Майбутнє SEO: що потрібно зрозуміти SEO-фахівцям
01.11.2019
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко
SEO-фахівці Webpromo завжди йдуть в ногу з часом, щоб надавати клієнтам тільки найефективніше SEO-просування.
Не секрет, що правила в SEO швидко змінюються. Ті, хто залишається прив’язаним до старих принципів, що основа роботи з SEO-фахівця — це контрольний профіль і ключові слова залишаються в минулому.
Більше не можна покладатися на Google або блоги популярних сайтів, щоб дізнатися, як краще оптимізувати веб-сайт. Розуміння користувача буде ключем до успіху. Змусити їх залишитися на сторінці і вивчити сайт буде проблемою.
SEO трансформується. Тепер, щоб робити якісну оптимізацію SEO-фахівцям знадобляться креативність і творче мислення для розробки стійких стратегій, і підвищення довгострокової зацікавленості користувачів.
Професіонали SEO тепер повинні стати оповідачами і професійними маркетологами, які не тільки можуть розробити стратегію пошуку, але також можуть спілкуватися і продавати бренд в Інтернеті.
Цифрове повідомлення повинно відповідати мисленню і намірам користувача і давати те, що шукає людина, одночасно підвищуючи впізнаваність бренду в довгостроковій перспективі. Що це означає для професіоналів SEO? Вони повинні стати маркетологами — експертами в підборі потрібного контенту потрібного типу користувача, зробити його легко засвоюваним і надихаючим.
Оскільки Google і всі алгоритми розробляються за допомогою семантики і нейронних мереж, що працюють разом, вкрай важливо, щоб SEO-фахівці не тільки розуміли, як Google і технології впливають на нас, але і як наша власна психіка створює нашу зовнішню реальність, включаючи:
- Як ми шукаємо?
- Що ми думаємо?
- На що ми натискаємо?
- Як ми діємо?
- Що ми бачимо?
Google надає користувачеві інформацію, проте користувач сам вибирає, на що він натискає і відповідає. На те, чого користувачі не знають і в що не вірять, вони не будуть відгукуватися. Google працює як людський розум. Він враховує взаємозв’язок між пошуковими ключовими словами, нейронними мережами, веб-сайтами, посиланнями і багатьом іншим.
Таким чином, майбутнє SEO вимагає від фахівців:
-
- Розглядати бренд в цілому.
- Розуміти, як вони можуть продати повідомлення потрібної аудиторії.
- Заповнювати прогалини в знанні бренду користувачами і показувати меседжі в правильних каналах.
Тому що жодна мислення не схоже, жоден користувач не шукає нічого схожого. У кожного різні внутрішні спонукання, кожен по-різному сприймає світ. Перед професіоналами SEO тепер стоїть завдання використати більш глибокі знання не тільки про те, як працює Googlе, але і як поводяться люди. Фахівці повинні йти в ногу з технологіями, змінити перспективи і навіть створити стійкий контент, який може підштовхнути користувачів до веб-сайтів і по-справжньому зміцнити лояльність до бренду на різних платформах і навіть більше.
Хочете, щоб ваш сайт був на перших позиціях в пошуку? Дізнайтеся у експертів Webpromo, як якісна SEO-оптимізація може вам в цьому допомогти!