Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Встигніть перейти на Google Analytics 4: чекліст по створенню та налаштуванню

Встигніть перейти на Google Analytics 4: чекліст по створенню та налаштуванню

20.04.2023

Дарія Картавченко


Зміст
1. Що таке Google Analytics 4?
2. Чому варто перейти на Google Analytics 4 вже зараз?
3. Як створити та налаштувати Google Analytics 4: покрокова інструкція для маркетологів та веб-аналітиків
4. Інструкція як встановити GA4 на сайт
4.1. Перший спосіб – додати тег GA4 напряму до коду на кожній сторінці вашої платформи
4.2. Другий – додати Google Analytics 4 на ваш сайт через Google Tag Manager

Що таке Google Analytics 4?

Google Analytics 4 – нове покоління Analytics, що дає змогу збирати дані з веб-сайтів і додатків. GA4 відрізняється від Universal Analytics концепцією збирання даних. В Universal Analytics дані збираються на основі переглядів сторінок, у Google Analytics 4 на основі подій.

Ще кілька нововведень GA4: 

  • збирає дані веб-сайту й додатка, щоб краще відстежити шлях клієнта до конверсії;
  • має налаштування, що забезпечують захист конфіденційності, наприклад відстеження без файлів cookie, і може моделювати поведінку й конверсії;
  • включає функції, що спрощують прогнозування показників;
  • інтегрується в медіаплатформи, щоб покращувати взаємодію з веб-сайтами й додатками.

💙Більше фішок Google Analytics 4, зокрема про цікаві для маркетологів показники та звіти, читайте в чеклісті по налаштуванню GA4, який днями вийде в нашому телеграм-каналі. 

Чому варто перейти на Google Analytics 4 вже зараз?

У підтримці Google попереджають із 1 липня 2023 року стандартні ресурси Universal Analytics припинять обробляти нові запити. У ресурсах Analytics 360 це відбудеться 1 липня 2024 року. 

Тому ми рекомендуємо якнайшвидше перейти на Google Analytics 4. Так ви зможете накопичити достатньо даних у новому інтерфейсі, щоб майбутнє відключення Universal Analytics не вплинуло на вашу роботу. 

Як створити та налаштувати Google Analytics 4: покрокова інструкція для маркетологів та веб-аналітиків

Якщо ви вже маєте обліковий запис Google Analytics із ресурсом Universal Analytics, вам необхідно створити ресурс нового типу. Для цього варто клікнути на кнопку «Створити ресурс» у меню адміністратора Google Analytics. Якщо ні, то спочатку створіть акаунт у Google Analytics, а тоді переходьте до створення ресурсу Google Analytics 4. 

Як створити та налаштувати ресурс Google Analytics 4 ― чекліст від Webpromo

як створити ресурс GA4

Перед вами з’явиться блок із чотирма кроками створення ресурсу: «Створення ресурсу», «Бізнес деталі», «Бізнес цілі» та «Збирання даних».

На першому кроці потрібно вказати назву ресурсу (назва сайту або ж його URL без https), часовий пояс для звітів (! вказуйте той, в якому працює ваш сайт) та валюту (якщо ваш сайт діє як маркетплейс, то обов’язково оберіть саме ту валюту, в якій здійснюються продажі).

Налаштування га4 перший крок

Другий крок – «Бізнес деталі».
Бізнес деталі га4

Це новий параметр Google Analytics. Тут вам варто обрати категорію галузі, в якій працює ваша компанія. Google пропонує широкий вибір, однак, якщо й цього замало, то є варіант «Інший вид діяльності». Окрім цього, зазначте розмір компанії за кількістю співробітників.

Далі – «Бізнес цілі». Ще одна новинка від GA4.

Бізнес цілі гугл аналітікс 4

Google пропонує вибрати серед таких: 

  • залучення потенційних клієнтів;
  • збільшення кількості онлайн-продажів;
  • підвищення рівня поінформованості про бренд;
  • аналіз поведінки користувачів;
  • отримувати базові звіти.

Вибір цілі залежить від формату вашої сторінки та інформації, яку ви бажаєте отримати за допомогою Google Analytics. 

❕ Не можете обрати одну? Не хвилюйтеся можна відмітити кілька цілей одночасно.

Після цих трьох кроків активується кнопка «Створити» і ви зможете створити Google Analytics 4 та перейти до її налаштування.

Тепер ви маєте доступ до четвертого етапу – «Збирання даних». На цьому кроці оберіть платформу, з якої збиратимете дані, та налаштуйте потік даних.

платформа га4

❕ Ви можете обрати одну платформу та продублювати тег потоку на всі платформи, однак такий крок може призвести до некоректності отриманих даних. Не полінуйтеся та створіть різні.

Під час налаштування потоку даних, Google Analytics 4 тепер пропонує обрати розширену статистику. З’явилися нові параметри, зокрема прокручування, взаємодії з формою або з відео, завантаження файлів та подібне.

потік даних та нова статистика га4

💬«Якщо ви плануєте встановлювати Google Analytics 4 на вашу платформу через Google Tag Manager, то дані про взаємодію з формою краще налаштовувати вручну. Якщо ні, тоді залишайте цей пункт для статистики від GA4», радить веб-аналітик Webpromo Михайло Кулик.

На цьому створення Google Analytics 4 завершено. Тепер вам лишилося встановити новий ресурс на вашу платформу. 

Інструкція як встановити GA4 на сайт 

Зробити це можна двома способами:

Перший – додати тег GA4 напряму до коду на кожній сторінці вашої платформи

Для цього у вікні «Вказівки зі встановлення» оберіть вкладку «Установити вручну» та скопіюйте отриманий тег та вставте у код кожної сторінки вашого сайту після елемента.

Як встановити га4 на ваш сайт

Другий – встановлення через Google Tag Manager

Цей спосіб рекомендує й наш веб-аналітик Михайло Кулик. Чому? Керувати сервісом Tag Manager простіше, ніж вручну копатися в коді, а отже вам не доведеться звертатися до розробника сайту за допомогою у переході на GA4.  Та й загалом тег менеджер відкриває ширший функціонал об’єднує можливості кількох різних сервісів аналітики в одному місці.

Інструкція як додати Google Analytics 4 на ваш сайт через Google Tag Manager

У потрібному вам контейнері Менеджера тегів Google:

  1. Натисніть Теги > Створити. Додайте назву та в розділі Конфігурація тегу виберіть «Google Analytics: конфігурація GA4».
    Встановлення GA4 через GTM
  2. Налаштуйте тег. 

❕ Скопіюйте його з вкладки «Деталі про веб-потік» раніше створеного потоку GA4.

Встановлення GA4 через GTM

  • Додайте активатор тегу «Initialization – All pages». 

Готово! Лишилося лише перевірити чи коректно працює тег. Для цього натисніть «Попередній перегляд» новоствореного тегу. Після цього відкриється Tag Assistant. Укажіть URL-адресу свого сайту та переконайтеся, що тег Google Analytics: конфігурація GA4 запускається під час завантаження сторінки.

tag manager асистент

Останні матеріали рубрики

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

«Якщо хочеш щось змінювати — іди і змінюй». Максим...

Як відновлюється український бізнес? У бесіді з Максимом обговорювали перспективні ніші для розвитку, ефективність програм та...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності