Нові функції у рекламних кампаніях Performance Max
05.05.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Performance Max набирає популярності, а Google Ads активно просуває цей формат. У блозі Google розповіли про запуск нових функцій у Performance Max. Що це буде? Переваги оновлень.
Що змінилося?
Google наполегливо просуває кампанії Performance Max, оскільки вони мають замінити розумні торгові та локальні кампанії вже до кінця третього кварталу 2022 року. Поступово команда додає інструменти та функції, щоб цей тип кампанії став одним із нових стандартів.
Google оголосив про три нові функції, які будуть реалізовані протягом найближчих тижнів.
1. Мета залучення клієнтів
Опція не є нововведенням для реклами Google. Однак, у форматі Performance Max доступ відкривається лише зараз.
Ціль дозволить рекламодавцям або підвищити ставки для нових клієнтів порівняно з існуючими клієнтами, або зосередити оптимізацію тільки на нових клієнтах, зберігаючи при цьому ефективність витрат. Також будуть доступні гнучкіші способи ідентифікації нових клієнтів. Це стосується власних даних, які можна отримати з перших рук через списки електронних адрес, а також налаштування тегів конверсії та використання методу автоматичного виявлення Google.
2. Інформація про інтереси споживачів
Google розгорне статистику інтересів клієнтів на сторінці статистики Google Ads. Це оновлення дозволить побачити теми пошуку, що призводять до конверсій. Важливе оновлення, оскільки зараз у кампаніях Performance Max немає такої інформації.
Сторінка Insights допоможе знайти важелі для покращення результатів рекламних кампаній. У Performance Max доступні два нових типи аналітичних даних.
- Аналіз аудиторії об’єктів дасть розуміння, як текстові, графічні та відеоресурси взаємодіють із конкретними сегментами клієнтів. Завдяки цьому можна адаптувати креативи і розробити ширшу маркетингову стратегію.
- Перелік невирішених проблем із налаштуваннями, які перешкоджають показу об’яв на основі діагностичних даних. Кожна проблема міститиме пропозиції щодо усунення.
3. Оновлення рекламної кампанії “в один клік”
Буде запущено інструмент оновлення “в один клік”, про що кожен рекламодавець буде повідомлений через особистий кабінет. Почати оновлення локальних кампаній можна буде вже у червні.
При оновленні розумної торгової або локальної кампанії, вона стає окремою кампанією Performance Max, зберігаючи інформацію з попередньої, включаючи бюджет та налаштування. Додаткову інформацію про це можна отримати у Довідці Google.
Чому важливо?
Рекламодавці у всьому світі спостерігають стрімкий успіх Performance Max. За даними Google, ті, хто використовують цей формат, отримують в середньому збільшення цінності конверсії на 12% при збереженні або збільшенні показника ROI (рентабельність інвестицій). Судячи з серйозного настрою команди Google, автоматизовані рекламні кампанії Performance Max будуть тільки вдосконалюватися, тому не варто затягувати з вивченням оновлень.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- 3 попередження від Google Ads: нова політика про порушення для облікових записів;
- Підсумки, плани та майбутнє Meta — Цукерберг представив квартальний звіт;
- YouTube розширює можливості Shorts-відео.
Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.