15 ідей для фотографії товару, які допоможуть збільшити продажі в інтернет-магазині
24.04.2023
Шукаєте спосіб збільшити продажі? Згадайте, що ваш трафік – це живі люди, а майже 80–85% населення Землі – з переважним візуальним сприйняттям. До того ж, маркетингові дослідження показують, що користувачі у 56% випадків спочатку звертають увагу саме на фото в картці товару. Тому, якщо хочете приріст конверсій, час експериментувати з зображеннями. Забудьте про погану якість та лише один ракурс фотографії. Шукайте ту ідею, яка привабить вашу ЦА та заохотить до покупки.
Webpromo допоможе – зібрали кілька ідей для фотографії товару, які збільшать ваші продажі:
-
Класика – на білому фоні
Мабуть, перевагу цього прикладу не варто довго пояснювати. Геніальність у простоті – чітко видно ваш товар, ніщо не відволікає від його сприйняття. Пофотографуйте ваш товар із кількох сторін на білому фоні та матимете щастя 🙂

Джерело: H&M UA
-
Оживіть товар – сфотографуйте літаючим у повітрі
Тут аргументація схожа до попереднього прикладу. Товар – центр уваги на фото. Різниця лиш у тому, що так фото виглядатиме більш “живим”. Висіти в повітрі – це вже стан руху. Якщо ви продаєте одяг, то це чудовий шанс придати йому форму, показати (хоч і дещо схематично), як він сидітиме.

Джерело: Prom.ua
-
На підставці
У чому перевага фото на підставці? Попередні дві ідеї показували товар так, що сприймаються суто як фото в інтернеті. Показати ваш продукт на підставці – мінімально ввести його в простір. Відтак зростає довіра до продавця. Чому? Потенційний покупець розуміє, що товар існує фізично, його взяли, поставити на підставку та сфотографували.

Джерело: Answear.ua
-
Візьміть товар у руки
Цей варіант фото – наступний крок до довіри. На зображенні з’являється людина, точніше її руки. Однак цього теж може бути достатньо, щоб клієнт побачив, що за цим всім дійсно стоїть така ж людина, як і він. З’являється бажання і самому так потримати цей товар.

Джерело: Книгарня Є
-
Не руками єдиними – покажіть обличчя
Тут насправді все банально просто – не приховуєте обличчя – вам можна довіряти. Звісно це можете бути не обов’язково саме ви, а, наприклад, моделі чи покупці, які вже купили цей товар. Однак суть залишається тою ж – є обличчя людини. Не дарма кажуть “очі ніколи не брешуть”, то дайте можливість клієнту поглянути в очі реальної людини.

Джерело: Pandora
-
Відобразіть розміри/ вагу товару
Сфоткали товар близько, він здається достатньо великим, людина замовляє, але сподівання не співпадають із реальністю. Чи задоволена вона? Навряд. Не додавайте мороки своїм клієнтам, мало хто читатиме деталі про розмір у міліметрах та ще й піде міряти скільки це. Покажіть усе на фото. Порівняйте ваш продукт із рукою чи іншим товаром, розмір якого очевидний.

Джерело: Rozetka
-
Покажіть ваш продукт у процесі використання
Ну куплю я цей товар, а далі що я з ним робитиму? Мені хіба є куди носити цю сукню? Питання, які часто ставлять собі люди перед покупкою. Дайте на них відповідь одразу, зменште вірогідність зайвих роздумів.
Прикраси покажіть не просто на тілі, а, наприклад, на людині, яка на вечірці. Вазу покажіть в інтер’єрі, еклер за столом у колі друзів, окуляри на людині під палким сонцем і подібне. Окресліть ситуацію, де знадобиться ваш товар.

Джерело: Answer

Джерело: Rozetka
-
Пограйте з асоціаціями, покажіть їх на фоні
Якщо після попереднього пункту у вас у голові виникла думка на кшталт “Кеп, усі знають куди носити спортивний костюм”, тоді ця ідея для вас. Не хочете бути банальними? Влаштуйте командний бреншторміг, придумайте асоціації до вашого товару. Вони можуть “лежати на поверхні” або ж бути зовсім несподіваними. Зберіть усі, протестуйте, дізнайтеся, які відгукуються у вашої ЦА. Юзайте їх для фону фото вашого продукту.

Джерело: Prom.ua
-
Макрознімки
Фото в режимі макрозйомки – чудова можливість показати найдрібніші деталі товару. Спробуйте. Однак, врахуйте, що такі зображення краще комбінувати в серії знімків зі звичайними фото. Таке поєднання дозволить побачити дрібнички, але й не викривить загальне сприйняття товару.

Джерело: Sinsay
-
Фото на дзеркальній поверхні
Відображення вашого товару додає глибини нудному “пласкому” фото. Спробуйте не просто покласти дзеркало, а, наприклад, відобразити товар на воді чи скляному столі. Після цього зайдіть у фоторедактор та підкресліть відображення. Трішки магії та готово 🙂

Фото з відкритих джерел, фотограф Julius Drost
-
Комбінуйте з іншими
Покажіть на фото додаткові елементи, наприклад, аксесуари або інші схожі (чи ні) товари. Дайте покупцям ідеї про те, як вони можуть використовувати ваш товар у різних комбінаціях.

Джерело: Рandora
-
Акцент світлом
Світло та тінь можуть робити дивовижні речі. Прості засоби, які легко розставлять акценти саме так, як це потрібно вам. Підкресліть важливі деталі товару.

Джерело: myata_flowerscoffee
-
Фото до події/свята
Про що ми? Незабаром Великдень/День Закоханих/Новий рік/чи просто весна? Подія може бути абсолютно будь-якою. Подумайте. Пограйте з нею. Створіть із цього візуал.
Навіщо?
- Клієнт знатиме, що фото “свіжі”, а отже товар актуальний;
- Свято – привід купити подарунок (собі чи близьким). Нагадайте про це, подайте ідею.

Джерело: Rozetka
-
Покажіть пакування
Клієнт побачив ваш товар із різних боків, вивчив його до найдрібніших деталей, але досі сумнівається чи купувати його саме у вас? Переконайте покуванням. Брендована упаковка підвищить впізнаваність бренду та зробити продукт привабливішим для потенційних покупців. Крім того, ви можете “зачепити” свідомим пакуванням, покажіть, що ви дбаєте про екологію.

Джерело: Di Helen
-
Продаєте новинку? Контрастуйте з попередниками
Побачили багато відгуків про незручну форму баночки для вашого крему? Врахували це та змінили на більш зручну? Покажіть це людям. Сфотографуйте нову та стару форму, клієнт має бачити зміни.

Джерело: Мerzaesthetics
Ми зібрали для вас буквально кілька ідей, деякі з них – вічна класика, інші – простір для креативу. У будь-якому разі – всі вони допоможуть збільшити продажі. Оберіть ті, які найбільше вам відгукнулися та покажіть клієнтам, що ви про них дбаєте. Запам’ятайте: ваші фото мають відповідають на максимум питань, які можуть виникнути в процесі роздуму над покупкою. Так ваша ЦА швидше його придбає. Не дайте потенційним покупцям сказати “я ще походжу подивлюся”. Зацікавте тут і одразу.