Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » На допомогу SEO-шнику: 10 магічних розширень для браузера

На допомогу SEO-шнику: 10 магічних розширень для браузера

16.11.2018

Анатолій Войтов, SEO-спеціаліст Webpromo


Кожен SEO-фахівець досить часто стикається з рутинною роботою. Але монотонні завдання є важливими контурами і мазками в загальній картині пошукового просування. Тому розповім про деякі крутих додатках для Chrome, якими я часто користуюся. Вони полегшують роботу, економлять сили, нерви і найголовнішу життєву валюту — час. Адже час — це гроші. Кому як не сеошників про це знати.

Як показала моя практика, а також спілкування з колегами, не всі SEO-фахівці беруть до уваги, або ж взагалі не користуються розширеннями для браузерів.

 

Зміст:

  1. SEO META in 1 CLICK.
  2. SimilarWeb.
  3. Redirect Path.
  4. GeoClever.
  5. Quick JavaScript Switcher.
  6. Copy Links.
  7. Page Load Time.
  8. Window Resizer.
  9. Structured Data Testing Tool.
  10. Keywords Everywhere.

SEO META in 1 CLICK

SEO META in 1 CLICK раджу мати під рукою кожному фахівцю. Зручне додаток для браузера Chrome, яке збирає все метадані зі сторінки сайту.

При натисканні на плагін спливає меню, яке і потрібно для перегляду цікавить вас інформації і функціоналу.

Відразу попереджаю: функціонал SEO META in 1 CLICK надає дані в рамках однієї відкритої в браузері сторінки, а не сайту в цілому.

Перше, що пропонує це розширення — можливість, не скануючи сайт і не копаючись в коді сторінки, побачити мета-теги Title і Description, а також кількість використовуваних в них символів. Це дуже зручно, так як при написанні метаданих часто аналізуються мета-теги сторінок топ-конкурентів.

Також функціонал додатка показує які Keywords прописані в коді сторінки. Але так як вони вже давно не є фактором ранжирування, на даному пункті можна і не звертати своєї уваги.

Друга досить важлива опція — атрибут canonical.

Пошукова система Google рекомендує використовувати даний атрибут для вказівки канонічного адреси сторінки, тому обов’язково звертайте увагу на його наявність.

Третя і дуже корисна функція розширення — це те, що воно показує, чи закрита сторінка від індексації, і чи може з даної сторінки пошуковий бот переходити по розміщеним в ній посиланнях. Це дуже зручно тим, що вам більше не потрібно відкривати код сторінки і вишукувати необхідний мета-тег

Адже за вас це робить SEO META in 1 CLICK.

Четвертий бонус плагіна — це те, що можна подивитися, скільки на сторінці використано заголовків, оформлених в тегах h1-h6. Особливу увагу зверніть на заголовок першого рівня

На одній сторінці може бути більше одного, а це вже пошукові системи вважають неприйнятним дією, яке необхідно усувати.

Крім перегляду заголовків, функціонал додатка показує кількість зображень і посилань всередині однієї сторінки.

Фішка в тому, що для перегляду файлу sitemap.xml або robots.txt не потрібно нічого дописувати до URL адресою сайту. Слід просто натиснути на кнопку, і ви потрапите в потрібний вам файл. Звичайно, якщо він присутній в кореневій папці сайту. Якщо файл розміщений за іншою адресою, це вважається помилкою.

У вкладці Headers ви можете побачити, які саме заголовки оформлені в теги h1-h6.

У вкладці Images функціонал розширення передбачає можливість побачити кількість зображень всередині відкритої сторінки, а також наявність тега title і атрибута alt до кожної картинки.

У вкладці Links додаток показує кількість посилань всередині відкритої сторінки, URL адреса і мета-тег Title кожної внутрішньої посилання.

Вкладка Social показує наявність мікророзмітки для соціальних мереж в рамках відкритої сторінки.

Через вкладку Tools зручно переходити на різні сервіси при перевірці швидкості завантаження сторінки, валідності коду, css файлів, адаптивності сайту та іншої важливої інформації про ресурс або конкретної сторінці.

SimilarWeb

Думаю, SimilarWeb користуються багато. Це дуже простий і зручний розширення для перегляду трафіку і аналізу його джерел на сайті за останні шість місяців.

Є маса різних ситуацій, коли плагін буде особливо корисним. Наприклад, при вибірці сайтів донорів для закупівлі посилань на біржах, аутріч, аналізі конкурентів.

Виходячи з мого досвіду і досвіду моїх колег, можу точно сказати, що найбільш часто використовуються перші 3 вкладки розширення:

  • Overview
  • Sources
  • Geo

Вкладка Overview показує:

Графік динаміки трафіку за останні 6 місяців.

  • Кількість відвідувань на сайт за останній місяць.

  • Середній час, проведений на сайті.
  • Кількість переглядів сторінок за одне відвідування.
  • Процент показателя отказа.

Важливо! Формули, за якими розширення вираховує ці показники є недосконалими. Тому надані цифри будуть приблизними.

У вкладці Sources розширення надає інформацію про джерела трафіку, що ведуть на сайт.

Як бачите, дуже наочно показаний відсоток трафіку:

  • прямого;
  • реферального;
  • пошукового;
  • з соціальних мереж;
  • з пошти;
  • з медійної реклами.

У вкладці Geo програма сортує трафік по геоданих. Ви можете побачити в процентному співвідношенні з яких країн найбільше заходить користувачів на ваш ресурс.

Redirect Path

Redirect Path — це додаток для перевірки відповіді сервера. Для використання необхідно зайти на цікаву для вас сторінку і натиснути на іконку плагіна.

Якщо все добре, то програма вам покаже відповідь 200 ОК. Це означає, що сторінка доступна і функціонує нормально.

Якщо на сторінці налаштований 301 редирект, то відобразиться ланцюг редиректів (з якою і на яку посилається).

Якщо сторінка недоступна або її просто не існує, то розширення вам покаже відповідний відповідь сервера 404.

Сьогодні є багато аналогів цього розширення. Але мені з усіх плагінів для Chrome самим зручним і простим у використанні здалося саме Redirect Path.

GeoClever

Як вам відомо, в кожній країні, регіоні та містах формується різна пошукова видача з того чи іншого ключовому запиту. Але що робити, якщо вам потрібно подивитися видачу в якомусь конкретному місті? У пошуковій системі Yandex така функція передбачена.

Але в Google, на жаль, немає. Тому відмінне рішення даної проблеми — розширення GeoClever.

Встановивши його в свій браузер Chrome, ви без проблем зможете переглядати і порівнювати пошукову видачу по різних країнах, регіонах і містах.

Для цього необхідно зайти в пошукову систему Google, ввести ключовий запит, натиснути на іконку програми, яка розміщується трохи правіше від кнопки «Інструменти», і в випадаючому меню ввести назву цікавить вас регіону.

GeoClever дуже корисне і просте у використанні розширення. Раджу всім SEO-фахівцям мати його у себе в арсеналі.

Quick JavaScript Switcher

До Quick JavaScript Switcher сеошникі рідко звертаються. Але коли необхідно перевірити працездатність сайту з відключеними JavaScript, то кращого застосування годі й шукати.

Звичайно, в настройках практично будь-якого браузера вручну можна відключити JavaScript. Але зручність даного розширення якраз-таки полягає в тому, що вам не потрібно шукати пункт відключення JS в налаштуваннях. Досить просто натиснути на іконку плагіна і JavaScript автоматично відключаться.

Розширення Copy Links я використовую, коли необхідно зібрати структуру сайту. Воно дуже полегшує сам процес і економить час.

Інтерфейс виглядає просто.

Щоб почати роботу, необхідно зайти на потрібну сторінку сайту, виділити будь-яке посилання і натиснути на кнопку Copy Links From Selection.

Далі, відбувається копіювання всіх виділених URL адрес. При натисканні на кнопку Copy All Links копіюються всі URL адреси, що знаходяться в коді сторінки.

Page Load Time

Додаток Page Load Time показує швидкість завантаження сторінки. Його інтерфейс такий же простий, як і в Copy Links.

Для перевірки швидкості я часто користуюся GTmetrix. Але коли мені не потрібен глибокий аналіз, а необхідно просто дізнатися тривалість завантаження тієї чи іншої сторінки, на допомогу якраз і приходить це простеньке розширення для Chrome.

Щоб дізнатися швидкість завантаження, зайдіть на цікаву для вас сторінку, і в правому верхньому куті побачите час завантаження.

Window Resizer

Window Resizer — зручне і цікаве додаток, яке використовується для перевірки адаптивної версії сайту. За своїм функціоналом також є дуже простим розширенням для браузера.

Клікнувши на іконку програми, ви побачите список дозволів екрану. Виберіть потрібне і перевірте, як буде виглядати сайт на дисплеях різних гаджетів.

Structured Data Testing Tool

Structured Data Testing Tool — дуже крута програма для перевірки наявності мікроформатів.

Розширення показує наявність помилок і попереджень. Натискаєте на тип мікророзмітки і отримуєте віконце зі структурованими даними.

Keywords Everywhere

Keywords Everywhere — додаток для аналізу ключових фраз сторінки.

Тут вам необхідно знайти кнопку Analyze this page. Вона приведе на сторінку з розділеними ключовими фразами, взятими з тексту на ресурсі, який ви і аналізуєте.

У налаштуваннях є можливість вибирати фрази на 1-5 слів. Також підсвічуються слова, які були вжиті в метаданих Title і Description, заголовках h1-h6.

Трохи нижче зібраний весь текстовий контент сторінки в одне полотно. Звідси і беруться ці ключові слова.

Великим плюсом є те, що можна вивантажити всі надані дані в Excel-таблицю, PDF, CSV.

Розширення дуже зручно для аналізу контенту сайтів конкурентів. Ви можете побачити, які слова найчастіше вжиті на їхніх сторінках.

Залежно від завдання, я користуюся кожним з цих плагінів. Вони дуже сильно полегшують роботу, істотно економлять час і автоматизують процес.

Звичайно ж, у кожного фахівця свій індивідуальний підхід і бачення робочого процесу. До того ж багато хто з перерахованих додатків мають аналоги. Але на мій погляд, ці програми найбільш зручні з практичної точки зору. Раджу спробувати їх у своїй роботі і вибрати для себе оптимальні варіанти.

Всім високих позицій!

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті