Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Контент-маркетинг як ключ до успішного SEO-просування медичного сайту: кейс Porcelain

Контент-маркетинг як ключ до успішного SEO-просування медичного сайту: кейс Porcelain

16.04.2020

Христина Найчук, SEO-специалист Webpromo


 

Тип послуги: SEO-просування сайту стоматологічної клініки

Проєкт: стоматологічна клініка преміум-сегменту у Києві

Сайт: porcelain-dent.com.ua

Період: березень 2019 г. – лютий 2020 г.

Зміст:

Коротка інформація про компанію:

Стратегія SEO-просування:

Результати

Короткі висновки

Коротка інформація про компанію

Мал. 1. Логотип клініки.

Мал. 1. Логотип клініки.

Стоматологічна клініка «Порцелян» — медичний заклад, заснований в 1995 році. З клініки надають всі види стоматологічних послуг за світовими стандартами і протоколами лікування на сучасному обладнанні. З 1998 року «Порцелян» є дійсним членом Асоціації Стоматологів України. У 2001 році отримав найвищий рівень акредитації Міністерства охорони здоров’я. Сертифікований в Carl Zeiss і International SOS.

Стоматологія є частиною медичної групи Porcelain, в яку також входить офтальмологічна клініка «Світ Зору» та клініка естетичної медицини Porcelain Esthetics.

 

Основні цілі проєкту

Звертаючись в Webpromo, клієнт поставив дві основні мети проекту:

  1. Залучення цільового трафіку з органічного пошуку на сайт.
  2. Збільшення видимості сайту по цільових запитах в пошукових системах.

Спираючись на ці цілі, ми і почали вибудовувати нашу стратегію SEO-просування сайту стоматологічної клініки porcelain-dent.com.ua.

 

Стратегія SEO-просування

Для того щоб стратегія спрацювала і в підсумку принесла вимірні результати, ми провели:

  • комплексний аналіз конкурентів в ніші;
  • технічну оптимізація сайту;
  • аналіз пошукової видачі і збір семантичного ядра;
  • роботу з інформаційним контентом;
  • роботу з побудови довідкового профілю сайту.

Комплексний аналіз конкурентів

Даний етап включав в себе контрольний аналіз конкурентів, аналіз трафіку і пошукових запитів, за якими ранжуються конкуренти, а також аналіз тематичної стратегії конкурентів і структури їхніх сайтів.

Він дозволив виявити наступні особливості SEO-просування сайтів медичної тематики:

  • успіх залежить від продуманої структури і наявності цільових сторінок під ключові запити;
  • додаткові PR-кампанії збільшують брендовий органічний трафік на сайт;
  • необхідний великий обсяг посилальної маси (за рахунок PR-статей + крауд-маркетингу);
  • блог є потужним каналом залучення додаткового трафіку.

Забігаючи наперед, скажемо, що останній пункт і ліг в основу нашої стратегії просування. Раніше ми писали про те, що контентне SEO – це вкрай важливий аспект просування сайтів медичної тематики. Але про все по порядку.

Технічна оптимізація сайту

На етапі аналізу технічного стану сайту ми підготували рекомендації, які важливі для успішного просування проекту і поліпшення поведінкових факторів:

  • відключення прелоадера на внутрішніх сторінках сайту;
  • оптимізація швидкості завантаження контенту;
  • усунення дублювання сторінок;
  • приведення URL-адрес до ЧПУ-формату;
  • оптимізація сайту під мобільні пристрої;
  • впровадження хлібних крихт;
  • усунення зайвих редиректів.

Аналіз пошукової видачі та збір семантичного ядра

Протягом усього періоду робіт семантичне ядро ​​постійно розширювалося. Цього вимагала оптимізація сторінок послуг та інформаційних статей в блозі для кількох мовних версій.

Збір семантичного ядра включав такі етапи:

  • аналіз семантики конкурентів;
  • збір та кластеризація пошукових запитів для блогу і цільових сторінок;
  • підготовка рекомендацій щодо створення контенту для сторінок на основі зібраної семантики.

Робота з інформаційним контентом

Під час проведення аналізу ніші і можливостей для конкуренції було виявлено, що значну частину видачі у сайтів-конкурентів складають інформаційні статті. Цільова аудиторія цікавиться нюансами і особливостями лікування зубів перед безпосереднім відвідуванням стоматологічної клініки. Орієнтуючись на пошукові запити користувачів, було зібрано семантичне ядро ​​для підготовки контенту, в якому потенційні клієнти клініки змогли б знайти відповіді на свої питання. А нашими головними вимогами до контенту для сайту стали:

  • Корисність. Статті повинні містити корисну і достовірну інформацію, тобто опис симптомів хвороби, причин, методів і етапів лікування, ціну і т. д.

Користувач, що потрапив на сторінку, зобов’язаний отримати відповідь на своє питання. Якщо користувач повернувся в пошук і продовжив шукати на інших сайтах, значить, ваш контент не працює.

  • Експертність. Тексти для сайту повинні бути підготовлені практикуючими лікарями.
  • Читабельність. З огляду на те, що в тексті описується лікування різних стоматологічних проблем і використовується медична термінологія, то дуже важливо, щоб контент був написаний доступною для сприйняття мовою.
  • Відповідність SEO-параметрам. Мова про унікальність, водності, наявності ключових слів та ін. Технічних вимогах до контенту, за якими його «оцінюють» пошукові системи.

Приклади статей

Мал. 2. Скріншот статті «Пульпіт зуба: симптоми і лікування» на сайті porcelain-dent.com.ua.

Мал. 2. Скріншот статті «Пульпіт зуба: симптоми і лікування» на сайті porcelain-dent.com.ua.

Корисний експертний контент дуже важливий для SEO-просування сайту YMYL-тематики. Те, що такі статті «люблять» пошукові системи, завдяки чому в рази збільшується органічний трафік на сайт, можна побачити на прикладі статті «Пульпіт зуба: симптоми і лікування».

Мал. 3. Зростання трафіку на статтю «Пульпіт зуба: симптоми і лікування».

Мал. 3. Зростання трафіку на статтю «Пульпіт зуба: симптоми і лікування».

Або статті «Прорізування зубів у дітей: гід для батьків».

Мал. 4. Скріншот статті «Прорізування зубів у дітей: гід для батьків» на сайті porcelain-dent.com.ua.

Мал. 4. Скріншот статті «Прорізування зубів у дітей: гід для батьків» на сайті porcelain-dent.com.ua.

Мал. 5. Зростання трафіку на статтю «Прорізування зубів у дітей: гід для батьків».

Мал. 5. Зростання трафіку на статтю «Прорізування зубів у дітей: гід для батьків».

Робота з побудови посилального профілю сайту

При аналізі посилальної маси сайту були виявлені наступні проблеми:

  • мала кількість донорів;
  • відсутність зростання кількості донорів;
  • посилання з неякісних ресурсів.

При побудові посилального профілю сайту важливо робити акцент на якості, тематичність донорів і їх плавному стабільному зростанні. З огляду на, що представництва клініки знаходяться тільки в Києві, важливо дотримуватися регіональність посилальної маси. У напрямку зовнішньої оптимізації були проведені наступні роботи:

  • аналіз довідкових профілів конкурентів для отримання бази донорів, загальних для цих конкурентів в ніші;
  • відхилення неякісних посилань;
  • використання природного різноманітного анкор-листа з акцентом на брендову складову;
  • отримання посилань з якісних ресурсів. Контент для зовнішніх ресурсів створювався з урахуванням специфіки та тематики ресурсу, на якому планується його розміщення;
  • використання крауд-маркетингу.

В результаті проведених робіт вдалося отримати стабільне зростання посилальної маси сайту. Так виглядає графік посилальної маси сайту porcelain-dent.com.ua

Мал. 6. Зростання посилальної маси сайту porcelain-dent.com.ua.

Мал. 6. Зростання посилальної маси сайту porcelain-dent.com.ua.

Використання різних анкоров і типів посилань допомогло зробити анкор-лист сайту схожим на природний.

Мал. 7. Анкор-лист сайту porcelain-dent.com.ua.

Мал. 7. Анкор-лист сайту porcelain-dent.com.ua.

Внаслідок використання регіональних площадок-донорів кількість доменів в зоні UA складає 41% від загальної кількості.

Мал. 8. Кількість посилаються доменів.

Мал. 8. Кількість посилаються доменів.

Результати

Дотримання розробленої стратегії просування сайту стоматологічної клініки дозволило збільшити кількість сеансів: за період просування з березня 2019 року по лютий 2020 р трафік виріс з 4970 до 55 000 сеансів на місяць. Нижче представлені дані Google Analytics з органічного трафіку за цей період:

Мал. 9. Приріст органічного трафіку за весь період SEO-просування porcelain-dent.com.ua.

Мал. 9. Приріст органічного трафіку за весь період SEO-просування porcelain-dent.com.ua.

У порівнянні з минулим роком вдалося отримати приріст трафіку на 861% (!):

Мал. 10. Порівняння приросту органічного трафіку porcelain-dent.com.ua з минулим роком.

Мал. 10. Порівняння приросту органічного трафіку porcelain-dent.com.ua з минулим роком.

У період просування з березня 2019 року по лютий 2020 р видимість домену в пошуковій системі Google збільшилася в 13,7 разів:

Мал. 11. Графік збільшення видимості домену в пошуковій системі Google.

Мал. 11. Графік збільшення видимості домену в пошуковій системі Google.

Кількість ключових фраз в пошуку виросло в 17 разів і продовжує зростати:

Мал. 12. Графік збільшення кількості ключових фраз.

Мал. 12. Графік збільшення кількості ключових фраз.

 

Короткі висновки

Для досягнення поставлених цілей важливою є розробка правильної стратегії на старті проекту.

  1. Комплексний аналіз конкурентів і ніші в цілому відіграє ключову роль в розробці стратегії просування.
  2. Контент повинен бути корисний. Якщо давати користувачам експертні відповіді на їхні запитання вони будуть повертатися на сайт з багажем довіри, в результаті за послугами захочуть звернутися саме до експертів.
  3. Сайт повинен оновлюватися. Контент на сайті завжди повинен бути актуальний і періодично доповнюватися.
  4. Посилання все ще працюють. Нарощування маси має проводитися на постійній основі, контрольний профіль повинен бути «природними».
  5. Спеціаліст повинен бути занурений в тематику проекту для того, щоб враховувати всі нюанси ніші. Також дуже важлива залученість самого бізнесу в процес просування, так як швидкість впроваджень по технічної та тематичної частини безпосередньо впливають на швидкість отримання результатів.

Последние материалы рубрики

Принцип роботи рекомендацій або персоналізація даних YouTube

Принцип роботи рекомендацій або персоналізація даних YouTube

Як працює система рекомендацій YouTube або персоналізований контент? Виявляється, YouTube використовує регламенти та “сигнали” 80 мільярдів...

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний інструмент від Google в Україні

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний...

Не використовуєте всі можливості вашого бізнесу? Перевірте дані про вашу компанію за допомогою нового інструменту Google в Україні...

Як можна дізнатися сторінку із завищеними показниками? 6 корисних сервісів для перевірки Instagram на накрутку

Як можна впізнати сторінку із завищеними показниками? 6...

Що таке Instagram накрутка? Як можна ефективно і швидко перевірити сторінку вручну або за допомогою спеціальних сервісів? Дізнайтеся також...

Як дізнатися движок сайту: 9 способів визначити CMS

Як дізнатися движок сайту: 9 способів визначити CMS

Як дізнатися движок сайту, не володіючи навиками веб-програмування і навіщо це потрібно? Представляємо 9 способів для визначення CMS...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті