Instagram розміщуватиме рекламу в стрічці вашого профілю
07.10.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Instagram представив нові можливості та інструменти для створення реклами. Це допоможе бізнесу створювати привабливі оголошення та охоплювати більшу кількість клієнтів.
Оптимізація музики для реклами
Щоб підвищити популярність Reels, Instagram представив безкоштовні високоякісні пісні із бібліотеки Meta Sound Collection. Ці пісні можна додати до реклами. Ви можете вибрати аудіо з бібліотеки або дозволити програмі автоматично вибирати пісню на основі вмісту.
Оголошення на головній сторінці та у стрічці профілю
Instagram тестує рекламу у профілях користувачів. Оголошення показуватимуться у стрічках профілів загальнодоступних облікових записів Instagram користувачів віком від 18 років.
Instagram експериментує з можливістю ділитися доходом, отриманим від реклами у профілі, із творцями. Але найімовірніше ця опція не буде широко доступна, прибуток від реклами отримають лише обрані автори.
«В рамках цього тесту ми поекспериментуємо з можливістю монетизації, яка дозволить відповідним категоріям авторів отримувати додатковий прибуток від реклами, що відображається в каналах їх профілів, починаючи з обраних авторів із США.»
Мультиреклама на базі штучного інтелекту
Оголошення з кількома рекламодавцями дозволяють виявляти компанії користувачам, які планують купівлю або нещодавно взаємодіяли з відповідним бізнес-контентом у стрічці. Коли людина висловлює комерційні наміри, взаємодіючи з рекламою, штучний інтелект показує більше реклами інших компаній, які її зацікавити.
AR-оголошення
Instagram запустив відкриту бета-версію AR Ads, яка доступна як у стрічці, так і stories. Завдяки доповненій реальності, що базується на Spark AR, бренди можуть спонукати людей взаємодіяти з ефектом у своїх рекламних кампаніях.