Головна » Блог » В Україні стартувало нове дослідження Ukrainian Digital Advertisers Insights

В Україні стартувало нове дослідження Ukrainian Digital Advertisers Insights

06.10.2021

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Новий тепер уже щорічний проект проводить комітет з питань інтернет-реклами при Інтернет Асоціації України (ІнАУ). До програми приєдналися Gradus Research для реалізації проєкту. Це спеціалізована компанія, яка проводить маркетингові дослідження в мобільному додатку. Консультації з боку клієнтів проводить представник компанії “Укрпошта”.

Ukrainian Digital Advertisers Insights відкриває можливість досліджувати ринок маркетингу зсередини, очима рекламодавця. Основна мета — отримати думку рекламодавців про ринок реклами в сфері Digital. Крім цього, є можливість оцінити ефективність затребуваних інструментів, майданчиків та метрик, а також вибір партнерів для формування команд. 

В Україні стартувало нове дослідження Ukrainian Digital Advertisers Insights



Опитувальник являє собою невелику анкету в анонімному форматі. Заповнення займе не більше 5 хвилин. Завдяки зібраним даними можна досліджувати ринок, аналізувати його розвиток та динаміку зростання. Інформація використовується в агрегатному вигляді й спрямована, в першу чергу, на інформування ринку про поточне сприйняття digital-реклами. 

Приєднатися до збору даних для дослідження можуть всі бажаючі рекламодавці. Поширювати інформацію серед клієнтів будуть представники агентств та видавництв. Усі учасники автоматично отримують доступ до бази даних.

Щоб взяти участь в дослідженні та отримати посилання на анкету, необхідно написати на пошту adcom.pm@inau.ua

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності