3 причини, чому статистика в Google Analytics показує менше сеансів, ніж Facebook Ads Manager кліків
03.03.2021
При запуску рекламних кампаній в Facebook часто виникає питання — чому кількість сеансів в Google Analytics на цільовій сторінці не збігається з кількістю кліків по посиланню в Facebook Ads Manager, показуючи їх меншу кількість. Ми провели власний експеримент і знайшли три причини цього розбіжності даних.
Експеримент Webpromo
Була запущена тестова РК, щоб перевірити наявність проблеми і знайти причини розбіжностей в системах аналітики. Так, за першої тестової кампанії ми отримали з Facebook 300 кліків, а по другій — 261.
Тим часом в Google Analytics ми отримали 144 і 77 сеансів відповідно.
Таким чином GA зафіксувала платного трафіку менше на 52% і 70,5%, ніж Ads Manager. Це досить велика різниця в показниках, тому ми звернулися з відповідним питанням до керівника відділу CRO і аналітики Webpromo Влада Сідньова. Він назвав три можливих причини розбіжності статичних даних в різних системах аналітики.
Чому Google Analytics фіксує менше кліків, ніж у вашій рекламі Facebook:
- Склікування. На помилкові кліки доводиться від 10% від загального числа кліків по рекламному оголошенню. Це випадок, коли по рекламі переходять не зацікавлені в ній особи. Наприклад, боти або конкуренти. Також частина кліків доводиться на випадкові, коли реклама показується в додатках на смартфонах/планшетах і користувач випадково клацає по рекламі, після чого відразу ж скасовує дію.
- Довге завантаження сайту. За статистикою, 40% людей залишають веб-сайт, який завантажується більше 3 секунд. Особливо така тенденція характерна для мобільних користувачів, які хочуть бачити на своєму екрані миттєвий результат. Так як більшість цільових сторінок містять «важкі» для завантаження елементи, користувачі можуть закривати сторінку, так і не дочекавшись її повного завантаження. Facebook фіксує клік. А для того, щоб Google Analytics його теж зафіксував, потрібен час. Детальніше про те, як визначається сеанс в GA можна прочитати в Довідці.
- Переходи з моб. додатків. Клік по рекламі може бути всередині програми, а перехід на сайт — в зовнішньому браузері. Також в деяких браузерах коштують розширення, які можуть блокувати аналітику і cookies-файли. Це теж генерує розбіжність у статистиці, коли ми кліки бачимо, а сеанси не бачимо.
Експерт зазначає, що з його досвіду показник кліків в аналітиці Facebook завжди вищий, ніж кількість сеансів в Google Analytics. І це неминучість, з якою треба змиритися 🙂
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Разбираємо 3 ключових тренди контент-маркетингу в 2021 году;
- Ключові фрази long tail – значна частина SEO-оптимізації сайту;
- Статистика для e-commerce: дані, які потрібно знати маркетологу в 2021 році.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.