Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Майбутнє SEO: що потрібно зрозуміти SEO-фахівцям

Майбутнє SEO: що потрібно зрозуміти SEO-фахівцям

01.11.2019

Тала Шилко


 

SEO-фахівці Webpromo завжди йдуть в ногу з часом, щоб надавати клієнтам тільки найефективніше SEO-просування.

Не секрет, що правила в SEO швидко змінюються. Ті, хто залишається прив’язаним до старих принципів, що основа роботи з SEO-фахівця — це контрольний профіль і ключові слова залишаються в минулому.

Більше не можна покладатися на Google або блоги популярних сайтів, щоб дізнатися, як краще оптимізувати веб-сайт. Розуміння користувача буде ключем до успіху. Змусити їх залишитися на сторінці і вивчити сайт буде проблемою.

SEO трансформується. Тепер, щоб робити якісну оптимізацію SEO-фахівцям знадобляться креативність і творче мислення для розробки стійких стратегій, і підвищення довгострокової зацікавленості користувачів.

Професіонали SEO тепер повинні стати оповідачами і професійними маркетологами, які не тільки можуть розробити стратегію пошуку, але також можуть спілкуватися і продавати бренд в Інтернеті.

Цифрове повідомлення повинно відповідати мисленню і намірам користувача і давати те, що шукає людина, одночасно підвищуючи впізнаваність бренду в довгостроковій перспективі. Що це означає для професіоналів SEO? Вони повинні стати маркетологами — експертами в підборі потрібного контенту потрібного типу користувача, зробити його легко засвоюваним і надихаючим.

Оскільки Google і всі алгоритми розробляються за допомогою семантики і нейронних мереж, що працюють разом, вкрай важливо, щоб SEO-фахівці не тільки розуміли, як Google і технології впливають на нас, але і як наша власна психіка створює нашу зовнішню реальність, включаючи:

  • Як ми шукаємо?
  • Що ми думаємо?
  • На що ми натискаємо?
  • Як ми діємо?
  • Що ми бачимо?

Google надає користувачеві інформацію, проте користувач сам вибирає, на що він натискає і відповідає. На те, чого користувачі не знають і в що не вірять, вони не будуть відгукуватися. Google працює як людський розум. Він враховує взаємозв’язок між пошуковими ключовими словами, нейронними мережами, веб-сайтами, посиланнями і багатьом іншим.

Таким чином, майбутнє SEO вимагає від фахівців:

    • Розглядати бренд в цілому.
  • Розуміти, як вони можуть продати повідомлення потрібної аудиторії.
  • Заповнювати прогалини в знанні бренду користувачами і показувати меседжі в правильних каналах.

Тому що жодна мислення не схоже, жоден користувач не шукає нічого схожого. У кожного різні внутрішні спонукання, кожен по-різному сприймає світ. Перед професіоналами SEO тепер стоїть завдання використати більш глибокі знання не тільки про те, як працює Googlе, але і як поводяться люди. Фахівці повинні йти в ногу з технологіями, змінити перспективи і навіть створити стійкий контент, який може підштовхнути користувачів до веб-сайтів і по-справжньому зміцнити лояльність до бренду на різних платформах і навіть більше.

Хочете, щоб ваш сайт був на перших позиціях в пошуку? Дізнайтеся у експертів Webpromo, як якісна SEO-оптимізація може вам в цьому допомогти!

Последние материалы рубрики

Принцип роботи рекомендацій або персоналізація даних YouTube

Принцип роботи рекомендацій або персоналізація даних YouTube

Як працює система рекомендацій YouTube або персоналізований контент? Виявляється, YouTube використовує регламенти та “сигнали” 80 мільярдів...

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний інструмент від Google в Україні

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний...

Не використовуєте всі можливості вашого бізнесу? Перевірте дані про вашу компанію за допомогою нового інструменту Google в Україні...

Як можна дізнатися сторінку із завищеними показниками? 6 корисних сервісів для перевірки Instagram на накрутку

Як можна впізнати сторінку із завищеними показниками? 6...

Що таке Instagram накрутка? Як можна ефективно і швидко перевірити сторінку вручну або за допомогою спеціальних сервісів? Дізнайтеся також...

Як дізнатися движок сайту: 9 способів визначити CMS

Як дізнатися движок сайту: 9 способів визначити CMS

Як дізнатися движок сайту, не володіючи навиками веб-програмування і навіщо це потрібно? Представляємо 9 способів для визначення CMS...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті