Головна » Блог » В Google Merchant Centre запустили звіт Price competitiveness

В Google Merchant Centre запустили звіт Price competitiveness

10.02.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко


В Google Merchant Centre запустили новий звіт Price competitiveness («Конкурентоспроможність ціни»), за допомогою якого можна дізнатися ціну на товари у інших продавців. Його розмістили в розділі Growth («Розвиток аккаунта»).

За задумом розробників, нові дані позитивно вплинуть на ефективність призначення ставок для товарних оголошень, що в кінцевому підсумку допоможе встановлювати більш конкурентоспроможні ціни.

Для того щоб в GMC-акаунті рекламодавця відображався новий звіт, йому потрібно підключитися до програми Market Insights («Тенденції ринку»).

Звіт Price competitiveness містить інформацію про усереднену ціну товару, відштовхуючись від якої, можна підвищити ймовірність переходу на своє оголошення. Також в ньому містяться зведені дані про контрольні цінах за вибраний часовий проміжок. Відфільтрувати дані можна і по конкретному товару, бренду, категорії й типу продукції.

У Price competitiveness не буде інформації про товарні позиції, чиї оголошення мають мало переходів, а також про товарні позиції, наявних в асортименті у малої кількості рекламодавців.

Додамо, що минулого тижня в Google анонсували показ товарних оголошень і оголошень-вітрин в поштовій службі Gmail.

Последние материалы рубрики

Кращі e-commerce сайти Казахстану

Беремо приклад з кращих: ТОП-10 e-commerce сайтів Казахстану

Шукаєте круті ідеї, як покращити e-commerce-сайт? Пропонуємо «підглянути» за лідерами онлайн-продажів. Ми продовжуємо серію статей про...

Аналоги Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових...

Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, добірка крутих альтернативних інструментів аналітики, що допоможуть дізнатись...

Як створити стікери в Телеграм

Хочете власні стікери в Telegram? Розповідаємо, як без...

Власні стікери у Telegram підвищують впізнаваність бренду, поліпшують лояльність існуючої аудиторії та навіть залучають нових клієнтів....

Унікальність тексту та антиплагіат. Як написати якісну та...

Чому 100% унікальність в тексті не дорівнює 100% користі та якості? Особливості перевірки контенту на плагіат

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності