Новий інструмент TikTok. Корисні дані для маркетологів
18.05.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Новий інструмент від TikTok надає інформацію, яку можна використовувати для таргетинга на різні демографічні групи.
За допомогою TikTok Insights можна буде дізнатися як поводиться ваша аудиторія, її інтереси та ставлення до брендів.
Десятки фільтрів TikTok Insights дозволяють відсіяти дані, які не мають відношення до вашого бізнесу та діяльності. Це дає можливість отримувати тільки ті відомості, котрі важливі для бізнесу та відповідають маркетинговій стратегії.
Як використовувати інструмент?
TikTok Insights переставляє собою набір панелей, кожна з яких містить частину даних. Ви можете сортувати панелі, вибираючи різні фільтри в лівій частині екрана для отримання найбільш підходящих результатів і зосередити зусилля на цільовій аудиторії.
Крім фільтрів з демографії та галузей, також є можливість отримати дані пов’язані з конкретними подіями та святами. Ця функція буде корисною, якщо заздалегідь планувати маркетингову стратегію, наприклад, у період “чорної п’ятниці” для цього потрібно просто вибрати відповідний фільтр.
На даний момент кількість даних обмежена, оскільки інструмент тільки набирає обертів і потрібен час для збору даних. Проте TikTok Insights має великий потенціал, оскільки з часом обсяг необхідної інформації нарощуватиметься.
Варто відзначити, що TikTok Insights можна використовувати безкоштовно, це робить його гарним доповненням до набору маркетингового інструментів.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- TikTok об’єднує бренди з 4% найкращих відео на платформі
- Оновлення LinkedIn: поширення відгуків, посилання в профілі, покращений пошук та субтитри в реальному часі
- Асесори пошукової системи. Хто це та яка основна мета їхньої роботи?
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.