Вплив динамічного контенту на SEO: преваги та ризики адаптивності
20.04.2021
Динамічний контент, він же адаптивний контент — це постійно мінливий контент, виходячи з інтересів користувача. Суть його полягає в тому, щоб персоналізувати підхід. Простий приклад виглядає так: коли в залежності від місця розташування або переваг відвідувачеві пропонують товар або послугу на основі отриманих даних про нього. Це здається очевидним перевагою динамічного контенту, але багато хто до цих пір сумніваються в його користь для SEO. Тому пропонуємо вам разом з нами розібратися в питанні, чи допомагає динамічний контент SEO-просуванню чи ні.
Переваги динамічного контенту
Як і у кожної технології, яка стає популярною, у динамічного контенту є свої плюси і мінуси. Серед достоїнств:
- продовжує сеанс і підвищує конверсію, так як конкретний користувач отримує більш релевантний відповідь;
- підвищення лояльності до компанії, тому що персоналізація контенту змушує користувача відчувати себе особливим;
- залучення — якщо є невеликий інтерактив, то користувач відчуває спободу в управлінні своїм контентом незалежно від пошукових роботів.
Однак важливим моментом в роботі з динамічним контентом є збір і зберігання особистих даних користувачів, які збираються для надання їм персоналізованих матеріалів. Тому компанії необхідно подбати про достатню захисту конфіденційної інформації про відвідувачів їх ресурсу, щоб не відбулося їх витоку.
Як динамічний контент впливає на SEO і на що звернути увагу
Динамічний контент — це прогресивно і актуально в 2021 році. Але з точки зору SEO-просування використання постійно міняє контенту викликає питання. Чи враховує Google динамічність сторінок при ранжируванні? Чи може динамічний контент знизити позиції сайту і в яких випадках? На всі ці питання у Webpromo є відповіді і ми з радістю поділимося з вами своїми думками 🙂
- Динамічний контент корисний для SEO. Його ефективність проявляється за принципом снігової кулі: контент змінюється на основі інтересів кожного користувача ⇒ релевантність контенту запитом цього користувача підвищується ⇒ він охочіше взаємодіє зі сторінками, що говорить про поліпшення користувацького досвіду ⇒ досвід користувача як фактор ранжування позитивно впливає на органічний рейтинг сайту в Google.
- Динамічний контент бажано розміщувати на тих сторінках, де це доречно. Наприклад, на головних сторінках новинних сайтів або блогів, на головних сторінках інтернет-магазинів, в блоці рекомендованих товарів або статей і т. д.
- Статичні елементи на адаптивних сторінках повинні такими і залишатися. Наприклад, меню, рубрики, рядок пошуку, кнопка цільового дії.
- При використанні динамічного контенту є ризик бути виключеним з індексу за маскування, що є грубим порушенням в рамках пошукової системи Google. Як правило, це відбувається в тих випадках, коли Googlebot не може просканувати інформацію на сторінці з динамічним контентом. Детальніше про те, як правило налаштувати динамічне відображення на сайті, читайте у відповідному розділі Центру Google Пошуку для веб-майстрів.
- Щоб уникнути дублювання контенту в результаті його динамічного відображення, використовуйте канонічні теги. Вони вкажуть роботам Google на те, що показання сторінки є копіями і відносяться до вихідного URL.
- Також динамічний контент в SEO нерідко є причиною канібалізації ключових слів. Рішенням проблеми також стануть канонічні теги.
- На динамічних сторінках вкрай важливо стежити за швидкістю їх завантаження. Користувач швидше за все не захоче довго чекати, якщо нестатічность елементи будуть довго відображатися, що може привести до підвищення показника відмов. Для поліпшення швидкості завантаження сторінки можна застосовувати різні плагіни або ПО.
- І останнє, про що потрібно пам’ятати при роботі з динамічним контентом на сайті, — редиректи. У рекомендаціях Google по налаштуванню редиректів чітко вказано, що при перенаправлення користувачів слід виробляти або на основі JavaScript, або за допомогою тимчасового відповіді HTTP, відомого як «302 Found».
Висновок по динамічному контенту можна зробити наступний: можна вплинути на поведінкові фактори користувачів, але не на індексування сторінки. Головне, щоб сайт не обманював користувачів і не маніпулював результатами. У всьому іншому ніяких нарікань щодо застосування адаптивного контенту немає, адже правовласники сайтів керуються інтересами відвідувачів і пропонують найкращий варіант інформації.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році;
- Як написати текст про компанію і оформити сторінку «Про нас». Від рекомендацій до надихаючих ідей;
- Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.