Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Записки оптимізатора. Справа №1 «Про доменне ім'я»

Записки оптимізатора. Справа №1 «Про доменне ім’я»

17.04.2019

Ярослав Рушковський, SEO-спеціаліст Webpromo


C вулиці доносився шум води, люди за вікном снували туди і назад, наївно намагаючись врятуватися від дощу за допомогою парасольок, а я перебирав семантичне ядро ​​і думав::  

«Так, клієнт той ще жартівник. Створив сайт і вирішив, що шлях до успіху пройдено. А то, що на перебиранні семантики просування не закінчується – немає. Говорити про це марно …»

Коли я поринаю в роботу, то вже не помічаю нічого навколо. Висмикнути мене з цього стану здатний хіба що танцюючий слон у вікні.

І то не впевнений, що зможу звернути на нього увагу. З цієї причини наполегливий телефонний дзвінок відволік мене не відразу.

В обідній час дзвонять тільки у виняткових випадках, тому крик “Х’юстон, у нас проблеми” (благо, я не встиг піднести трубку до вуха) мене нітрохи не здивував.

— Що трапилося? — запитав я.

— У нас біда! Хтось змінив доменне ім’я на сайті клієнта і сайт не працює. Сам клієнт поки не знає, його фахівці помітили — і відразу бити на сполох. Треба щось зробити і зробити швидко, а то сам розумієш.

Картинка з скандалами, нервуванням і криками клієнта: «Як це ви не встежили, за що я вам гроші плачу ?!» — відразу промайнула в моїй голові, але я зробив глибокий вдих і почав задавати питання:

— Спокійно. Без паніки. По суті. Хто? Коли? Навіщо? …

— Ніхто не знає. Перейшли на сайт, а там стоїть перенаправлення на інший домен без https протоколу. Велика частина сторінок віддає 404 код або перенаправляє на головну сторінку ….

Голос у трубці продовжував виливати купу проблем, але картина стала ясна — якийсь «спеціаліст» (в труні я таких бачив) просто взяв і змінив доменне ім’я.

Ви ж просто зобов’язані знати, що це може призвести до втрати позицій сайту, падіння трафіку і конверсій. Тому завжди повідомляйте SEO-фахівця заздалегідь перед внесенням глобальних змін в свій сайт!

Розуміючи, що потік інформації буде тривати ще мінімум півгодини, я вирішив перервати діалог.

— Добре, розберемося. Дзвони клієнту і призначай час, будемо спілкуватися.

Все було так, як я і припускав. Клієнт, м’яко кажучи, був здивований, що відбувається і багато лаявся. Але той факт, що ми відкрито розповіли про проблеми, а не сховалися в кущі, його заспокоїв.

«Ми все виправимо», – я сказав це, знаючи, що резервні копії на сервері видалені і відновлювати доведеться вручну. На щастя у мене збереглися скани сайту. Досвід показував, що обережність не буває зайвою. Але з горе-розробниками стояв серйозна розмова (це ж треба так все розтринькати … логи у них, бачте, видалені!).

Кілька безсонних ночей я пов’язував кожну сторінку сайту один з одним. Вишукував зайві посилання і міняв їх на старі, робітники. Міняв всі типи посилань на відносні адреси (щоб в майбутньому не відбулося такої ж проблеми), пив каву літрами і згадував незлим тихим словом того, хто це зробив. Єдине, що радувало — горе-фахівець вибрав для своїх експериментів не Інтернет-магазин, а невеликий сайт з продажу ексклюзивних виробів заможним споживачам.

До призначеного терміну стабільність була відновлена. Наостанок я поцікавився: “Знайшли того, хто це зробив?”, Але отримав негативну відповідь. Власник сайту підозрював конкурентів у зломі сервера, тому я порекомендував не сподіватися тільки на хостинг.

Робіть копії сайту на свій особистий сервер, це куди надійніше! ПАМ’ЯТАЙТЕ! Зміна доменного імені – це серйозне рішення і до його реалізації необхідно підходити з розумом і SEO-спеціалістом.

Вже по дорозі в ліжко, про яку я мріяв кілька останніх днів, в пам’яті спливли три букви OES. Я часто зустрічав їх в коді, поки працював над проблемою. «Якась прям зворотна сторона SEO», – подумалося мені тоді. Але голова відмовлялася міркувати і вже через мить я міцно спав без сновидінь.

Тоді я ще не знав, що це не остання моя зустріч з тим, хто ховається за абревіатурою з трьох букв.

 

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті