Головна » Блог » Конверсії чи охоплення? Що обирають інтернет-маркетологи в умовах війни

Конверсії чи охоплення? Що обирають інтернет-маркетологи в умовах війни

15.09.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Війна в Україні призвела до значних змін у діяльності українського бізнесу та маркетингу. На даний момент українські маркетологи зосереджені на залученні нових клієнтів та одержанні конверсій. Що ж у пріоритеті: конверсії чи охоплення?

Новости интернет-маркетинга



Згідно з дослідженням Webpromo, вдалося встановити, що з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну 40% українських маркетологів  ставлять у пріоритет отримання лідів.

На даний момент рекламні кампанії зосереджені на залученні нових клієнтів та одержанні конверсій. У нових умовах необхідно оптимізувати рекламний бюджет, працювати з інструментами, які дають видимий результат (performance). Конверсії ключова мета рекламних кампаній в умовах війни.

В результаті опитування ми з’ясували, що зараз маркетологи просувають товари, які зі 100% ймовірністю призведуть до продажу. Про це стверджує близько 40% спеціалістів. При цьому використовують стратегію, яка також виправдала успіх раніше.

 

Чи можна планувати маркетингову стратегію за умов війни?

Якщо раніше українські маркетологи планували на рік, то сьогодні практично неможливо. Нестабільна ситуація в країні впливає на економіку та, відповідно, на бізнес. Більшість (45%) обирають термін у 3 місяці (квартал), третина (30%) українських маркетологів зупиняється на щомісячному плані з подальшою актуалізацією і лише 10% дотримується колишньої тактики планування на рік.

Повний текст дослідження читайте за посиланням.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності