Експерт розповів, як змінився запит бізнесу в маркетингу під час війни
23.05.2023
Юрій Копишинський, СЕО Webpromo, розповів про те, як змінилися запити бізнесу у сфері маркетингу під час війни. Про це йдеться в ексклюзиві для порталу “NV”.
Із початком повномасштабного вторгнення посилилася боротьба за клієнта. Невеликі компанії, які мали лише одну вертикаль діяльності або слабку фінансову складову, скоротилися. Іншим довелося пристосуватися до нових реалій, тому запити клієнтів стали короткостроковими.
Варто врахувати, що наразі ми живемо у період невизначеності, тому інвестувати “в довгу” можуть не всі компанії. Якщо у 2021 році стратегії формувалися на 2-3 роки вперед, то наразі надходять короткотривалі запити. Зазвичай, термін становить 3 місяці, у кращому випадку — рік.
Зокрема Юрій Копишинський стверджує, що більшість бізнесів віддає перевагу рекламним каналам в performance. Особливо такий тренд спостерігається для середнього бізнесу або для великого локального бізнесу.