Головна » Блог » Новий інструмент TikTok. Корисні дані для маркетологів

Новий інструмент TikTok. Корисні дані для маркетологів

18.05.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко


Новий інструмент від TikTok надає інформацію, яку можна використовувати для таргетинга на різні демографічні групи.

За допомогою TikTok Insights можна буде дізнатися як поводиться ваша аудиторія, її інтереси та ставлення до брендів.

Десятки фільтрів TikTok Insights дозволяють відсіяти дані, які не мають відношення до вашого бізнесу та діяльності. Це дає можливість отримувати тільки ті відомості, котрі важливі для бізнесу та відповідають маркетинговій стратегії.

TikTok



Як використовувати інструмент?

TikTok Insights переставляє собою набір панелей, кожна з яких містить частину даних. Ви можете сортувати панелі, вибираючи різні фільтри в лівій частині екрана для отримання найбільш підходящих результатів і зосередити зусилля на цільовій аудиторії.

Крім фільтрів з демографії та галузей, також є можливість отримати дані пов’язані з конкретними подіями та святами. Ця функція буде корисною, якщо заздалегідь планувати маркетингову стратегію, наприклад, у період “чорної п’ятниці” для цього потрібно просто вибрати відповідний фільтр.

На даний момент кількість даних обмежена, оскільки інструмент тільки набирає обертів і потрібен час для збору даних. Проте TikTok Insights має великий потенціал, оскільки з часом обсяг необхідної інформації нарощуватиметься.

Варто відзначити, що TikTok Insights можна використовувати безкоштовно, це робить його гарним доповненням до набору маркетингового інструментів.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності