Головна » Блог » Замовлення у Glovo зросли на 442%: як компанія справляється з шаленим ажіотажем після відкриття McDonald’s?

Замовлення у Glovo зросли на 442%: як компанія справляється з шаленим ажіотажем після відкриття McDonald’s?

29.09.2022

Катя Лифиренко


Відкриття McDonald’s призвело до великого ажіотажу серед киян. Зараз замовити улюблений бургер та картоплю фрі можна лише за допомогою додатку Glovo. Враховуючи шалений попит, це стало справжнім викликом для команди. Редакція Webpromo запитала у PR-менеджера «Glovo Україна» Олександра Омельченко, як компанія зараз справляється з шаленим завантаженням та на скільки зросла кількість замовлень через додаток після відкриття McDonald’s.

Glovo Украина



Як Glovo пережив день відкриття McDonald’s? Чи розраховували на такий ажіотаж? 

З моменту відкриття, з 9 до 10 ранку 20 вересня, загальна кількість замовлень у додатку Glovo на Лівому березі Києва зросла на 442% порівняно з аналогічним періодом попереднього дня. Ми передбачали, що попит на момент перезапуску ресторанів партнера зросте, однак він зріс у рази, перевищивши всі очікування та прогнози.

Чи все пройшло так, як планували? Які основні наслідки та виклики маєте сьогодні, після такого гучного старту?

Glovo першими з усіх сервісів доставки почали співпрацю з McDonald’s в Україні ще чотири роки тому. Ми усвідомлювали, що із перезапуском навантаження на сервіс буде дуже високим, адже ресторани спочатку працюватимуть лише на доставку з Glovo, а фізичні продажі недоступні. Тим не менш, ми готувалися до цього та з початку осені активно збільшуємо кількість кур’єрів, аби покрити попит користувачів.

Для того, щоб налагодити процеси та адаптуватися до роботи в нових умовах, необхідний час. Разом із партнером ми продовжуємо робити все можливе, щоб улюблені страви були якнайшвидше приготовані та доставлені у найкоротший термін. Біля ресторанів партнера присутня максимально можлива кількість кур’єрів, які готові забирати та доставляти замовлення користувачам.

Відповідно до плану відновлення роботи, партнер працює над поетапним розширенням кількості відкритих ресторанів, що дозволить збільшити можливості замовлення продукції, розвантаживши вже відкриті ресторани і додаток. А Glovo продовжуватиме задовольняти очікування користувачів на швидку доставку улюблених мільйонами українців страв.

Glovo Украина

Яка була реакція фудринку на повернення McDonald’s разом з Glovo? Чи вважаєте ви, що це мотивує ринок швидше відновитися? 

Сервіс Glovo відновив  роботу в Україні вже 26 лютого 2022 р., через два дні після повномасштабного вторгнення росії. Ми підтримували відновлення бізнесу у Києві у важкі моменти, коли ще не працювали більшість наших партнерів, та у Харкові, як волонтер, підтримуючи ті ресторанні та рітейл-мережі, які працюють у місті у надзвичайних умовах.

Співпраця з McDonald’s особливо зараз, під час війни, є ознакою того, що екосистема Glovo все, що ми пропонуємо користувачам на нашій платформі, стає максимально повною. А, отже, через мобільний додаток користувачі можуть замовити  улюблені страви навіть якщо їх ще немає у звичних ресторанах. 

Безперечно, цей перезапуск мотивує ринок. Міжнародні корпорації відновлюють роботу, отже, у країни є хороші перспективи розвивати та підтримувати свою економіку, бути готовою до різкого економічного стрибка після перемоги. Glovo, будучи своєрідним “metaverse” (або “метавсесвітом”, де знаходяться всі основні бренди, які можна знайти у фізичному світі), допомагає українському користувачеві ще легше отримувати доступ до всього різноманіття пропозицій ресторанів, продовольчих та непродовольчих магазинів, аптек, медичних та інших послуг.

Є думка, що McDonald’s в Україні — це більше, ніж просто заклад харчування. Це не про їжу, а про сенси. Чи згодні ви з цим? Які це сенси, на вашу думку?

Це про їжу, звичний стиль життя, свободу, безпеку, стабільність та відновлення. Зверніть увагу у кожної компанії світового класу є щось про сенси. Наприклад, мета Glovo надати доступ до всього, що є навколо вас тільки через ваш смартфон, через віртуальну платформу.

Що порекомендуєте замовити в McDonald’s зі свого улюбленого?

Своє замовлення з McDonald’s я зробив рівно о 9:00, коли відкрився один з трьох ресторанів на Лівому березі Києва. Це був McTasty я його просто обожнюю. Приємно, що він такий самий, як і раніше. Вірою в те, що ми скоро переможемо і повернемося до мирного життя.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності