Головна » Блог » Новини » Meta надасть підліткам більше способів управління рекламою у соцмережах

Meta надасть підліткам більше способів управління рекламою у соцмережах

17.01.2023

Юрій Телець


Із березня у підлітків буде більше способів керувати типами реклами, яку вони бачать у Facebook і Instagram. Meta повідомляє, що підлітки зможуть перейти до своїх рекламних вподобань у налаштуваннях обох додатків і вибрати функції «Менше» або «Немає вподобань», щоб додатково контролювати типи реклами, які вони бачать.

Єдиною інформацією про підлітків, яку Meta використовуватиме для показу їм реклами, — це вік та місцезнаходження. Такі дані допомагають стежити за тим, щоб підлітки бачили рекламу, призначену для їхнього віку, а також продукти та послуги, доступні там, де вони мешкають.

Meta надасть підліткам більше способів управління рекламою у соцмережах

Зображення від Freepik

Стандарти реклами від Meta вже забороняють показувати особам віком до 18 років (і старше в деяких країнах) рекламу на обмежені теми, такі як алкоголь, фінансові продукти, продукти та послуги для схуднення. Але навіть якщо реклама відповідає правилам Meta, підлітки можуть захотіти бачити менше подібних оголошень. Наприклад, якщо підліток хоче бачити менше реклами про жанр телешоу або майбутній спортивний сезон, він зможе повідомити про це.

Підлітки можуть як і раніше приховувати будь-яку чи всю рекламу певного рекламодавця. Теми, які Meta вже обмежує у своїй політиці, за замовчування матимуть статус «Менше», щоб підлітки не могли вибрати контент, який може не відповідати їхньому віку.

Последние материалы рубрики

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Meta

Meta може зняти заборону на розміщення дописів з оголеними...

Facebook и Instagram можуть переглянути свою політику модерації контенту та відмінити заборону на розміщення світлин з оголеними жіночими...

Google Cloud презентував нові інструменти на основі штучного інтелекту

Google Cloud презентував нові інструменти на основі штучного...

В рамках заходу NRF 2023, Google Cloud презентував чотири нові функції штучного інтелекту, спрямовані на покращення купівельного досвіду та...

Тренди роздрібної торгівля 2023

7 трендів, які матимуть вплив на роздрібну торгівлю у 2023 році

Що очікує на сферу роздрібної торгівлі у 2023? До чого готуватись?

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності