Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

27.01.2023

Юрій Телець


Ви, напевно, не раз чули про аффілейт-маркетинг або, іншими словами, партнерський маркетинг – інструмент просування послуги або продукту іншої компанії в інтернеті. Але чи знаєте ви, наскільки він є перспективним? Адже партнерський маркетинг, як і раніше, залишається одним із найприбутковіших варіантів для інтернет-бізнесу. Станом на 2023 рік ринкова вартість цієї сфери оцінюється у 17 мільярдів доларів. У цій статті ми не просто розповімо вам про потенціал та користь аффілейт-маркетингу, а пояснимо, що таке арбітраж трафіка і як на ньому заробити.

Зміст:

 

У чому суть арбітражу трафіка

Арбітраж трафіка – це бізнес-модель, яка передбачає, що ви купуєте трафік, а потім перепродаєте його та заробляєте на різниці в ціні.

Арбітражер/вебмайстер направляє трафік на сайт або в застосунок рекламодавця та отримує комісію, зазвичай фіксований відсоток від продажу. Зазначимо, що жодних грошей від рекламодавця авансом арбітражер не отримує, і заробляє він лише тоді, коли прибуток від залучених ним користувачів перевищує витрати на рекламу та просування.

 

Три способи арбітражу трафіка

Ви можете знайти в інтернеті безліч думок про те, як та навіщо перенаправляти потоки користувачів між ресурсами, і подумати, що арбітраж трафіка – це незаконна дія. Але це не так, і арбітраж трафіка не має жодного стосунку до спаму або нав’язливої ​​реклами, якщо ви не будете використовувати чорні методи.

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Зображення від storyset на Freepik

Усього можна виокремити три способи арбітражу трафіка. 

  1. Ви можете просувати дозволеними способами оффери, які не суперечать законодавству. У такому разі говоримо про білу лідогенерацію. Так, наприклад, ви можете перенаправити користувачів на сайт інтернет-магазину косметичних засобів, вказавши його пропозиції.
  1. Другий спосіб – сірий арбітраж трафіка – має на меті невелику хитрість з боку веб-майстра, який має спонукати користувача натиснути на креатив. Таким чином, перенаправлення потоків користувачів між ресурсами може відбуватися за допомогою лаконічних та інтригуючих оголошень із зображенням.
  1. Не складно здогадатися, що крім білого та сірого способів аффілейт-маркетингу існує і чорна лідогенерація. І тут використовуються будь-які методи, які можуть обдурити користувача. Найчастіше – це спам, агресивна реклама, клікандер та посилання, які перенаправляють на шкідливі сайти, сайти з відвертим контентом для категорії 18+ тощо.


 

Як заробити на арбітражі трафіка

Якщо ви хочете почати активно заробляти гроші в онлайн-просторі, то арбітраж трафіка – один із найефективніших способів. Як це відбувається?

Спочатку рекламодавці шукають потенційних клієнтів, тобто користувачів, які відвідають сайт їхньої компанії та куплять товар чи послугу. Арбітражери ж купують трафік і, наприклад, за допомогою таргетингу або контекстної реклами, перенаправляють користувачів на платформи медіабаєрів, але вже за вищою ціною. Різниця між купівлею та продажем трафіка і становить прибуток для арбітражера.

Розглянемо це на практиці. Ви можете створити рекламну кампанію з оплатою за клік. Припустимо, що вона буде коштувати 0,5$ за кожен клік за оголошенням. Як тільки ви отримаєте трафік, починайте його продавати за вищою ціною, ніж заплатили. Наприклад, запропонуйте рекламодавцю розмістити на вашому лендингу банер, але вже за ціною 1,5$ за кожен клік за оголошенням. Так ваш прибуток становитиме 1$ з кожного натискання.

 

З чого почати арбітраж трафіка і на що звернути увагу

Ви не зможете заробити гроші на арбітражі трафіка, якщо рандомно показуватимете рекламу тій чи іншій аудиторії. Тому спочатку важливо вивчити, кого ви збираєтесь залучати і з якою метою. Відповідно до цього радимо спочатку випробувати експериментальні кампанії з мінімальними витратами. Таким чином, ви зможете зрозуміти, які комбінації рекламних майданчиків та пропозицій справді ефективні, а які ні.

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити 

Зображення від vectorjuice на Freepik

З чого почати?

  1. Виберіть інструменти для залучення користувачів. Вони можуть бути як платними (наприклад, платна реклама на YouTube, клікандери, таргетинг у соцмережах), так і безкоштовними (наприклад, реєстрація в Google або створення та оптимізація корисного контенту для пошукових систем). Щоб зрозуміти, як працює платна генерація трафіка, радимо спочатку попрацювати з безкоштовним трафіком.
  1. Визначте нішу. Це можуть бути фінанси, маркетинг, розваги, освіта, фітнес, заробіток в інтернеті тощо. Головне пам’ятайте: що вища ціна за клік, то вищим буде ваш прибуток.
  1. Виберіть модель заробітку на аффілейт-маркетингу. Усього їх існує чотири.
  • СРС. Рекламодавець отримує прибуток за натискання рекламних оголошень.
  • СРА. Оплату можна отримати тільки у разі виконання будь-якої дії (наприклад, користувач додав товар до «Кошику»).
  • СРІ. Оплата здійснюється лише якщо користувач встановлює програму.
  • CPL. Медіабайєр оплачує завершену реєстрацію користувача.

Зазначимо, що вам не обов’язково вибирати лише одну модель. Ви можете їх комбінувати залежно від того, яку стратегію для себе обрали.

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Зображення від storyset на Freepik

  1. Підготуйте унікальний контент. Не витрачайте свій час на те, щоб створити майданчик, на якому розміщуватимете одні рекламні оголошення. Сконцентруйтеся на створенні корисного контенту з якісним візуалом, який користувачі не лише читатимуть, а й будуть репостити.

Окрім цих чотирьох кроків, радимо також приділити увагу питанню, куди надходитиме прибуток від арбітражу трафіка. Залежно від того, який спосіб оберете, залежатиме ваш остаточний прибуток.



 

Насамкінець про головне: який прибуток?

Вище ми вже згадували, що аффілейт-маркетинг – це чудовий спосіб заробітку в інтернеті. Однак ви маєте розуміти, що такий маркетинговий інструмент нестабільний, і ваш прибуток залежатиме від різних факторів. Знайдена вдала комбінація рекламного майданчика та пропозиції може принести хороший прибуток, але на її пошуки може піти дуже багато часу.

Щоб уникнути цього, ви можете з мінімальними витратами протестувати кілька комбінацій. Як тільки знайдете ефективні та зрозумієте принцип їхньої роботи, масштабуйте їх і, таким чином, у майбутньому зможете збільшити свої прибутки.

Останні матеріали рубрики

Bard

Google відкриває доступ до Bard — чат-бота на основі ШІ

Google відкрив доступ до чат-бота на базі штучного інтелекту — Bard —  основного конкурента ChatGPT. Розповідаємо детальніше про особливості...

Instagram тестує розміщування реклами в результатах пошуку

Instagram представив нові рекламні продукти, щоб дасть бізнесу додаткові можливості для відкриття та підвищення видимості рекламних...

Кейс U-CON

Візуалізація українського тепла: як правильний брендинг...

В роботі над проєктом U-CON перед нашою командою стояла низка завдань, що поєднували в собі аналітичний та творчий підходи — розробити...

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного інтелекту

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного...

Opera інтегрує ШІ-сервіси на основі ChatGPT та ChatSonic у свої настільні браузери, а також пропонує функцію інтелектуальних підказок....

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності