Головна » Блог » Як отримати 500 клієнтів з Пінтерест, не вкладаючи в просування? Інтерв'ю з експертом

Як отримати 500 клієнтів з Пінтерест, не вкладаючи в просування? Інтерв’ю з експертом

04.09.2020

Ольга Коцофане


 

Pinterest (Пінтерест) – місце, куди маркетологи часто йдуть за натхненням і креативними ідеями, але рідко використовують для просування свого бренду або компанії. І це величезне упущення! У США соціальна мережа вже давно використовується як майданчик для реклами товарів і послуг, залучення нової аудиторії на сайт. Її головною перевагою є низький поріг входження й унікальні алгоритми соціальної мережі, на які не впливає кількість підписників акаунту. Детальніше про Пінтерест, трендах по створенню контенту і переваги соціальної мережі для продажів розповіла на власному прикладі Олена Бобришева ‒ засновниця проєкту «Прощай, Бос!», авторка навчальних курсів і програм «Instagram від А до Я», «30 днів. 30 ідей», авторка сервісу «Дизайн по підписці», графічна дизайнерка.
Олена Бобришева, засновниця курсу

Олена Бобришева, засновниця курсу “Заробляй в Пінтерест”

Що таке Pinterest (Пінтерест) і в чому його відмінність від інших соціальних мереж, того ж Інстаграму?

Pinterest ‒ це дошки ідей, на які професіонали найрізноманітніших сфер збирають і прикріплюють фото. Виходять своєрідні мудборди, колажі, книги рецептів, збірники цитат і так далі. Дошки можна готувати для презентації проєкту, співбесіди, демонстрації портфоліо робіт. Брати участь у підборі й обговоренні ідей може відразу кілька користувачів, тому Pinterest ‒ це ще і мозковий колективний штурм.

Крім бізнес-задач Pinterest використовують для пошуку трендів, образів, новинок косметики, хенд-мейд товарів, інтер’єрних рішень, напрямків для подорожей, луків з усього світу. Тому він відмінно продає!

Чому в Україні соціальна мережа не прижилася так, як Інстаграм або Фейсбук?

Пінтерест був створений для обміну ідеями та пошуку натхнення. Це ‒ робочий інструмент, а не особистий щоденник.

Які бізнеси вигідно просувати в Pinterest (Пінтерест) і чому багато компаній до сих пір цього не роблять?

Простіше було б відповісти, які бізнеси НЕ вигідно просувати в Пінтерест. Але і тут мені важко з відповіддю, оскільки все можна піднести так, що це захочуть купити в будь-якій соцмережі. У будь-якого хоч трохи відомого бізнесу або бренду в США є обліковий запис в Пінтерест. Чому цього не роблять вітчизняні компанії? Мало інформації й немає розуміння, як там просуватися.

Якщо в B2C ефективність Pinterest (Пінтерест) незаперечна, то як йдуть справи зі сферою B2B? Чи реально знаходити клієнтів на послуги/товари в форматі «бізнес для бізнесу» через дану соціальну мережу?

Архітектура і дизайн цілком успішно співпрацюють через Пінтерест, і багато дизайн-бюро і будівельних компаній шукають продукцію саме там. Також рекламні агентства відбирають фотографів і стилістів в Пінтерест. Відмінно представлений travel-бізнес: агентства шукають готелі, що публікують свої фото, гідів, ресторани для партнерства. І, звичайно, бізнеси відстежують інфлюенсерів для подальшої співпраці. А блогери ‒ це сьогодні ціла бізнес-індустрія.

Як ви самі прийшли в Pinterest (Пінтерест)? Чому вирішили шукати клієнтів саме в цій соцмережі? В якій ніші просувалися і скільки часу знадобилося на розкрутку аккаунту? Загалом, розкажіть про свій досвід. Нам дуже цікаво 🙂

У 2012-2015 році я вела блог про рідне місто Одесу й шукала всіляку інформацію, цікаві факти, рідкісні знімки міста. А оскільки Google-запит по картинках майже завжди в перших рядах видає посилання на Pinterest, я опинилася там. Була вражена своїм знахідкам і тому, що мені видавала ця соцмережа, дізнавшись про мої інтереси та вподобання. Так я закохалася в Пінтерест!

Згодом всі мої захоплення і проєкти мали дошки на Пінтерест. Захопившись леттерінгом, я публікувала там свої експерименти: роблячи ремонт у спальні ‒ ідеї декору; збираючись в подорож ‒ місця, які потрібно відвідати. Поступово мої дошки почали збирати фоловерів. Особливий інтерес викликали мої «мотивашки» і цитати. Ніяким розкручуванням аккаунту я не займалася. 100% органіка, як заведено говорити.

Пінтерест – чарівне місце.

Нічого не підозрюючи й не просуваючи, я збирала там фото красивих місць, просто для себе. І все це я побачила на власні очі! Найбільше мою увагу привертали каліфорнійські пляжі, і вже через пару років я стала резидентом Каліфорнії. Майже кожен мій день проходив на тих самих пляжах з приголомшливими рожевими заходами сонця! Ось так спрацювала візуалізація для мене 🙂 До речі, більшість американських магазинів має наклейки Pinterest в торгових залах, і ви можете знайти товар на Пінтерест, щоб побачити, які з ним пропонуються ідеї або як, скажімо, хтось носить ось такі ж туфлі!

Потім, серйозно зайнявшись Інстаграмом, я стала публікувати на Пінтерест добірки ідей для заголовків постів, підказки для власників малого бізнесу і, звичайно, свої авторські шаблони. Цей контент зібрав мільйони переглядів і дав мені розуміння, як і що працює в Пінтерест. Що тут чекають, шукають, що хочуть побачити й купити.

Продвижение в Пинтерест

Статистика из личного аккаунта Елены в Пинтерест

Скільки у вас зараз передплатників і як ви просували аккаунт?

У Пінтересті головна цифра ‒ НЕ підписки, а ГЛЯДАЧІ. Тому що контент видається людям за іншим алгоритмом ‒ їх інтересах і захоплення, а не тому, на кого вони підписані. Глядачів у мене на сьогодні близько 340 тисяч осіб на місяць, тобто за літо мої Піни були переглянуті мільйоном осіб.

Я нічого не вкладаю в просування свого контенту, крім часу, витраченого на створення обкладинки Піна. Тому народна любов мені обходиться дуже дорого. Близько години в тиждень. (Посміхається)

Чи використовуєте ви медіапланування для створення пінів? Або це в основному ситуативний контент?

Залежить від стратегії для соцмереж в даний проміжок часу. Я завжди прив’язую Пінтерест до запуску нових продуктів і послуг. Але, при цьому, можу без причини й інфоприводи викласти вподобану ідею! Цим і хороший Пінтерест ‒ все сортується за тематичними дошками, не змішуючись в «салат».

Яка кількість трафіку генерує Пінтерест на сайт і наскільки він якісний? Скільки з цього трафіку генерується в реальні продажі?

За серпень мої Піни переглянуло 636 тисяч осіб, а на сайт перейшло 0,3%. Тобто, 2000 користувачів, які гуляли по моєму сайту в серпні, прийшли з Пінтерест. Це найефективніше джерело трафіку для мене. Після нього йде Google-пошук, потім Яндекс, і вже після ‒ Інстаграм.

Пінтерест ‒ №1.

25% відвідувачів зробили цільову дію на сайті: хтось із них зробив замовлення на індивідуальний дизайн, хтось підписався на розсилку, хтось оплатив членство в клубі «Дизайн по підписці», хтось став підписником в Інстаграм. Але те, як працює сам сайт ‒ вже питання інше. Безумовно, я працюю над воронками й підвищенням ефективності його роботи.

Які інструменти ви використовуєте для відстеження цих показників? І взагалі, наскільки складний в аналітиці Pinterest (Пінтерест)?

Я не маю помічників, тому все, на що у мене вистачає часу і місця в щоденнику ‒ відслудкувати аналітику Пінтерест і зведення по сайту. Пінтерест все розкладає по поличках, і так само детально розкладає успіх кожного Піна, як і Інстаграм ‒ ваші пости. Тому я точно знаю, що мені робити далі й від якого контенту поки відмовитися!

Чи можна безпосередньо продавати в Пінтерест? Або це тільки іміджевий майданчик, який приводить клієнтів на сайт і вже після «упакований» сайт виконує продаж?

Як і у випадку з Інстаграм, Пінтерест покликаний ПОКАЗАТИ товар обличчям в першу чергу, зацікавити. Напряму продавати можна тільки, перебуваючи на території США, і маючи юрособу. Але і переходи в блог і на сайт працюють ефективно, оскільки картинку завжди хочеться розглянути ближче, а статтю дочитати до кінця! У моєму бізнесі все просто ‒ вони клацають по вподобаному, наприклад дизайну, приходять на сайт і оплачують його, отримуючи файли на пошту. Майже ніколи я особисто навіть не спілкуюся з кінцевим користувачем.

Поділіться кілька рекомендацій по створенню контенту для Пінтересту. Що обов’язково потрібно враховувати? Що в оформленні та «змісті» впливає на просування Пінів?

У Пінтересті є свої особливості та свій формат. Навіть текст на Пін потрібно наносити особливим чином. Ну і, звичайно, є свої тренди в підборі фото. Хороша новина ‒ в даній соцмережі є свій, вбудований безплатний редактор зображень. Так що, обкладинку поста можна створити за пару хвилин!

Детальніше з оформленням Пінів, їх форматом і публікацією ми розбираємося на моєму авторському email-курсі «Заробляю в Pinterest».

Тренди контенту для Пінтерест 2020

Чек-листи і уроки – один з найбільш трендових видів контенту для Пінтерест

Схарактеризуйте 5 головних контент-трендів Пінтересту за 2020 рік.

  1. Відео, як і на інших майданчиках. Туторіали, короткі перероблення, огляди, демо товарів.
  2. Антикризові рішення: продукти й товари зіставляються дорогим аналогам. Причини зрозумілі, у всіх був складний рік.
  3. Уроки. Як і в Інстаграм, в Пінтерест величезна кількість людей почали ділитися знаннями. Від макіяжу до ремонту дахів.
  4. Дім. Хвиля контенту на тему того, чим зайнятися під час ізоляції, як зайняти дитину, як облаштувати робочий простір.
  5. Реклама онлайн-магазинів. Знову ж таки, причини зрозумілі. Але такої кількості реклами я давно не пам’ятаю! І, судячи з усього, магазини процвітають.

Як вибрати маркетинг-стратегію для Пінтерест? Яких помилок не варто допускати?

Не відкрию Америку, якщо скажу, що все потрібно тестувати, пробувати різний контент і вивчати аудиторію. Результати часто дивують навіть самих затятих маркетологів! 🙂

Головне, що НЕ ВАРТО РОБИТИ в Pinterest ‒ плутати його з іншими соцмережами й викладати фото чашки кави з підписом «Доброго ранку, передплатники». Тут все по справі або за ідеями. Говоріть у справі мовою Пінетерсту.

Куди рухається Пінтерест і що чекати від цієї соцмережі в найближчому майбутньому? Які тенденції простежуються на Заході і які з них можуть прижитися у нас?

Як я вже говорила вище, американці дуже круто опанували цим інструментом, і використовують Пінтерест досить активно. Все, починаючи від продуктових магазинів, і закінчуючи ювелірними імперіями.

Коли вітчизняний ринок туди прийде, і прийде масово, ‒ тема для дискусії. Соцмережа досить складна для російськомовного користувача, який звик постити фото улюбленого кота і розглядати знімки однокласників. Тут все будується зовсім на інших цінностях та інтересах.

Последние материалы рубрики

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в реальному часі

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в...

Основні переваги "real-time" маркетингу для керівників відділу

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Основні інструменти сезонної реклами. 7 дієвих порад для успішного запуску осінньої кампанії.

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті