Головна » Блог » Google запустив мультипошук за допомогою Google Lens (Об'єктив)

Google запустив мультипошук за допомогою Google Lens (Об'єктив)

08.04.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Вчора Google оголосив про запуск мультипошуку з використанням одночасно тексту та зображення. Як працює функція Google Lens (Об’єктив) та як її використовувати в повсякденному житті?

Google Lens



Про майбутні зміни команда Google говорила ще минулого року на конференції Search On. 2022 для компанії ознаменується великою кількістю оновлень для сервісу. Одним із пунктів став запуск Google Lens (Об’єктив), що дозволяє шукати відповідь на запитання за допомогою камери смартфона.

Ця функція дозволяє під час пошуку використовувати не лише текст, але також зображення або зроблене фото. Багато користувачів намагаються ввести запит, описуючи проблему, зображення або фото. Щоб спростити завдання, Google запустила мультипошук.

У блозі Google уточнюється, що інструмент розробляли для випадків, коли складно висловити запит словами. Мультипошук Google Lens дозволяє вийти за рамки пошукового рядка та поставити питання про те, що ви бачите.

 

Як це працює?

Щоб використовувати Google Об’єктив, необхідно:

  1. Завантажити та відкрити програму Google на системі IOS або Android.
  2. Для пошуку потрібно натиснути на значок камери Lens, який знаходиться праворуч від пошукового рядка. Тут також розташований значок голосового пошуку.Google Lens
  3. Програма Google Об’єктив запросить доступ до камери. Після відкриття якої можна або вибрати один із збережених знімків або зробити одразу на місці фото навколишнього середовища, візерунок, логотип або інше.
  4. У нижній панелі будуть представлені результати пошуку, збіги та інша інформація.
  5. Також за потреби можна додати текст, переклад, місця.

За рахунок мультипошуку тепер можна поставити питання про об’єкт перед вами або уточнити пошук за кольором, брендом або візуальною ознакою. Як стверджують представники Google, інструмент Google Об’єктив працює на основі штучного інтелекту. Це значно спрощує розуміння навколишнього світу за рахунок більш природних та інтуїтивних способів. Google Об’єктив вже може завантажити та використовувати будь-який користувач.

Також Google працює над покращенням функції Multitask Unified Model (MUM), яка зараз доступна лише у бета-версії. У майбутньому Google планує повністю автоматизувати роботу.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності