Meta надасть підліткам більше способів управління рекламою у соцмережах
17.01.2023
Із березня у підлітків буде більше способів керувати типами реклами, яку вони бачать у Facebook і Instagram. Meta повідомляє, що підлітки зможуть перейти до своїх рекламних вподобань у налаштуваннях обох додатків і вибрати функції «Менше» або «Немає вподобань», щоб додатково контролювати типи реклами, які вони бачать.
Єдиною інформацією про підлітків, яку Meta використовуватиме для показу їм реклами, — це вік та місцезнаходження. Такі дані допомагають стежити за тим, щоб підлітки бачили рекламу, призначену для їхнього віку, а також продукти та послуги, доступні там, де вони мешкають.
Зображення від Freepik
Стандарти реклами від Meta вже забороняють показувати особам віком до 18 років (і старше в деяких країнах) рекламу на обмежені теми, такі як алкоголь, фінансові продукти, продукти та послуги для схуднення. Але навіть якщо реклама відповідає правилам Meta, підлітки можуть захотіти бачити менше подібних оголошень. Наприклад, якщо підліток хоче бачити менше реклами про жанр телешоу або майбутній спортивний сезон, він зможе повідомити про це.
Підлітки можуть як і раніше приховувати будь-яку чи всю рекламу певного рекламодавця. Теми, які Meta вже обмежує у своїй політиці, за замовчування матимуть статус «Менше», щоб підлітки не могли вибрати контент, який може не відповідати їхньому віку.