Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Найчастіші питання маркетологів про Google Analytics 4: короткий FAQ

Найчастіші питання маркетологів про Google Analytics 4: короткий FAQ

04.05.2023

Дарія Картавченко


У жовтні 2020 року компанія Google оголосила про перехід із Universal Analytics  до нового та удосконаленого Google Analytics 4. 

 

Що змінилося, як почати використовувати та інші поширені запитання про GA4: короткий FAQ від Webpromo

1. Яка основна відмінність між Google Analytics 4 і Universal Analytics?

В Universal Analytics дані збираються на основі переглядів сторінок, у Google Analytics 4 на основі подій.

Окрім цього, GA4 дозволяє: 

  • збирати дані веб-сайту й додатка, щоб краще відстежити шлях клієнта до конверсії;
  • забезпечити захист конфіденційності, наприклад відстеження без файлів cookie;
  • моделювати поведінку й конверсії;

Різниця між GA4 та UA

2. Чи варто переходити на Google Analytics 4 до відключення Universal Analytics?

За інформацією у довідці Google, із 1 липня 2023 року стандартні ресурси Universal Analytics припинять обробляти нові запити. Тому перейти доведеться з часом усе одно. Однак ми рекомендуємо зробити це вже зараз, адже чим раніше ви це зробите, тим більше даних встигне зібрати аналітика. Відтак матимете достатньо даних у новому інтерфейсі, щоб майбутнє відключення Universal Analytics не вплинуло на вашу роботу. Ви звісно можете “тягнути” до липня, але тоді доведеться працювати з пустою аналітикою та фактично починати з нуля.

3. Як розпочати використовувати Google Analytics 4?

Для того, що перейти на використання Google Analytics 4, вам необхідно створити новий обліковий запис Google Analytics, встановити код відстеження на свій сайт або в додаток, налаштувати потрібні вам події, цілі та розпочати збір даних. Детальна інструкція в нашому чеклісті за посиланням. 

як створити ресурс га4

4. Чи можна одночасно використовувати Google Analytics 4 та Universal Analytics? 

Так, ви можете юзати Google Analytics 4 та Universal Analytics одночасно до відключення останнього. Мабуть, запуск обох платформ паралельно – найкращий варіант, якщо ви ще не готові повністю перейти на GA4 або хочете переконатися, що новий інструмент правильно збирає дані.

5. Що таке події в Google Analytics 4?

Події – це дії користувачів на вашому сайті або в додатку, такі як кліки на кнопки, перегляди сторінок, відправка форм, відтворення відео та інші. Збір подій дозволяє отримати детальнішу інформацію про поведінку користувачів та зрозуміти, як вони взаємодіють із вашим сайтом або додатком. Наприклад, якщо клієнт оформив два замовлення в рамках одного сеансу, то Google Analytics 4 покаже вам дві конверсії, тоді як Universal Analytics показав би одну.

6. Які засоби звітності доступні в Google Analytics 4?

GA4 надає різноманітні звіти, найважливіші для маркетологів:

  • дані про загальні маркетингові кпі (залучення користувачів, сеанси, взаємодія, кількість подій за сеанс); 
  • джерела і канали трафіку; 
  • порівняння цінності конверсії в різних моделях атрибуції; 
  • огляд утримання аудиторії; 
  • аналіз інтересів аудиторії – наприклад, за пристроєм;
  • ключові слова для SEO;
  • інформація про ефективність сторінок та товарів;
  • шлях користувача та інші.

Засоби звітності можна налаштувати під свої потреби та вимоги.

звіти га4

7. Які інтеграції доступні в Google Analytics 4?

GA4 підтримує інтеграції з багатьма іншими сервісами Google, зокрема з Google Ads, Google Tag Manager, Google Optimize, Google Data Studio та іншими. Також можлива взаємодія з іншими сервісами та додатками за допомогою API.

8. Які функції Universal Analytics не доступні в GA4?

Почнемо з позитиву – GA4 видаляє щомісячні ліміти звернень. У Universal Analytics є обмеження 10 мільйонів звернень до ресурсів, 500 звернень за сеанс та 200 000 звернень на користувача на день. Google Analytics 4 знімає ці обмеження.

Тепер до функцій, які “зникають”:

Блокування IP-адрес та фільтри. Тепер ви не зможете блокувати IP-адреси, створювати різні подання своїх даних або налаштовувати фільтр для вашого імені хосту.

Показник відмов. Замість показника відмов, ви зможете відстежувати залучені сеанси. Тобто ті, які тривали щонайменше 10 секунд, мали принаймні одну конверсію або принаймні два перегляди сторінок.

9. Як часто оновлюються дані в GA4?

Звичайна обробка даних може зайняти 4-8 годин. Тобто сервіс має 4-8-годинну затримку від часу, коли подія відбулася на вашому сайті, до часу, коли вона відображається у ваших стандартних звітах.

! «Звіт у реальному часі» покаже, що сталося за останні 30 хвилин, і не підпадає під затримку.

як часто оновлюються дані в га4

10. Як експортувати дані з Google Analytics 4?

Для цього натисніть «Поділитися цим звітом» у верхньому правому куті звіту, а потім виберіть «Завантажити файл». GA4 дозволяє завантажити дані у форматі PDF або CSV. На жаль, немає можливості переглянути звіт у Google Таблиці. Однак перевагою експорту в форматі CSV є те, що система експортує всі рядки/дані про сторінки, а не лише ті, які ви бачите в таблиці звіту.

11. Чи можна об’єднати дані з Universal Analytics із даними GA4?

Ні, ви не зможете цього зробити, тому що вони використовують принципово різні моделі збору даних. Тому, щоб почати накопичувати необхідні вам дані, вам варто розпочати роботу з GA4 вже зараз.

Залишилися питання чи потрібна допомога з налаштуванням Google Analytics 4?

Напишіть або подзвоніть нам: 

🖊 Форма  для зв’язку та обговорення деталей;
☎ Телефон: +38 044 344 68 58. 

Останні матеріали рубрики

ChatGPT новини

ЄС зобов'язує компанії позначати контент, створений...

В ЄС використання штучного інтелекту викликає все більше занепокоєння. Чим може нашкодити масова інтеграція технології?

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності