Головна » Блог » Контент-маркетинг як ключ до успішного SEO-просування медичного сайту: кейс Porcelain

Контент-маркетинг як ключ до успішного SEO-просування медичного сайту: кейс Porcelain

16.04.2020

Христина Найчук


16.04.2020

Христина Найчук, SEO-спеціаліст Webpromo


Тип послуги: SEO-просування сайту стоматологічної клініки

Проєкт: стоматологічна клініка преміум-сегменту у Києві

Сайт: porcelain-dent.com.ua

Період: березень 2019 г. – лютий 2020 г.

Зміст:

Коротка інформація про компанію:

Стратегія SEO-просування:

Результати

Короткі висновки

Коротка інформація про компанію

Мал. 1. Логотип клініки.

Мал. 1. Логотип клініки.

Стоматологічна клініка «Порцелян» — медичний заклад, заснований в 1995 році. З клініки надають всі види стоматологічних послуг за світовими стандартами і протоколами лікування на сучасному обладнанні. З 1998 року «Порцелян» є дійсним членом Асоціації Стоматологів України. У 2001 році отримав найвищий рівень акредитації Міністерства охорони здоров’я. Сертифікований в Carl Zeiss і International SOS.

Стоматологія є частиною медичної групи Porcelain, в яку також входить офтальмологічна клініка «Світ Зору» та клініка естетичної медицини Porcelain Esthetics.

 

Основні цілі проєкту

Звертаючись в Webpromo, клієнт поставив дві основні мети проекту:

  1. Залучення цільового трафіку з органічного пошуку на сайт.
  2. Збільшення видимості сайту по цільових запитах в пошукових системах.

Спираючись на ці цілі, ми і почали вибудовувати нашу стратегію SEO-просування сайту стоматологічної клініки porcelain-dent.com.ua.

 

Стратегія SEO-просування

Для того щоб стратегія спрацювала і в підсумку принесла вимірні результати, ми провели:

  • комплексний аналіз конкурентів в ніші;
  • технічну оптимізація сайту;
  • аналіз пошукової видачі і збір семантичного ядра;
  • роботу з інформаційним контентом;
  • роботу з побудови довідкового профілю сайту.

Комплексний аналіз конкурентів

Даний етап включав в себе контрольний аналіз конкурентів, аналіз трафіку і пошукових запитів, за якими ранжуються конкуренти, а також аналіз тематичної стратегії конкурентів і структури їхніх сайтів.

Він дозволив виявити наступні особливості SEO-просування сайтів медичної тематики:

  • успіх залежить від продуманої структури і наявності цільових сторінок під ключові запити;
  • додаткові PR-кампанії збільшують брендовий органічний трафік на сайт;
  • необхідний великий обсяг посилальної маси (за рахунок PR-статей + крауд-маркетингу);
  • блог є потужним каналом залучення додаткового трафіку.

Забігаючи наперед, скажемо, що останній пункт і ліг в основу нашої стратегії просування. Раніше ми писали про те, що контентне SEO – це вкрай важливий аспект просування сайтів медичної тематики. Але про все по порядку.

Технічна оптимізація сайту

На етапі аналізу технічного стану сайту ми підготували рекомендації, які важливі для успішного просування проекту і поліпшення поведінкових факторів:

  • відключення прелоадера на внутрішніх сторінках сайту;
  • оптимізація швидкості завантаження контенту;
  • усунення дублювання сторінок;
  • приведення URL-адрес до ЧПУ-формату;
  • оптимізація сайту під мобільні пристрої;
  • впровадження хлібних крихт;
  • усунення зайвих редиректів.

Аналіз пошукової видачі та збір семантичного ядра

Протягом усього періоду робіт семантичне ядро ​​постійно розширювалося. Цього вимагала оптимізація сторінок послуг та інформаційних статей в блозі для кількох мовних версій.

Збір семантичного ядра включав такі етапи:

  • аналіз семантики конкурентів;
  • збір та кластеризація пошукових запитів для блогу і цільових сторінок;
  • підготовка рекомендацій щодо створення контенту для сторінок на основі зібраної семантики.

Робота з інформаційним контентом

Під час проведення аналізу ніші і можливостей для конкуренції було виявлено, що значну частину видачі у сайтів-конкурентів складають інформаційні статті. Цільова аудиторія цікавиться нюансами і особливостями лікування зубів перед безпосереднім відвідуванням стоматологічної клініки. Орієнтуючись на пошукові запити користувачів, було зібрано семантичне ядро ​​для підготовки контенту, в якому потенційні клієнти клініки змогли б знайти відповіді на свої питання. А нашими головними вимогами до контенту для сайту стали:

  • Корисність. Статті повинні містити корисну і достовірну інформацію, тобто опис симптомів хвороби, причин, методів і етапів лікування, ціну і т. д.

Користувач, що потрапив на сторінку, зобов’язаний отримати відповідь на своє питання. Якщо користувач повернувся в пошук і продовжив шукати на інших сайтах, значить, ваш контент не працює.

  • Експертність. Тексти для сайту повинні бути підготовлені практикуючими лікарями.
  • Читабельність. З огляду на те, що в тексті описується лікування різних стоматологічних проблем і використовується медична термінологія, то дуже важливо, щоб контент був написаний доступною для сприйняття мовою.
  • Відповідність SEO-параметрам. Мова про унікальність, водності, наявності ключових слів та ін. Технічних вимогах до контенту, за якими його «оцінюють» пошукові системи.

Приклади статей

Мал. 2. Скріншот статті «Пульпіт зуба: симптоми і лікування» на сайті porcelain-dent.com.ua.

Мал. 2. Скріншот статті «Пульпіт зуба: симптоми і лікування» на сайті porcelain-dent.com.ua.

Корисний експертний контент дуже важливий для SEO-просування сайту YMYL-тематики. Те, що такі статті «люблять» пошукові системи, завдяки чому в рази збільшується органічний трафік на сайт, можна побачити на прикладі статті «Пульпіт зуба: симптоми і лікування».

Мал. 3. Зростання трафіку на статтю «Пульпіт зуба: симптоми і лікування».

Мал. 3. Зростання трафіку на статтю «Пульпіт зуба: симптоми і лікування».

Або статті «Прорізування зубів у дітей: гід для батьків».

Мал. 4. Скріншот статті «Прорізування зубів у дітей: гід для батьків» на сайті porcelain-dent.com.ua.

Мал. 4. Скріншот статті «Прорізування зубів у дітей: гід для батьків» на сайті porcelain-dent.com.ua.

Мал. 5. Зростання трафіку на статтю «Прорізування зубів у дітей: гід для батьків».

Мал. 5. Зростання трафіку на статтю «Прорізування зубів у дітей: гід для батьків».

Робота з побудови посилального профілю сайту

При аналізі посилальної маси сайту були виявлені наступні проблеми:

  • мала кількість донорів;
  • відсутність зростання кількості донорів;
  • посилання з неякісних ресурсів.

При побудові посилального профілю сайту важливо робити акцент на якості, тематичність донорів і їх плавному стабільному зростанні. З огляду на, що представництва клініки знаходяться тільки в Києві, важливо дотримуватися регіональність посилальної маси. У напрямку зовнішньої оптимізації були проведені наступні роботи:

  • аналіз довідкових профілів конкурентів для отримання бази донорів, загальних для цих конкурентів в ніші;
  • відхилення неякісних посилань;
  • використання природного різноманітного анкор-листа з акцентом на брендову складову;
  • отримання посилань з якісних ресурсів. Контент для зовнішніх ресурсів створювався з урахуванням специфіки та тематики ресурсу, на якому планується його розміщення;
  • використання крауд-маркетингу.

В результаті проведених робіт вдалося отримати стабільне зростання посилальної маси сайту. Так виглядає графік посилальної маси сайту porcelain-dent.com.ua

Мал. 6. Зростання посилальної маси сайту porcelain-dent.com.ua.

Мал. 6. Зростання посилальної маси сайту porcelain-dent.com.ua.

Використання різних анкоров і типів посилань допомогло зробити анкор-лист сайту схожим на природний.

Мал. 7. Анкор-лист сайту porcelain-dent.com.ua.

Мал. 7. Анкор-лист сайту porcelain-dent.com.ua.

Внаслідок використання регіональних площадок-донорів кількість доменів в зоні UA складає 41% від загальної кількості.

Мал. 8. Кількість посилаються доменів.

Мал. 8. Кількість посилаються доменів.

Результати

Дотримання розробленої стратегії просування сайту стоматологічної клініки дозволило збільшити кількість сеансів: за період просування з березня 2019 року по лютий 2020 р трафік виріс з 4970 до 55 000 сеансів на місяць. Нижче представлені дані Google Analytics з органічного трафіку за цей період:

Мал. 9. Приріст органічного трафіку за весь період SEO-просування porcelain-dent.com.ua.

Мал. 9. Приріст органічного трафіку за весь період SEO-просування porcelain-dent.com.ua.

У порівнянні з минулим роком вдалося отримати приріст трафіку на 861% (!):

Мал. 10. Порівняння приросту органічного трафіку porcelain-dent.com.ua з минулим роком.

Мал. 10. Порівняння приросту органічного трафіку porcelain-dent.com.ua з минулим роком.

У період просування з березня 2019 року по лютий 2020 р видимість домену в пошуковій системі Google збільшилася в 13,7 разів:

Мал. 11. Графік збільшення видимості домену в пошуковій системі Google.

Мал. 11. Графік збільшення видимості домену в пошуковій системі Google.

Кількість ключових фраз в пошуку виросло в 17 разів і продовжує зростати:

Мал. 12. Графік збільшення кількості ключових фраз.

Мал. 12. Графік збільшення кількості ключових фраз.

 

Короткі висновки

Для досягнення поставлених цілей важливою є розробка правильної стратегії на старті проекту.

  1. Комплексний аналіз конкурентів і ніші в цілому відіграє ключову роль в розробці стратегії просування.
  2. Контент повинен бути корисний. Якщо давати користувачам експертні відповіді на їхні запитання вони будуть повертатися на сайт з багажем довіри, в результаті за послугами захочуть звернутися саме до експертів.
  3. Сайт повинен оновлюватися. Контент на сайті завжди повинен бути актуальний і періодично доповнюватися.
  4. Посилання все ще працюють. Нарощування маси має проводитися на постійній основі, контрольний профіль повинен бути «природними».
  5. Спеціаліст повинен бути занурений в тематику проекту для того, щоб враховувати всі нюанси ніші. Також дуже важлива залученість самого бізнесу в процес просування, так як швидкість впроваджень по технічної та тематичної частини безпосередньо впливають на швидкість отримання результатів.

Последние материалы рубрики

Як зібрати семантичне ядро

Зібрати семантику і не постаріти

Це стаття про те, навіщо потрібна розробка семантичного ядра, як зібрати СЯ своєї мрії, що далі робити з ключовими фразами і як...

Як вибрати гамму кольорів для дизайну сайту?

Як вибрати гамму кольорів для дизайну сайту?

Колір — важливий аспект брендингу. Так як сайт є ключовим засобом комунікації з клієнтами, то його дизайн теж повинен відображати...

Що заважає новим додаткам досягати успіху? Банальні помилки, яких все ще припускаються замовники

Що заважає новим додаткам досягати успіху? Банальні...

Розробка програми — складний процес. Щоб виділитися на тлі конкурентів і зайняти місце на робочому столі смартфонів потенційних...

Пошукові оголошення Google Ads стали адаптивними за замовчуванням

Пошукові оголошення Google Ads стали адаптивними за...

З 18 лютого 2021 року пошукові оголошення стали адаптивними за замовчуванням для всіх пошукових кампаній в Google Рекламі. Ось кілька...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті