В Google Merchant Centre запустили звіт Price competitiveness
10.02.2020
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко
В Google Merchant Centre запустили новий звіт Price competitiveness («Конкурентоспроможність ціни»), за допомогою якого можна дізнатися ціну на товари у інших продавців. Його розмістили в розділі Growth («Розвиток аккаунта»).
За задумом розробників, нові дані позитивно вплинуть на ефективність призначення ставок для товарних оголошень, що в кінцевому підсумку допоможе встановлювати більш конкурентоспроможні ціни.
Для того щоб в GMC-акаунті рекламодавця відображався новий звіт, йому потрібно підключитися до програми Market Insights («Тенденції ринку»).
У Price competitiveness не буде інформації про товарні позиції, чиї оголошення мають мало переходів, а також про товарні позиції, наявних в асортименті у малої кількості рекламодавців.
Додамо, що минулого тижня в Google анонсували показ товарних оголошень і оголошень-вітрин в поштовій службі Gmail.