Головна » Блог » Google оновлює посібник із структурованих даних про товари

Google оновлює посібник із структурованих даних про товари

29.06.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Google Search Central оновив посібник із структурованих даних товару. Пошуковик пояснює, як їх використовувати для різних варіантів одного товару.

Google обновления



Структуровані дані це спосіб передачі пошуковим системам інформації про сторінку для кращого розуміння. До розширеної інформації належить ціна, рейтинг, локація, доступність. У посібнику Google прописано, на яких сторінках можна використовувати структуровані дані.

Структуровані дані можуть відображатись лише на сторінках, які демонструють один товар. Це основний критерій. Продавці з роздрібної сфери частіше публікують сторінки, де представлені кілька варіантів однакового товару. Завдяки цьому потенційний покупець може переглядати, порівнювати варіанти.

 

Що змінилося?

Google пояснив, що сторінки з одним товаром можуть відображатися в розширених результатах, а також мати власні структуровані дані. Це дасть позитивний ефект для магазину. Важливо, щоб сторінка варіантів товару була опублікована за «окремою URL-адресою». Тоді вона потрапить до розширених результатів пошуку.

«Використовуйте розмітку для конкретного товару, а не для категорії чи списку товарів».

Якщо інтернет-магазин має сторінку з асортиментом взуття та кілька окремих сторінок для різних кольорів, то ці сторінки можуть мати власні структуровані дані про товари та відповідати розширеним результатам Google на основі цих варіантів.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Новини Google

Головні новини за підсумками Google Search On 2022

Що планує впроваджувати Google? Ключові тези про нові функції

Glovo Україна

Замовлення у Glovo зросли на 442%: як компанія справляється з...

Як Glovo пережив день відкриття McDonald's та як компанія справляється з неймовірним ажіотажем киян?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті