Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » 4 ключових чинника уваги: максимальне залучення споживачів реклами

4 ключових чинника уваги: максимальне залучення споживачів реклами

30.05.2022

k.borysenko


У нещодавньому дослідженні щодо економіки уваги, дійшли висновку, що показники уваги втричі ефективніше прогнозують результати про споживача, ніж показники видимості. 

Справа в тому, що сама видимість більше не є достатньо хорошим показником для вимірювання реакції споживача на вміст сторінки: деякі чинники видимості (наприклад: розмір формату чи позиція на сторінці) можуть мати негативний вплив на рівень уваги.

Зміст:

Як привернути увагу споживачів? 4 ключових чинника

  1. Якість
  2. Вибір споживача
  3. Креативність
  4. Релевантність

Висновок

Реклама



 

Як привернути увагу споживачів? 4 ключових чинника

Перехід до нової метрики — від показників видимості до показників уваги, як основних KPI — сприяє змінам для рекламодавців. Щоб привернути увагу споживачів, рекламодавцям варто зосередитись на відповідних чинниках, про які поговоримо далі. 

Якість

Найважливіший фактор уваги це час, який споживачі витратили на перегляд реклами. Якісний вміст реклами стимулює високу зацікавленість, що викликає повільну швидкість прокручування та високий середній час перегляду.

Якісна реклама

Вибір споживача

Звичайно, реклама, яка нав’язується споживачам, привертає більше уваги, ніж реклама, яку легко ігнорувати. Однак, коли споживач сам зацікавлений у перегляді оголошення, то це суттєво впливає на показники просування бренду, незалежно від того, скільки часу пішло на перегляд реклами.

Ненав'язлива реклама

Креативність

Креативність, у першу чергу, впливає на зацікавленість та увагу споживачів, що робить рекламу більш ефективною.

Креативна реклама

Релевантність

Розміщення реклами у відповідному контексті збільшує уважність та час перегляду. Пояснюється це просто: читачі вже зацікавлені певною темою, а розміщення оголошення, яке співпадає з тематикою сторінки, спонукає споживачів стати клієнтами. 

Релевантна реклама

 

Висновок

Покладатися лише на видимість більше недостатньо для того, щоб показати, як споживачі реагують на вміст на сторінці. Рекламодавцям варто планувати кампанії, які привертають увагу та оцінюються з урахуванням «уваги».

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності