Головна » Блог » Новий інструмент TikTok. Корисні дані для маркетологів

Новий інструмент TikTok. Корисні дані для маркетологів

18.05.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блогу Webpromo


Новий інструмент від TikTok надає інформацію, яку можна використовувати для таргетинга на різні демографічні групи.

За допомогою TikTok Insights можна буде дізнатися як поводиться ваша аудиторія, її інтереси та ставлення до брендів.

Десятки фільтрів TikTok Insights дозволяють відсіяти дані, які не мають відношення до вашого бізнесу та діяльності. Це дає можливість отримувати тільки ті відомості, котрі важливі для бізнесу та відповідають маркетинговій стратегії.

TikTok



Як використовувати інструмент?

TikTok Insights переставляє собою набір панелей, кожна з яких містить частину даних. Ви можете сортувати панелі, вибираючи різні фільтри в лівій частині екрана для отримання найбільш підходящих результатів і зосередити зусилля на цільовій аудиторії.

Крім фільтрів з демографії та галузей, також є можливість отримати дані пов’язані з конкретними подіями та святами. Ця функція буде корисною, якщо заздалегідь планувати маркетингову стратегію, наприклад, у період “чорної п’ятниці” для цього потрібно просто вибрати відповідний фільтр.

На даний момент кількість даних обмежена, оскільки інструмент тільки набирає обертів і потрібен час для збору даних. Проте TikTok Insights має великий потенціал, оскільки з часом обсяг необхідної інформації нарощуватиметься.

Варто відзначити, що TikTok Insights можна використовувати безкоштовно, це робить його гарним доповненням до набору маркетингового інструментів.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Детальна інструкція про просування телеграм каналу.

Як розкрутити телеграм канал? Поради щодо просування

Детальна інструкція по просуванню телеграм каналу. Які існують способи?

Маркетинг в Ковальскій

Якою має бути стратегія для нерухомості в умовах війни?...

Володимир Соболев розповів про майбутнє українського девелопменту, відновлення роботи на об'єктах, нові проекти та стратегію бренду...

96% маркетологів хочуть, щоб ІТ-відділ відповідав за...

Чому ІТ-відділ має відповідати за рентабельність інвестицій у маркетинг?

Як вивести бізнес на міжнародний рівень

Особливості вебсайту компанії-експортера

Як підготувати сайт до виходу на зарубіжні ринки?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті