Головна » Блог » Створюємо додаток, оптимізований під App Store і Google Play

Створюємо додаток, оптимізований під App Store і Google Play

16.06.2020

Анна Ярова


Якщо вам цікаво зробити функціональний продукт з великою аудиторією, рекомендуємо «подружити» його з онлайн-майданчиками. Щоб ваше додаток завантажували в два рази частіше, познайомтеся з App Store Optimization (ASO). Цей інструмент допоможе підігнати ваш продукт під вимоги платформ App Store і Google Play.

Зміст:

  1. Семантичне ядро
  2. Список ключів і заголовків
  3. Робота з графікою
  4. Робота з відгуками
  5. Оновлення

Розробляємо семантичне ядро

Перше, що потрібно зробити – підібрати ключові слова і фрази, які найбільш чітко формують суть вашого застосування. Саме за цими параметрами пошуковики в App Store або Google Play індексують продукти. 

Чим точніше ви підібрали ключі, тим більше аудиторії до вас прийде:

– подумайте, які слова введе ваш потенційний клієнт, коли захоче знайти додаток з таким функціоналом, як ваше. Виписуйте все, що спало на думку, у всіх можливих варіаціях (число, схиляння).

– за допомогою сервісів AppAnnie і SensorTower подивіться, які ключі використовують конкуренти, і додайте їх до свого списку.

– введіть підібрані ключі в рядок пошуку, вивчіть запропоновані варіанти: якщо побачите які підходять під ваш продукт, додавайте в свій список ключових слів.

– визначте найбільш влучні ключі за допомогою сервісів SensorTower, AppAnnie, AsoDesk, SearchMan, AppFollow. Ця процедура допоможе зменшити конкуренцію і підвищити ваш трафік.

– вставте підібрані ключі в тексти на сторінках вашого застосування. Ось таблиця, яка підкаже, де саме їх потрібно вписувати:

Детальніше як зібрати семантичне ядро ​​описано в статті

Створюючи оформлення сторінки для Google Play, пам’ятайте, що заголовок, короткий і довгий описи, не повинні бути перевантажені ключовими словами. Тут працює правило: стислість – сестра таланту.

В App Store є обмеження в кількості символів для ключових слів – 160. Однак локалізація українською та англійською мовами допоможе збільшити цю цифру до 480.

Формуємо список ключів і заголовків

Ключові слова розділяються комами, а ті, що з помилками, але з високою конвертацією трафіку, пишуться поруч з коректними ключами. Фрази, які за підсумками вашої аналітики, найбільш ефективні, постарайтеся поставити в заголовок. 

Пам’ятайте: слово в різних часах і числах, яке в повсякденному житті несе один сенс, для пошукових систем – не одне й те саме. Наприклад, придбала, здобуваю, придбати. Так що при створенні списку ключів не соромтеся повторюватися.

Працюємо з графікою

Візуальну складову люди зчитують в рази швидше. За три секунди користувач зчитує суть зображення, і вирішує, кликати чи на нього. Саме тому підбір картинок, скріншотів і відео так важливий. Вивчайте конкурентів, але будьте оригінальними. І, звичайно, не забувайте дотримуватися вказівок Apple і Google.

Іконка – це обличчя бренду. У кожної програми своє позиціонування, і ваше повинно зчитуватися вже з першого погляду. А ось і необхідні параметри від Apple і Google:

Створіть такий малюнок, в якому буде одним штрихом сказано все про вашому додатку. Користувач повинен з першого разу зрозуміти, тематику і функціонал вашого продукту. Завжди продумуйте, як іконка буде виглядати в різних форматах і розмірах. Краще, щоб у всіх варіаціях вона виглядала однаково виграшно.

Скріншоти – ще одна важлива складова. У них ви показуєте особливості вашої програми. Користувач, що не вчитуючись в опису, а лише пробігаючи поглядом, вже розуміє, чи підходить йому продукт. Параметри для скріншотів:

Як і дані на сторінках, скріншоти потрібно оновлювати. Інформація на цих картинках повинна зчитуватися навіть в мініатюрах. Редагуйте скріншоти, вони повинні бути в єдиному стилі. Вигідніше виглядає вертикальний формат.

Наявність відео в описі програми в чверть підвищує його популярність. Основні вимоги виглядають так:

Максимальна довжина ролика – 30 секунд, і вже в першій половині потрібно вказати ключові особливості продукту. Далі люди можуть не додивитися. Згадайте інстаграмние Сторіс: 15 секунд цілком достатньо. Додайте в відео субтитри, щоб сенс можна було вловити і без звуку. Створіть кілька форматів для різних майданчиків.

Пам’ятаємо про цінності відгуків

Як би принадно не звучали проплачені відгуки і рейтинги, вони ніколи не спрацюють так добре, як реальні. Саме коментарі справжніх користувачів допомагають формувати лояльність аудиторії і розвиватися. Тим більше, що оцінка і кількість відгуків впливають на популярність програми.

Слідуючи декільком правилам, можна чесним шляхом збільшити кількість позитивних відгуків. Оперативно відповідайте, і не тільки на погані коментарі, але і на хороші. Вказуйте пошту для зв’язку, так менше людей побачить негатив. Сміливо скаржтеся на образливі відгуки. Так ви покажіть, що поважаєте і себе, і свою аудиторію. А ще обов’язково вирішуйте якомога більше проблем і завжди дякуйте. Також ви можете випередити потрапляння негативного відгуку на огляд громадськості, створивши чат-підтримку або форму зворотного зв’язку.

Говоримо про оновлення мовою аудиторії

Релізи – ефективний спосіб в черговий раз поговорити з аудиторією, повідомити їй, що вона почута. Забудьте про хитромудрих фічах, які ви довго і болісно впроваджували. Просто скажіть своїм користувачам: «Тепер ця кнопка знаходиться в більш зручному місці, і зробити замовлення можна всього за два кліка». І в кінці обов’язково скажіть спасибі: «Дякуємо за зворотній зв’язок і що користуєтеся нашим продуктом» / «Ми намагаємося для вас і обробляємо кожен коментар».

Що ж виходить?

App Store Optimization – набір налаштувань, який підвищує попит на ваш продукт. А ще цьому сприяє постійне підтримування зв’язку з потенційними клієнтами, відстеження їх зауважень. Впроваджуйте побажання аудиторії, адже часто вона і є кращий експерт, тестувальник і критик.

По-справжньому популярні додатки – ті, які, немов читають думки користувачів. А насправді є результатом багатьох перезапусків і оновлень. Це і є плоди активної взаємодії з аудиторією, що в свою чергу збільшують продажі вашого продукту.

Последние материалы рубрики

GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти...

Google почав закрите бета-тестування журналу дзвінків в Google My Business (GMB). Так, у деяких власників акаунтів з США з'явилася можливість...

Утримати не можна втратити: 3 инсайта, які поліпшать CX

Як компанії вижити в умовах жорсткої конкуренції під час кризи? Для цього потрібно вже зараз подбати про «щастя клієнта», підвищуючи і...

Above-the-fold: який контент хочуть бачити люди, а який —...

Як важливий контент у верхній частині сторінки впливає на ранжування сайту в пошуковій системі Google сьогодні? Чи дає таке розташування...

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і Google Play на етапі створення

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і...

У просуванні мобільних додатків в інтернеті діє всім відомий закон: відеореклама ефективніше картинки або тексту. Використовуйте...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті