5 оновлень алгоритму показу контенту в LinkedIn: врахуйте їх для успішної промоції профілю
13.04.2023
У LinkedIn повідомили про оновлення алгоритму показу контенту на платформі. Йдеться про:
1. Орієнтування на важливі для користувача публікації.
У компанії заявили, що відтепер роблять більший акцент на темах, які цікаві та актуальні для користувача в професійному плані. Тобто, якщо комусь у вашій мережі сподобається допис або хтось прокоментує його, і, на думку системи, він допоможе вам отримати знання чи навички цінні у вашій професійній діяльності, то цей допис з’явиться у вашій стрічці.
Крім того, завдяки оновленням, ви бачитимете більше публікацій від людей, які для вас найважливіші. Наприклад, матеріали людей, яких ви знаєте, або публікації від експертів, яким ви довіряєте (людей і сторінок, на які ви підписалися).
Як це використати маркетологу?
Спробуйте СЕО-формат дописів для LinkedIn. Використовуйте ключові слова, які б вказували на користь публікації, конкретні знання та навички, які вона дає.
2. Пошук за темами та фільтри запиту – інформаційні бюлетені, групи, події тощо.
Тепер, коли ви шукатимете певну тему, LinkedIn робитиме акцент на публікаціях від людей, які заслужили довіру, та допоможуть вам глибше розібратися.
Окрім цього, ви можете використовувати фільтри, щоб уточнити те, що ви шукаєте. Наприклад, ви хочете дізнатися більше про ChatGPT, щоб використовувати його для планування своїх майбутніх рекламних кампаній. Забийте в пошуку «ChatGPT», прочитайте останні новини. Після цього відфільтруйте події чи інформаційні бюлетені від експертів цієї галузі та вивчіть тему глибше.
Як це впливає на просування?
Використовуйте «ключі» в своїх текстах або ж додавайте параметри, які вкажуть системі на розділ, до якого слід занести вашу статтю. Будьте максимально корисними потенційному читачу, так ви спростите пошук вашої публікації.
3.Колективні статті від світових експертів.
У LinkedIn започаткували спільні статті. Так кожен користувач отримав доступ до колективних знань професіоналів із усього світу. Ви можете прочитати статтю експертів, поставити будь-яке запитання та отримати відповідь від кваліфікованих спеціалістів.
Як це використати для промоції?
Беріть участь в обговореннях у таких статтях. Покажіть свою експертність, змотивуйте читача підписатися на вас.
4. Рекомендовані дописи з релевантною інформацією.
LinkedIn створила систему рекомендованих публікацій. Тепер у стрічці з’являтимуться запропоновані дописи, які зараз у тренді серед професіоналів у вашій галузі.
Що це дає маркетологу?
Ваш допис може потрапити до рекомендацій вашої ЦА. Важливо «тримати руку на пульсі» трендів.
5. Кнопка «Х» та інші нові інструменти, щоб приховати нецікаву вам тему чи публікацію.
LinkedIn працює над тим, щоб ваша стрічка відображала лише той вміст і теми, які є найбільш важливими для вас у професійному плані.
Тому тепер ви можете побачити коротке опитування під публікацією у стрічці. Система запитуватиме вас чи була публікація цінною. Ви зможете не лише зазначити так чи ні, а й вказати причину.
Крім того, з’явилася кнопка «X» на кожній публікації. Завдяки цьому, тепер легко приховати публікації, які ви не хочете бачити.
Як бачимо, LinkedIn працює над оптимізацією стрічки. Нововведення не тільки полегшують життя пересічного користувача, а й дають більші можливості для вашого профілю, щоб «потрапити на очі» своїй ЦА. Використовуйте це! 🙂