Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Як Thank you page допоможе вашому бізнесу? Корисні інструменти для зміцнення позицій бренду

Як Thank you page допоможе вашому бізнесу? Корисні інструменти для зміцнення позицій бренду

22.06.2021

Ольга Коцофанэ


Якщо завітати на будь-які сайти або лендінги, то можна відзначити: на більшості з них відсутня сторінка подяки. Ймовірно, власники ресурсів не уявляють, скільки прибутку і цільової аудиторії втрачають через це.

Розумно створена Thank You Page може продавати товар або послугу не гірше топового менеджера. Давайте докладніше дізнаємося, що таке сторінка подяки і навіщо вона так всім потрібна.

Зміст:

  1. Що таке сторінка подяки або Thank You Page?
  2. З чого складається сторінка подяки або Thank You Page?
  3. Як можна урізноманітнити сторінку подяки або Thank You Page?
  4. Навіщо потрібна сторінка подяки вашому бізнесу?
  5. Як налаштувати аналітику сторінки подяки?
  6. Корисні поради
  7. Висновки

Что такое страница благодарности или Thank You Page?



Що таке сторінка подяки або Thank You Page?

Thank You Page це сторінка, яку користувач бачить після того, як зробив певні дії на вашому ресурсі: заповнив форму, придбав товар або послугу, підписався на розсилку.

У більшості випадків людина, яка здійснила «корисні» дії на вашому ресурсі, або все перераховане бачить повідомлення: «Дякуємо за замовлення! Наш менеджер зв’яжеться з вами». З одного боку, добре, що подякували. Але, з іншого користувача змушують чекати.

У реальному житті такого не буває. Покупці йдуть до магазину, де продавці прагнуть якомога швидше допомогти вам у обслуговуванні. В інтернеті ситуація набагато гірша: маркетологи втрачають можливість розташувати до себе клієнта.

Важливо! Сторінок подяки не так багато, тому якщо ви вирішите створити її на своєму ресурсі, –  зможете обігнати конкурентів.

Сторінка подяки стане корисною в будь-якій сфері як малого, так і великого бізнесу.

Завдяки Thank You Page можна мотивувати відвідувачів придбати товар. Саме після заповнення форми вони готові купити щось додатково і зацікавлені у вас і ваших продуктах. Якщо менеджер запропонує який-небудь товар, усім буде тільки на руку. Однак, для того щоб отримати високу зацікавленість клієнта, потрібно добре постаратися (тим паче, перед його відвідуванням вашого ресурсу!), і правильно оформити сторінку подяки.

З чого складається сторінка подяки або Thank You Page?

Якщо ви хочете створити ефективну і корисну сторінку подяки, тоді потрібно враховувати елементи її змісту:

  1. Заклик до дії! Визначтеся з тим, що ви хочете отримати від відвідувача, і розумно сформулюйте це. Підштовхніть користувача до дії, наприклад, заповнення форми;
  2. «Все правильно» – як підтвердження того, що все зроблено коректно. Зайшовши на новий сайт, відвідувач може розгубитися. Наприклад, інтуїтивно заповнити форму, але все одно переживати, чи правильно все зробив. Тому варто заспокоїти його і повідомити про те, що буде далі.

Хорошим прикладом є сайт LPgenerator. Після заповнення форми система видає повідомлення «Ваша заявка прийнята! Перевірте свою пошту. Протягом п’яти хвилин ми надішлемо Вам підтвердження реєстрації». Так, не все тут ідеально. Однак, присутні підтвердження правильності дій користувача і подяка.

  1. Що чекає вас далі? Із наведеного прикладу на сторінці присутнє пояснення того, що відвідувача чекає далі. Непотрібно залишати людину в невіданні, адже тоді користувач не побачить сенсу в своїх діях і вважатиме їх марною тратою часу. Привчіть клієнтів перевіряти пошту і читати ваші повідомлення;
  2. Зв’язок в соціальних мережах. Попросіть користувача подружитися з вами в соціальних мережах. Так ви підвищите число підписників в групах і отримаєте лояльних клієнтів;
  3. «Дякую» або ж подяка не дарма сторінку називають Thank You Page. Користувачу обов’язково потрібно подякувати за те, що він знайшов час і доклав зусиль для заповнення форми.

Порада! Використовуйте сторінку подяки, щоб висловити «дякую» за покупку, замовлення, підписку, заявку, реєстрацію, сторінку успішної оплати і т.д.

Зовсім необов’язково використовувати всі перераховані елементи. Ви можете тестувати той чи інший варіант, поєднувати кілька пунктів і стежити за реакцією відвідувачів. Кожен бізнес вимагає індивідуального підходу. Однак, мінімальний набір інструментів на сторінці подяки має бути присутнім: подяка, заклик до дії і пояснення того, що буде далі.



Як можна урізноманітнити сторінку подяки або Thank You Page?

Для урізноманітнення сторінки подяки, можна використовувати:

  1. Таймер. На сторінку розміщують таймер з відліком часу до якої-небудь події. Так клієнт не пропустить важливу інформацію, про яку хотів дізнатися;
  2. Гейміфікацію. Задача гри – якомога довше утримати користувача на сторінці сайту. Підійдуть будь-які інтуїтивні вправи. Тільки не робіть завдання занадто складними і тривалими. Від цього клієнт втомиться і покине ресурс. Також непогано, якщо гра буде пов’язана з тематикою вашого ресурсу;
  3. Фотографії. Відкритість викликає у клієнтів більше довіри. До того ж усім приємно бачити людей, які працюють над створенням і продажами товару або послуги. Розміщуючи фотографію на сторінці вдячності, ви демонструєте те, що не боїтеся покази обличчя.  Це викликає більше довіри у людей;
  4. Відеовдячність. Попередимо відразу, що цей варіант підійде не для кожного бізнесу. Однак з ним можна стати ближче до відвідувача сайту.

Використовуйте інструменти, які допоможуть вам висловити подяку клієнтові за надані вами послуги замовлення, оформлення заявки, реєстрації, успішної оплати і підписки.



Навіщо потрібна сторінка подяки вашому бізнесу?

Thank You Page допомагає впоратися з цілим рядом питань. Серед них:

  • Допродаж. Клієнт щось у вас придбав? На сторінці ви можете не тільки подякувати йому за це, але і запропонувати інші товари, які він міг не помітити;
  • Збільшення часу взаємодії з сайтом. Цей факт впливає на пошукове просування. Ви запитаєте: «Яким чином?». Та дуже просто. Якщо відвідувач підписався на ваші оновлення, ви можете затримати його на ресурсі, запропонувавши прочитати кілька статей. Або поділіться посиланням на цікавий матеріал. Можна прикріпити інструкцію з використанням товару, який був замовлений;
  • Цінна пропозиція. Ще більше розташувати клієнта до себе можна, запропонувавши завантажити безкоштовний чек-лист, книгу, вебінар і так далі. Підійде знижка на будь-який товар або промокод. Подарунок не тільки буде приємний відвідувачу він з більшою ймовірністю повернеться до вас знову;
  • Підвищена довіра до компанії. На сторінці подяки можна і, навіть, потрібно розміщувати відгуки минулих клієнтів. Однак, розміщувати слід правдиві коментарі, які звучать переконливо. Пам’ятайте, що обман і награність відчувається відразу, не намагайтеся перехитрити всіх. Знайдуться люди, які зрозуміють підступ, і більше ніколи до вас не повернуться. Ще й своїх знайомих захистять від вашого сайту;
  • Підписка. Ви можете запропонувати клієнту підписатися на ваші оновлення. Так він завжди буде в курсі останніх новин;
  • Проведення опитування. Додайте невелику анкету. Завдяки їй ви зможете краще пізнати клієнта. Рекомендується не використовувати занадто багато питань, щоб не втомити відвідувача.

Як налаштувати аналітику сторінки подяки?

Відтепер стало зрозуміло, що сторінка подяки слідує відразу ж після заповненої форми. Отже, відвідувач взаємодіяв із сайтом. Наступний крок – важливо дізнатися аналітику. Один з найпростіших способів – налаштування мети в системі веб-аналітики для відвідування даної сторінки. Система порахує:

Для того щоб налаштувати аналітику, необхідно скопіювати весь адрес сторінки подяки URL Thank You Page і розмістити його в умовах для мети.

Как настроить аналитику страницы благодарности?



Корисні поради

Пропонуємо ознайомитися з п’ятьма рекомендаціями, які допоможуть правильно налаштувати сторінку подяки для вашого сайту.

  1. Закрийте сторінку від індексації. Це необхідно для того, щоб на неї не потрапляв сторонній користувач;
  2. Завдяки Гугл.Аналітиці і Яндекс.Метриці можна відстежити скільки відвідувачів дійшло до кінця, заданої вами дії на сторінці подяки;
  3. Налаштувати Thank You Page може кожен бажаючий, при цьому не звертаючись за допомогою до фахівців. Задійте конструктор сайтів. Наприклад, добре себе зарекомендували PlatformaLP, Flexbe, Tilda і Wix;
  4. Сміливі менеджери можуть провести онлайн-тур по офісу, розповісти про робочий процес, співробітників та багато іншого. Користувачам буде цікаво подивитися на те, як працює сайт;
  5. Встановіть код ретаргетингу на Thank You Page. Це допоможе з остаточним рішенням клієнта, якщо він раптом щось не придбав.

Не бійтеся хитрувати, але робіть це з розумом. Пам’ятайте, відвідувач не повинен помічати ці хитрощі.

 

Висновки

  • Сторінка подяки або Thank You Page важлива складова практично будь-якого сайту. Завдяки їй можна збільшити число потенційних клієнтів, зацікавити саме своїм продуктом і стимулювати придбати товар.
  • Thank You Page можна використовувати по-різному. Існує безліч варіантів того, який текст варто розмістити на даній сторінці. Виберіть той варіант, який підійде під ваш сайт.
  • Сторінка подяки потрібна не тільки на сайті, але і в блозі. Наприклад, непогано дякувати відвідувачу за поставлений лайк або опублікований коментар. Тому використовуйте можливість зацікавити клієнтів.
  • Не зупиняйтеся на досягнутому. Розвивайте сайт, втілюйте в реальність нестандартні задуми, наповнюйте корисним контентом. І результат не змусить вас чекати!

Страницу благодарности или Thank You Page можно использовать по разному

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності