4 нові функції в Google Discovery
05.08.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Google оголосив про нові функції для реклами Discovery, вони націлені на утримання інтересу аудиторії під час святкового сезону.
Поліпшений рекламний досвід
Як заявляє Google, вони працюють над тим, щоб зробити рекламу зручнішою для перегляду на вкладках Gmail Social і Promotions, додаючи детальні відомості, такі як зображення продуктів та ціни. Також використовуватиметься машинне навчання, щоб зіставити креатив із цільовою аудиторією у потрібний час.
Посібник з креативу та кампаніям
Під час створення оголошення рекламодавці побачать підказки про додавання додаткових співвідношень сторін, унікальних заголовків та текстових накладень на зображення. Google надасть зворотний зв’язок щодо ефективності реклами з оцінками від “Погано” до “Відмінно”, а також оцінку оптимізації з практичними рекомендаціями.
Нові дані про аудиторію
Рекламодавці Discovery тепер можуть використовувати сторінку статистики, щоб побачити, які сегменти аудиторії можуть мати найбільший вплив. Також можна використовувати звіти про об’єкти для перегляду ефективності оголошень Discovery. Ви зможете порівнювати продуктивність між креативами та вирішувати, які з них слід відключити, масштабувати чи відредагувати. Рекламодавці також можуть використовувати оптимізований таргет, щоб оцінити ключові слова, цільові сторінки, і в результаті знайти аудиторію, яка буде відповідати цілям кампанії.
Нові інструменти, які допоможуть масштабуватись
Рекламодавці можуть використовувати новий конструктор аудиторій для створення та повторного використання аудиторій у різних кампаніях. Ви можете використовувати Редактор Google Реклами та API для керування кампаніями.