Головна » Блог » Майбутнє SEO: що потрібно зрозуміти SEO-фахівцям

Майбутнє SEO: що потрібно зрозуміти SEO-фахівцям

01.11.2019

Тала Шилко


 

SEO-фахівці Webpromo завжди йдуть в ногу з часом, щоб надавати клієнтам тільки найефективніше SEO-просування.

Не секрет, що правила в SEO швидко змінюються. Ті, хто залишається прив’язаним до старих принципів, що основа роботи з SEO-фахівця — це контрольний профіль і ключові слова залишаються в минулому.

Більше не можна покладатися на Google або блоги популярних сайтів, щоб дізнатися, як краще оптимізувати веб-сайт. Розуміння користувача буде ключем до успіху. Змусити їх залишитися на сторінці і вивчити сайт буде проблемою.

SEO трансформується. Тепер, щоб робити якісну оптимізацію SEO-фахівцям знадобляться креативність і творче мислення для розробки стійких стратегій, і підвищення довгострокової зацікавленості користувачів.

Професіонали SEO тепер повинні стати оповідачами і професійними маркетологами, які не тільки можуть розробити стратегію пошуку, але також можуть спілкуватися і продавати бренд в Інтернеті.

Цифрове повідомлення повинно відповідати мисленню і намірам користувача і давати те, що шукає людина, одночасно підвищуючи впізнаваність бренду в довгостроковій перспективі. Що це означає для професіоналів SEO? Вони повинні стати маркетологами — експертами в підборі потрібного контенту потрібного типу користувача, зробити його легко засвоюваним і надихаючим.

Оскільки Google і всі алгоритми розробляються за допомогою семантики і нейронних мереж, що працюють разом, вкрай важливо, щоб SEO-фахівці не тільки розуміли, як Google і технології впливають на нас, але і як наша власна психіка створює нашу зовнішню реальність, включаючи:

  • Як ми шукаємо?
  • Що ми думаємо?
  • На що ми натискаємо?
  • Як ми діємо?
  • Що ми бачимо?

Google надає користувачеві інформацію, проте користувач сам вибирає, на що він натискає і відповідає. На те, чого користувачі не знають і в що не вірять, вони не будуть відгукуватися. Google працює як людський розум. Він враховує взаємозв’язок між пошуковими ключовими словами, нейронними мережами, веб-сайтами, посиланнями і багатьом іншим.

Таким чином, майбутнє SEO вимагає від фахівців:

    • Розглядати бренд в цілому.
  • Розуміти, як вони можуть продати повідомлення потрібної аудиторії.
  • Заповнювати прогалини в знанні бренду користувачами і показувати меседжі в правильних каналах.

Тому що жодна мислення не схоже, жоден користувач не шукає нічого схожого. У кожного різні внутрішні спонукання, кожен по-різному сприймає світ. Перед професіоналами SEO тепер стоїть завдання використати більш глибокі знання не тільки про те, як працює Googlе, але і як поводяться люди. Фахівці повинні йти в ногу з технологіями, змінити перспективи і навіть створити стійкий контент, який може підштовхнути користувачів до веб-сайтів і по-справжньому зміцнити лояльність до бренду на різних платформах і навіть більше.

Хочете, щоб ваш сайт був на перших позиціях в пошуку? Дізнайтеся у експертів Webpromo, як якісна SEO-оптимізація може вам в цьому допомогти!

Последние материалы рубрики

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова...

Як відкрити доступ до рекламного кабінету в Facebook? Є два способи: через Facebook Business Manager або Business Suite і через Facebook Ads. Читайте докладну...

101 приклад як оформити сторінку з помилкою 404

101 приклад як оформити сторінку з помилкою 404

Виберіть особистий стиль оформлення досить популярною сторінки з помилкою 404 в інтернеті. Подумайте, якою ви б хотіли її побачити, щоб...

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs. Налаштування та обмеження

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs....

Чи знали ви, що більшість користувачів мережі не вміють відкривати або забороняти доступ до файлів гугл диску? Створити і надіслати...

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб опинитися в Топі Google

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб...

Розповімо про особливості роботи алгоритмів в пошукових системах, чому не кожен текст може бути SЕО-статтею, чим займається і що...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті