналітику і cookies-файли. Це теж генерує розбіжність у статистиці, коли ми кліки бачимо, а сеанси не бачимо.

Експерт зазначає, що з його досвіду показник кліків в аналітиці Facebook завжди вищий, ніж кількість сеансів в Google Analytics. І це неминучість, з якою треба змиритися 🙂

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

кейс по розробці сайту

Як за 2 тижні з нуля створити успішний бренд для бізнесу в...

Новий кейс від спеціалістів Webpromo! Розповідаємо історію створення бізнесу з нуля, починаючи від зародження до успішних продажів в...

Рекламний ринок України

Ринок української медійної реклами скоротився на 63% —...

За дослідженнями Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2022 році об’єми рекламно-комунікаційного ринку в Україні знизились на 63%

Кращі застосунки 2022 за версією Google Play

Застосунки 2022 року: Google Play визначив переможців

Компанія Google опублікувала список кращих додатків та ігор, доступних для скачування у Play Маркет

пошукові запити українців в Google

Що українці найчастіше шукали в інтернеті цього року:...

Що найчастіше гуглили українці цього року? Google підвів щорічні підсумки та поділився статистикою

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності