Головна » Блог » Google видалить фільтр «Розширені результати» в звітах Search Console

Google видалить фільтр «Розширені результати» в звітах Search Console

27.05.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


З 1 серпня Google припинить підтримку фільтра «Розширені результати» (Rich results) в розділі «Вид в пошуку» в звітах Search Console. Цей фільтр включає дані за всіма розширеним результатами.

Google видалить фільтр «Розширені результати» в звітах Search Console



Раніше фільтр «Розширені результати» (Rich results) був корисний, але сьогодні в ньому немає ніякої цінності. Google Search Console підтримує 19 типів зовнішнього вигляду в пошуку в звітах про ефективність (Подія, FAQ, HowTo і т.д.), що дозволяє власникам сайтів отримати більш точні відомості про те, як їх сайти працюють в пошуку Google. І об’єднання кількох даних в один фільтр більше не доцільно.

За повідомленням Google, відключення фільтра ніяк не вплине на трафік сайту. Це всього лише зміна в звітності.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті