Оновлення Google Ads: на оглядової сторінки з’явилося три нових функції
09.07.2020
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Ольга Коцофанэ
Днями рекламний сервіс Google Ads випустив невеликий пул оновлень для оглядової сторінки. Тепер переглядати інформацію про ефективність облікового запису стане ще простіше і швидше.
Ось які можливості з’явилися у рекламодавців:
- Можна переглядати і застосовувати рекомендації з оглядової сторінки. Це полегшить виконання рекомендацій сервісу.
- Можна відразу створювати нові компанії. Тепер для цього у верхній частині оглядової сторінки є кнопка «Нова кампанія».
- Можна завантажити дані оглядової сторінки і окремих карток. Функція спростить створення звітності, обмін інформацією всередині компанії.

Новий інтерфейс оглядової сторінки Google Ads
Всі три поновлення засновані на зворотному зв’язку від користувачів рекламного сервісу.
Нагадаємо, раніше експерт Webpromo поділився рекомендаціями щодо підвищення рентабельності контекстної реклами для банківського сектора.