Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » 4 ключових чинника уваги: максимальне залучення споживачів реклами

4 ключових чинника уваги: максимальне залучення споживачів реклами

30.05.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан


У нещодавньому дослідженні щодо економіки уваги, дійшли висновку, що показники уваги втричі ефективніше прогнозують результати про споживача, ніж показники видимості. 

Справа в тому, що сама видимість більше не є достатньо хорошим показником для вимірювання реакції споживача на вміст сторінки: деякі чинники видимості (наприклад: розмір формату чи позиція на сторінці) можуть мати негативний вплив на рівень уваги.

Зміст:

Як привернути увагу споживачів? 4 ключових чинника

  1. Якість
  2. Вибір споживача
  3. Креативність
  4. Релевантність

Висновок

Реклама



 

Як привернути увагу споживачів? 4 ключових чинника

Перехід до нової метрики — від показників видимості до показників уваги, як основних KPI — сприяє змінам для рекламодавців. Щоб привернути увагу споживачів, рекламодавцям варто зосередитись на відповідних чинниках, про які поговоримо далі. 

Якість

Найважливіший фактор уваги це час, який споживачі витратили на перегляд реклами. Якісний вміст реклами стимулює високу зацікавленість, що викликає повільну швидкість прокручування та високий середній час перегляду.

Якісна реклама

Вибір споживача

Звичайно, реклама, яка нав’язується споживачам, привертає більше уваги, ніж реклама, яку легко ігнорувати. Однак, коли споживач сам зацікавлений у перегляді оголошення, то це суттєво впливає на показники просування бренду, незалежно від того, скільки часу пішло на перегляд реклами.

Ненав'язлива реклама

Креативність

Креативність, у першу чергу, впливає на зацікавленість та увагу споживачів, що робить рекламу більш ефективною.

Креативна реклама

Релевантність

Розміщення реклами у відповідному контексті збільшує уважність та час перегляду. Пояснюється це просто: читачі вже зацікавлені певною темою, а розміщення оголошення, яке співпадає з тематикою сторінки, спонукає споживачів стати клієнтами. 

Релевантна реклама

 

Висновок

Покладатися лише на видимість більше недостатньо для того, щоб показати, як споживачі реагують на вміст на сторінці. Рекламодавцям варто планувати кампанії, які привертають увагу та оцінюються з урахуванням «уваги».

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

Як працює монетизація в українському Ютубі

Як працює монетизація в українському YouTube?

Заробляти гроші на YouTube – навряд причина створення каналу, але можливості заробітку приємний бонус. Наразі YouTube пропонує одразу кілька...

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Більшість погодяться, що Google Analytics 4 має свої переваги. Які з них будуть корисними для PPC-спеціалістів – розповімо у цій статті.

Аудит юзабіліті сайту: навіщо його проводити і як це...

Якщо ви не знаєте, які ключові етапи включає в себе проведення аудиту юзабіліті веб-сайту, тоді рекомендуємо до прочитання цю статтю....

Найкращий час для постингу в Telegram у 2023 році

Telegram — це платформа, яку сучасні бренди активно використовують у своїх маркетингових стратегіях. На швидкість розвитку і показники...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності