4 ключових чинника уваги: максимальне залучення споживачів реклами
30.05.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан
У нещодавньому дослідженні щодо економіки уваги, дійшли висновку, що показники уваги втричі ефективніше прогнозують результати про споживача, ніж показники видимості.
Справа в тому, що сама видимість більше не є достатньо хорошим показником для вимірювання реакції споживача на вміст сторінки: деякі чинники видимості (наприклад: розмір формату чи позиція на сторінці) можуть мати негативний вплив на рівень уваги.
Зміст:
Як привернути увагу споживачів? 4 ключових чинника
Як привернути увагу споживачів? 4 ключових чинника
Перехід до нової метрики — від показників видимості до показників уваги, як основних KPI — сприяє змінам для рекламодавців. Щоб привернути увагу споживачів, рекламодавцям варто зосередитись на відповідних чинниках, про які поговоримо далі.
Якість
Найважливіший фактор уваги це час, який споживачі витратили на перегляд реклами. Якісний вміст реклами стимулює високу зацікавленість, що викликає повільну швидкість прокручування та високий середній час перегляду.
Вибір споживача
Звичайно, реклама, яка нав’язується споживачам, привертає більше уваги, ніж реклама, яку легко ігнорувати. Однак, коли споживач сам зацікавлений у перегляді оголошення, то це суттєво впливає на показники просування бренду, незалежно від того, скільки часу пішло на перегляд реклами.
Креативність
Креативність, у першу чергу, впливає на зацікавленість та увагу споживачів, що робить рекламу більш ефективною.
Релевантність
Розміщення реклами у відповідному контексті збільшує уважність та час перегляду. Пояснюється це просто: читачі вже зацікавлені певною темою, а розміщення оголошення, яке співпадає з тематикою сторінки, спонукає споживачів стати клієнтами.
Висновок
Покладатися лише на видимість більше недостатньо для того, щоб показати, як споживачі реагують на вміст на сторінці. Рекламодавцям варто планувати кампанії, які привертають увагу та оцінюються з урахуванням «уваги».
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Де шукати теми для блогу: 20 корисних порад;
- Як написати заголовок та сподобатись читачу: 6 порад для створення клікабельних заголовків;
- Календар маркетолога — літні інфоприводи в умовах війни.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.