Головна » Блог » Антикризове SEO. Як утримати сайт в ТОП-10 Google, коли бюджет скорочують на 70%

Антикризове SEO. Як утримати сайт в ТОП-10 Google, коли бюджет скорочують на 70%

08.11.2022

Катя Лифиренко


Footballstyle — інтернет-магазин спортивного одягу для професійних футболістів. Будучи офіційним дилером всесвітньо відомих брендів, Footballstyle вже 11 років пропонує своїм клієнтам футбольні товари, які відповідають європейським та світовим стандартам якості. На прикладі кейсу “Footballstyle” ми розповімо, як просувати сайт з мінімальними інвестиціями в SEO.

SEO-просування



Зміст:

1. Етапи SEO-просування сайту

2. Результати просування

3. Висновки

 

Етапи SEO-просування сайту

Крок 1. Аналіз ніші та конкурентів

Перед стартом робіт ми завжди проводимо аналіз конкурентів у ТОП-10 органічної видачі. Для того щоб визначити найкращих гравців ніші.

SEO-просування

Проаналізувавши конкурентів Footballstyle, ми виявили, що найбільше пошукового трафіку припадає на базові посадкові сторінки, такі як:

SEO-просування

Ми виявили, що у деяких конкурентів була детально прпрацьована та оптимізована фільтрація, що в результаті приносило їм велику кількість трафіку за середньо- та низькочастотними запитами.

Крок 2. Повний технічний аналіз сайту

У процесі повного технічного аудиту ми виявили:

  • велику кількість технічних помилок;
  • циклічні посилання на кожній сторінці сайту, які витрачали бюджет краулінгу;
  • відсутність і дублювання мета-тегів (також багато мета-тегів обрізалися у видачі, тому що їх довжина була набагато більшою, ніж допустима);
  • низьку швидкість завантаження сайту;
  • велику кількість зовнішніх низькоякісних посилань;

Після виявлення всіх технічних помилок на сайті, ми сформували документ з детальними рекомендаціями щодо їх виправлення. Також ми провели детальний аналіз посилального профілю та відхилили низькоякісні домени-донори.

Крок 3. Збір семантичного ядра та аналіз структури

Виходячи з аналізу конкурентів, ми визначили посадкові сторінки, яких не вистачало сайту та кластери пошукових запитів, за якими ми не ранжувалися. Структура сайту потребувала розширення та доопрацювання. Збір семантичного ядра це важливий етап, який допоміг нам зрозуміти, які сторінки необхідно створити, і в якій пріоритетності наповнювати їх контентом.

Крок 4. Написання текстів на посадкові сторінки

Виходячи із зібраної семантики, а також аналізу пошукової видачі ми визначили посадкові сторінки, які насамперед важливо наповнити. В основному це були сторінки фільтрів із найбільшою частотністю та низькою конкуренцією. Грунтуючись на аналізі посадкових сторінок конкурентів, ми визначили необхідний обсяг текстів і сформували технічне завдання копірайтерам для їх написання. Готові тексти були узгоджені та розміщені на посадкових сторінках.

Приклад зростання трафіку на одній із сторінок фільтрації, де було розміщено оптимізований під ключові запити текст:

SEO-продвижение

Порівнюємо дані періоди і бачимо наступний результат:

SEO-продвижение

Крок 5. Зовнішня оптимізація

Ми виявили, що на сайті була проблема із низькоякісними посиланнями. Їх треба було відхилити. Важливо! Щоб не постраждала динаміка нарощування, це необхідно робити поступово. Тому була сформована стратегія нарощування маси посилань з упором на якісні ресурси і крауд. А паралельно ми відхиляли низькоякісні посилання. Якби ми дотримувалися цієї стратегії, вона забезпечила б плавний приріст посилальної маси. Але пандемія внесла свої корективи. Про це докладніше у наступному розділі.

SEO-продвижение



Крок 6. Пандемія та скорочення бюджетів на 70%

Після початку пандемії було ухвалено рішення мінімізувати бюджет та перевести сайт у фазу “Підтримка”. Щоб не “просісти” за цей період, ми розробили стратегію, яка утримувала трафік сайту:

  • посилальний бюджет вже не дозволяв купувати кілька якісних доменів-донорів, тому ми закуповували 1-2 такі посилання, а решту бюджету розподілили на крауд. Таким чином ми намагалися утримати динаміку посилальної маси на тлі відхилень неякісних посилань.
  • контент писав клієнт. Це дозволило заощадити бюджет. Зі свого боку ми формували ТЗ для посадкових сторінок та розміщення на зовнішніх ресурсах.
  • ми продовжували моніторити технічний стан сайту та у разі критичних помилок надавали ТЗ для їх усунення. Але на точкові помилки, наприклад, у мікророзмітці ми не реагували.

 

Результати просування

У ході роботи активного наповнення контентом до початку пандемії ми змогли дати гарний буст органічного трафіку та продовжували зростати навіть з урахуванням мінімізації бюджетів: 

SEO-продвижение

Зростання склало +107%

SEO-продвижение

Незважаючи на стислий бюджет, завдяки хорошій контентній оптимізації ми змогли утримати сайт у ТОП-10.

SEO-продвижение

 

Висновки

  1. Для досягнення поставленої мети важливо розробити правильну стратегію на самому старті проекту.
  2. Продуманий старт просування може дати гарний буст, який навіть за умов мінімізації бюджетів може зберігатися певний час.
  3. Аналіз топових конкурентів допомагає зробити коректну оцінку на початку просування.
  4. Орієнтуючись на найкращих гравців, їх впровадження, посилальну стратегію, структуру та контентну оптимізацію — шанси на потрапляння до ТОПу навіть у висококонкурентній ніші сильно збільшуються.
  5. Якісний, унікальний та оптимізований контент грає одну з ключових ролей у ранжируванні сторінки.
  6. Приділивши належну увагу контентній оптимізації сторінок, ви зможете отримувати “плоди” ще довгий час.
  7. Навіть із мінімальними бюджетами можна підтримувати стан великого інтернет-магазину в конкурентній ніші, якщо правильно розподіляти ресурс.
  8. Важливо також враховувати, що в нашому випадку клієнт взяв на себе частину зобов’язань і прислухався до наших рекомендацій, що, безперечно, стало одним із факторів підсумкового результату. Це доводить, що ефективна взаємодія клієнта із спеціалістами навіть у важких ринкових умовах може давати гарний результат.

 

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності