Facebook і Instagram «викотили» оновлення: що цікавого
30.09.2020
У серпні 2020 року акції Facebook провалилися на 18%, досягнувши свого історичного мінімуму. Перш за все, це було пов’язано з всесвітнім бойкотом реклами, який оголосили соціальні мережі найбільші світові рекламодавці. Оскільки з 2012 року Instagram є частиною корпорації, то візуальна соціальна мережа теж отримала серйозний фінансової шкоди. Також, як відомо, щорічно стабільно зростає споживання контенту з мобільних пристроїв. На тлі всіх цих факторів Facebook «викотив» важливі оновлення.
1. Facebook презентував інструмент відстеження авторських прав
Rights Manager ‒ інструмент для відстеження авторського контенту. Він дозволить з легкістю розпізнати сторінки в Facebook і Instagram, які скопіювали текст вашого поста, а також використовують зроблені вами зображення і відео.
Як працює Rights Manager і кому підійде?
Rights Manager працює на платформі Facebook Creator Studio. Щоб почати користуватися інструментом, досить авторизуватися через свій аккаунт у соціальній мережі і додати контент, який ви хочете захистити, в довідкову бібліотеку. Якщо програма знайде збіги з іншими сторінками, вам як автору контенту буде запропоновано включити моніторинг за публікацією, блокування контенту або привласнити посилання з присвоєнням права власності.
Інструмент для відстеження авторських прав Rights Manager підійде:
- видавництвам;
- блогерам;
- бізнес-акаунтам;
- приватним особам, які регулярно публікують унікальний контент.
Також в Rights Manager є окрема форма для подання скарг на копіпастера, якщо ви не використовуєте Creator Studio.
2. Facebook об’єднав чати Instagram і Messenger
Серверні частини Facebook і Instagram перейшли на кросплатформну комунікацію. Після великого оновлення додатків користувачі зможуть об’єднати чати Instagram і Messenger. У США ця функція вже повністю доступна. Тепер в Insta-чаті з’явиться функціонал Facebook Messenger і навпаки.
3. Facebook скасував обмеження про кількість тексту на рекламному зображенні
Раніше рекламодавці не могли використовувати в рекламі зображення, на яких понад 20% займав текст. За перевірку контенту відповідав спеціальний сервіс і видавав помилку. Минулої середи, 23 вересня, обмеження на 20% тексту зникло з довідкового центру та залишилося в вигляді рекомендації, а не обов’язкової вимоги. Цей фактор не буде впливати на кількість показів оголошення.