Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Контент-маркетинг: як за допомогою нього можна збільшити органічний трафік?

Контент-маркетинг: як за допомогою нього можна збільшити органічний трафік?

19.05.2023

Анастасія Кузнецова


Контент – це запорука успішної маркетингової стратегії бренду. Написання якісних і унікальних матеріалів забезпечує видимість вашого ресурсу у пошукових системах, а також привертає увагу потенційних клієнтів. Контент допомагає у SEO просуванні, а також наділяє бренд індивідуальністю.

Якщо йдеться про контент-маркетинг, то важливо сказати, що він є одним із найважливіших методів залучення потенційних клієнтів. На свіжі, унікальні матеріали, що публікуються на постійній основі, Google звертає увагу при ранжуванні веб-ресурсу. Зокрема, пошукова система вимірює і цінність вашого контенту. Поряд із тим користувачі шукають достовірну, авторитетну інформацію, і якщо ваш контент саме такий, то це сприятиме появі довіри до бренду. 

Звичайно, недостатньо просто догодити усім вимогам Google. У цій статті ми поговоримо про важливість контент-маркетингу для збільшення трафіку веб-сайту, а також розберемося із основними стратегіями його застосування.

Контент-маркетинг для збільшення органічного трафіку



Що таке контент-маркетинг і чому він важливий для SEO?

Контент-маркетинг — це стратегія, яка спрямована на побудову міцних відносин із цільовою аудиторією шляхом надання високоякісного та актуального контенту, який навчає та, зрештою, продає. 

Контент є надзвичайно важливим для SEO, без нього у пошукових систем не буде достатньо інформації для правильної індексації ваших сторінок та підвищення рейтингу. Багато маркетологів вважають SEO і контент-маркетинг абсолютно різними стратегіями, проте, всупереч цьому переконанню, SEO і контент-маркетинг доповнюють одне одного. Наведемо кілька аргументів:

  • Без контенту ви не зможете налагодити заходи із SEO-просування. Актуальна та корисна інформація на сайті залучає відвідувачів до взаємодії, і це позитивно впливає на пошуковий рейтинг.
  • Недарма одна з найкращих стратегій SEO – це отримання високоякісних зворотних посилань з авторитетних веб-сайтів. Для Google якісні зворотні посилання вказують на авторитет та довіру. Чим більше якісних зворотних посилань буде у ваших матеріалах, тим вищим буде рейтинг у Google. Так, 75% маркетологів активно використовують зворотні посилання у своїй стратегії контент-маркетингу.
  • Використання ключових слів допоможе вам конкурувати з іншими брендами з вашої галузі, а також підвищити індексацію сторінки. 

По суті, SEO та контент не можуть успішно працювати ізольовано. Маркетологи повинні розуміти, що обидва елементи доповнюють одне одного, тому вам потрібно зосередитись на створенні відмінного контенту, якщо ви хочете збільшити органічний трафік.

Як за допомогою контенту збільшити органічний трафік?

Відтепер постає питання: як створити матеріал, який водночас відповідатиме вимогам Google та інтересам аудиторії? Нижче ділимося порадами щодо створення контенту, які допоможуть збільшити органічний трафік на веб-ресурсі.

Не продажами єдиними

Найперше правило для збільшення відвідуваності веб-сайту — перестати займатися лише продажами. Найбільший попит спостерігається на інформаційні пошукові запити, але, на жаль, їх важко монетизувати. Найкращий спосіб націлитися на даний тип запитів – це високоякісний SEO-контент, який надає корисну інформацію і відповідає потребам аудиторії. Нижче наведемо кілька способів націлювання на інформаційні запити, щоб ви змогли залучати трафік на сайт за допомогою якісного контенту: 

  • Створюйте матеріали для блогу, що будуть наповнені практичною інформацією. Наприклад, бренд меблів може написати про те, як правильно обрати меблі для ванної кімнати. Якщо ви працюєте у медичній сфері, то доречними будуть статті про симптоматику хвороб із коментарями лікарів.
  • Створюйте інтерактивні матеріали, які мають відношення до вашого бізнесу. Це можуть бути відео чи фотозображення; статистичні дані дуже вдало ілюструє інфографіка. Урізноманітнити користувацький досвід допоможуть тести та інші клікабельні елементи.  
  • Створіть власну базу знань. Наприклад, редакція Webpromo періодично публікує гайди по роботі із сервісами, які стануть в пригоді маркетологу. Зокрема, на сайті опублікований словник для маркетолога, який простими словами тлумачить професійні визначення. 

Контент-маркетинг для збільшення органічного трафіку

Існує чимало способів роботи з інформаційним контентом. Головна мета полягає в тому, щоб позиціонувати свій бренд як надійне, авторитетне джерело інформації, а не намагатися продавати свої послуги у кожну вільну хвилину. Створення інформаційного контенту — це чудова можливість відповісти на запитання користувача і закрити його головні потреби. Таким чином, у користувача складеться позитивне враження від бренду, і у майбутньому є великі шанси на появу нового клієнта.  

Використовуйте соціальні мережі

Використовуйте стратегію перехресного маркетингу у соціальних мережах, щоб розповісти про свої матеріали на веб-ресурсі. Це можна робити у Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram та навіть TikTok. Завдяки соціальним мережам ви досягнете значно більших показників охоплень. Однак варто пам’ятати про те, що матеріал має бути адаптований під алгоритми тієї чи іншої соціальної мережі.

Так, для TikTok важливим є створення коротких та влучних відео, які можуть захопити увагу користувача з перших кадрів. Для збільшення охоплення рекомендуємо додавати субтитри та використовувати трендові звуки. В Instagram зробіть акцент на візуальній складовій. Наприклад, за допомогою функції “Карусель” можна створити добірку ключових тез із того чи іншого матеріалу. Під дописом додайте посилання на матеріал на сайті.

Контент-маркетинг для збільшення органічного трафіку

Не забудьте розмістити посилання на соціальні мережі на веб-ресурсі, щоб аудиторія не витрачала зайвий час на пошук потрібного акаунту. 

Чому варто зосередитись на контент-маркетингу?

Важливість контент-маркетингу в цифровому середовищі перш за все пов’язана з його здатністю збільшувати обсяг органічного трафіку на ваш сайт. Контент відіграє ключову роль у підвищенні обізнаності та залученні якісних лідів, що сприяє зростанню продажів. Стратегічний і правильно оформлений контент може залучити аудиторію на веб-сайт вашого бізнесу, де вони будуть конвертуватися в потенційних покупців. Статистичні дані говорять самі за себе:

  • Контент-маркетинг генерує втричі більше потенційних клієнтів, аніж традиційні методи реклами. Зокрема, усі необхідні заходи коштують на 62% менше. 
  • 6 із 10 споживачів хочуть затестити продукт після прочитання корисної та актуальної інформації про нього. 
  • Компанії, які регулярно оновлюють свої блоги, генерують на 55 % більше відвідувачів. Крім того, вони отримують на 97% більше вхідних посилань і на 434% більше проіндексованих сторінок.
  • Згідно із статистикою Hubspot, 90% маркетологів планують приділяти заходам із контент-маркетингу ще більше часу.

Контент, який ви створюєте, може бути використаний для блогу, email-розсилок, соціальних мереж та реклами PPC. Отож, саме час перейти до стратегії контент-маркетингу, завдяки якій ваш бренд підвищить свою авторитетність та впізнаваність.



Як розробити дієву стратегію контент-маркетингу?

Стратегія контент-маркетингу – це ваш довгостроковий план створення та розповсюдження контенту з метою розширення аудиторії та досягнення різних бізнес-цілей. Стратегія контент-маркетингу також допомагає визначити чіткі критерії успіху та налагодити процеси для досягнення ефективних результатів. Щоб залучити якомога більше якісного трафіку на веб-ресурс, не рекомендуємо обмежуватися лише публікаціями у блозі. Контент-маркетинг включає в себе:

  • email-розсилки;
  • дописи у соціальних мережах;
  • подкасти;
  • електронні книги;
  • відео та фото тощо.

Тобто мета ефективної стратегії контент-маркетингу полягає в тому, щоб донести повідомлення найбільш влучно та ефективно для різних сегментів аудиторії. Із порадами для розробки дієвої стратегії контент-маркетингу можна ознайомитися нижче.

Починайте із визначення мети

Бізнес-мета – це головна причина, через яку ви створюєте контент. Визначені цілі мають бути чіткими та короткими, а також мотивувати вас на створення якісного контенту, що відповідає потребам цільової аудиторії.

Мета будь-якої стратегії контент-маркетингу – підвищити впізнаваність вашого бренду та залучити трафік на сайт. Але що відбувається після того, як люди дізнаються про вас? Якщо ваші цілі не включають в себе збільшення продажів або залучення потенційних клієнтів, цілком ймовірно, що ваш контент не допомагає вам досягти цих цілей. Переконайтеся, що контент, який ви створюєте, відображає стратегічні цілі вашого бізнесу, інакше буде складно виміряти успіх.

Створіть портрети ЦА

Після того, як ви визначили свої бізнес-цілі, обов’язково відстежуйте результати за допомогою аналітичних  інструментів (Google Analytics або Hootsuite Pro). Аналітичні дані не тільки допоможуть вам визначити тенденції та внести своєчасні корективи, а ще й допоможуть створити портрет цільової аудиторії. Отож, наступний крок — це створення персонажів.

Персонажі — це вигадані люди, які умовно представляють вашу цільову аудиторію. Створювати персонажів бренду можна за такими критеріями:

  • Демографія — стать, вік, етнічна приналежність, дохід і т.д.
  • Які цінності сповідує ваша аудиторія?
  • Поведінка – як люди діють у конкретних ситуаціях?
  • Проблеми – які проблеми вони хочуть вирішити, щоб спростити своє повсякденне життя? Як ваш продукт може їм допомогти?
  • Джерело інформації – які канали вони використовують для отримання інформації? (соціальні мережі, цифрові медіа, телебачення, преса тощо)

Проведіть аудит наявних матеріалів та оберіть підходящі типи контенту

Перш ніж перейти до створення контенту, рекомендуємо провести моніторинг вже наявних публікацій. Контент-аналіз допоможе визначити типи матеріалів, які є найбільш популярними серед аудиторії. Можливо, ви хочете створити обліковий запис у TikTok і публікувати контент там. Однак якщо ваша аудиторія не присутня на цій платформі, то ви будете працювати “в одну сторону”. 

  • Якщо ваша аудиторія віддає перевагу текстовій інформації, ви можете публікувати статті, лонгріди та дайджести. Якщо у вас є молодша аудиторія, якій подобається короткий та влучний контент, ви можете публікувати дописи повідомлення в Instagram.
  • Інформаційний контент включає в себе статті, публікації в блогах, відео тощо, які надають цікаві факти або ідеї по темі. Цей контент є корисним для клієнтів, які хочуть дізнатися більше про продукт і отримати неупереджені судження щодо нього.
  • Розважальний контент допомагає людям відволіктися від повсякденного життя та розслабитися. Для цього можна публікувати відео або захопливі історії. Цей тип контенту може зацікавити аудиторію будь-якого віку, тому він є одним із найдієвіших способів для швидкого залучення трафіку.

Визначте канали розповсюдження вашого контенту

Деякі компанії створюють контент, призначений лише для публікації у соціальних мережах, таких як Facebook, Twitter та LinkedIn. Інші бренди можуть створювати публікації для блогів, які будуть розміщені на веб-сайті або надіслані електронною поштою передплатникам. Варіантів безліч, тому важливо експериментувати з різними каналами розповсюдження. Тестування різних методів та форматів допоможе вам визначити, які канали найбільш ефективні та охоплюють якнайбільше людей.

Контент-маркетинг для збільшення органічного трафіку

Створіть контент-план

Контент-план може бути корисним з кількох причин. По-перше, це допоможе вам дотримуватись графіку та періодично публікувати нові матеріали. По-друге, це допоможе вам організувати свої маркетингові зусилля з урахуванням публікації контенту, гарантуючи, що повідомлення будуть доставлені потрібній аудиторії в потрібний час. І, нарешті, якісний контент-план дозволить відстежувати теми, які є найбільш популярними серед вашої аудиторії.

Якісний контент-план має включати в себе такі пункти:

  • Дата та час публікації матеріалів, а також їхній статус. Таким чином ви зможете відстежувати контент, який вже опублікований, ще в процесі написання або слідкувати за темами, які ще не взяті в роботу. 
  • Контент-план має містити як довгострокові (6 місяців або довше), так і короткострокові (1 тиждень або менше) завдання. Не забудьте відмітити у плані майбутні інфоприводи, які також необхідно висвітлити у блозі або соціальних мережах. 
  • Намагайтеся не переповнювати контент-план — розміщення нових публікацій протягом кількох тижнів або місяців підвищить ймовірність їх прочитання та розповсюдження.

Відстежуйте результати

Вимірювання показників ефективності контенту має вирішальне значення для вашої стратегії. Якщо ви будете вкладати кошти в контент, який не приваблює користувачів і не приводить до конверсій, то годі й думати про підвищення трафіку.

Відстежування KPI у контент-маркетингу дозволяє оцінити ефективність стратегії та вдосконалити методи роботи для майбутніх кампаній. Звичайно, існує безліч критеріїв для вимірювання КРІ, однак не всі з них будуть актуальними для вашої конкретної кампанії. Оскільки дуже важливо знайти вигідне поєднання, для початку ми рекомендуємо звертати увагу на такі показники:

  • Перегляди сторінок: вимірювання кількості унікальних відвідувачів, які переглянули конкретну частину контенту.
  • Час, проведений на сторінках. Крім переглядів сторінок, важливо знати, скільки часу користувачі витрачають на перегляд певного тексту чи відео. Ця метрика дає дуже чітке уявлення про те, які сторінки є найбільш ефективними.
  • Показник відмов. Вимірюється кількість користувачів, які залишають ресурс після перегляду однієї сторінки. 
  • Глибина прокручування: вимірюється те, наскільки далеко відвідувачі переглядають сторінку, перш ніж рухатися далі. Це допомагає оцінити якість довгих статей, лонгрідів тощо. 
  • Повторні відвідування у порівнянні з унікальними відвідувачами. Якщо ви залучаєте багато унікальних відвідувань, але мало повернень, можливо, вам потрібно задуматися над іншими видами контенту.
  • Згенеровані конверсії та ліди. Контент треба оцінювати з точки зору його рентабельності та інвестицій. Немає сенсу старанно працювати над показниками залученості, якщо ваш контент не генерує ліди і конверсії. 


Висновки

Контент-маркетинг — це потужний інструмент для розширення цільової аудиторії, просування бренду та залучення органічного трафіку на веб-ресурс. Без органічного трафіку та потенційних клієнтів практично неможливо розвивати бізнес у сучасному бізнес-середовищі. 

Якщо ви будете використовувати прості, але ефективні прийоми контент-маркетингу, то ви зможете залучити більше потенційних клієнтів і, зрештою, збільшити дохід.

Останні матеріали рубрики

ChatGPT новини

ЄС зобов'язує компанії позначати контент, створений...

В ЄС використання штучного інтелекту викликає все більше занепокоєння. Чим може нашкодити масова інтеграція технології?

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності