Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Записки оптимізатора. Справа №1 «Про доменне ім'я»

Записки оптимізатора. Справа №1 «Про доменне ім’я»

17.04.2019

Ярослав Рушковський, SEO-спеціаліст Webpromo


C вулиці доносився шум води, люди за вікном снували туди і назад, наївно намагаючись врятуватися від дощу за допомогою парасольок, а я перебирав семантичне ядро ​​і думав::  

«Так, клієнт той ще жартівник. Створив сайт і вирішив, що шлях до успіху пройдено. А то, що на перебиранні семантики просування не закінчується – немає. Говорити про це марно …»

Коли я поринаю в роботу, то вже не помічаю нічого навколо. Висмикнути мене з цього стану здатний хіба що танцюючий слон у вікні.

І то не впевнений, що зможу звернути на нього увагу. З цієї причини наполегливий телефонний дзвінок відволік мене не відразу.

В обідній час дзвонять тільки у виняткових випадках, тому крик “Х’юстон, у нас проблеми” (благо, я не встиг піднести трубку до вуха) мене нітрохи не здивував.

— Що трапилося? — запитав я.

— У нас біда! Хтось змінив доменне ім’я на сайті клієнта і сайт не працює. Сам клієнт поки не знає, його фахівці помітили — і відразу бити на сполох. Треба щось зробити і зробити швидко, а то сам розумієш.

Картинка з скандалами, нервуванням і криками клієнта: «Як це ви не встежили, за що я вам гроші плачу ?!» — відразу промайнула в моїй голові, але я зробив глибокий вдих і почав задавати питання:

— Спокійно. Без паніки. По суті. Хто? Коли? Навіщо? …

— Ніхто не знає. Перейшли на сайт, а там стоїть перенаправлення на інший домен без https протоколу. Велика частина сторінок віддає 404 код або перенаправляє на головну сторінку ….

Голос у трубці продовжував виливати купу проблем, але картина стала ясна — якийсь «спеціаліст» (в труні я таких бачив) просто взяв і змінив доменне ім’я.

Ви ж просто зобов’язані знати, що це може призвести до втрати позицій сайту, падіння трафіку і конверсій. Тому завжди повідомляйте SEO-фахівця заздалегідь перед внесенням глобальних змін в свій сайт!

Розуміючи, що потік інформації буде тривати ще мінімум півгодини, я вирішив перервати діалог.

— Добре, розберемося. Дзвони клієнту і призначай час, будемо спілкуватися.

Все було так, як я і припускав. Клієнт, м’яко кажучи, був здивований, що відбувається і багато лаявся. Але той факт, що ми відкрито розповіли про проблеми, а не сховалися в кущі, його заспокоїв.

«Ми все виправимо», – я сказав це, знаючи, що резервні копії на сервері видалені і відновлювати доведеться вручну. На щастя у мене збереглися скани сайту. Досвід показував, що обережність не буває зайвою. Але з горе-розробниками стояв серйозна розмова (це ж треба так все розтринькати … логи у них, бачте, видалені!).

Кілька безсонних ночей я пов’язував кожну сторінку сайту один з одним. Вишукував зайві посилання і міняв їх на старі, робітники. Міняв всі типи посилань на відносні адреси (щоб в майбутньому не відбулося такої ж проблеми), пив каву літрами і згадував незлим тихим словом того, хто це зробив. Єдине, що радувало — горе-фахівець вибрав для своїх експериментів не Інтернет-магазин, а невеликий сайт з продажу ексклюзивних виробів заможним споживачам.

До призначеного терміну стабільність була відновлена. Наостанок я поцікавився: “Знайшли того, хто це зробив?”, Але отримав негативну відповідь. Власник сайту підозрював конкурентів у зломі сервера, тому я порекомендував не сподіватися тільки на хостинг.

Робіть копії сайту на свій особистий сервер, це куди надійніше! ПАМ’ЯТАЙТЕ! Зміна доменного імені – це серйозне рішення і до його реалізації необхідно підходити з розумом і SEO-спеціалістом.

Вже по дорозі в ліжко, про яку я мріяв кілька останніх днів, в пам’яті спливли три букви OES. Я часто зустрічав їх в коді, поки працював над проблемою. «Якась прям зворотна сторона SEO», – подумалося мені тоді. Але голова відмовлялася міркувати і вже через мить я міцно спав без сновидінь.

Тоді я ще не знав, що це не остання моя зустріч з тим, хто ховається за абревіатурою з трьох букв.

 

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті