Головна » Блог » 4 нові функції в Google Discovery

4 нові функції в Google Discovery

05.08.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко


Google оголосив про нові функції для реклами Discovery, вони націлені на утримання інтересу аудиторії під час святкового сезону.

Google Discovery



Поліпшений рекламний досвід

Як заявляє Google, вони працюють над тим, щоб зробити рекламу зручнішою для перегляду на вкладках Gmail Social і Promotions, додаючи детальні відомості, такі як зображення продуктів та ціни. Також використовуватиметься машинне навчання, щоб зіставити креатив із цільовою аудиторією у потрібний час.

Google Discovery

 

Посібник з креативу та кампаніям

Під час створення оголошення рекламодавці побачать підказки про додавання додаткових співвідношень сторін, унікальних заголовків та текстових накладень на зображення. Google надасть зворотний зв’язок щодо ефективності реклами з оцінками від “Погано” до “Відмінно”, а також оцінку оптимізації з практичними рекомендаціями.

Нові дані про аудиторію

Рекламодавці Discovery тепер можуть використовувати сторінку статистики, щоб побачити, які сегменти аудиторії можуть мати найбільший вплив. Також можна використовувати звіти про об’єкти для перегляду ефективності оголошень Discovery. Ви зможете порівнювати продуктивність між креативами та вирішувати, які з них слід відключити, масштабувати чи відредагувати. Рекламодавці також можуть використовувати оптимізований таргет, щоб оцінити ключові слова, цільові сторінки, і в результаті знайти аудиторію, яка буде відповідати цілям кампанії.

Google Discovery

Нові інструменти, які допоможуть масштабуватись

Рекламодавці можуть використовувати новий конструктор аудиторій для створення та повторного використання аудиторій у різних кампаніях. Ви можете використовувати Редактор Google Реклами та API для керування кампаніями.

 

 

Останні матеріали рубрики

Як працює монетизація в українському Ютубі

Як працює монетизація в українському YouTube?

Заробляти гроші на YouTube – навряд причина створення каналу, але можливості заробітку приємний бонус. Наразі YouTube пропонує одразу кілька...

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Більшість погодяться, що Google Analytics 4 має свої переваги. Які з них будуть корисними для PPC-спеціалістів – розповімо у цій статті.

Аудит юзабіліті сайту: навіщо його проводити і як це...

Якщо ви не знаєте, які ключові етапи включає в себе проведення аудиту юзабіліті веб-сайту, тоді рекомендуємо до прочитання цю статтю....

Найкращий час для постингу в Telegram у 2023 році

Telegram — це платформа, яку сучасні бренди активно використовують у своїх маркетингових стратегіях. На швидкість розвитку і показники...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності