Google запустив мультипошук за допомогою Google Lens (Об'єктив)
08.04.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Вчора Google оголосив про запуск мультипошуку з використанням одночасно тексту та зображення. Як працює функція Google Lens (Об’єктив) та як її використовувати в повсякденному житті?
Про майбутні зміни команда Google говорила ще минулого року на конференції Search On. 2022 для компанії ознаменується великою кількістю оновлень для сервісу. Одним із пунктів став запуск Google Lens (Об’єктив), що дозволяє шукати відповідь на запитання за допомогою камери смартфона.
Ця функція дозволяє під час пошуку використовувати не лише текст, але також зображення або зроблене фото. Багато користувачів намагаються ввести запит, описуючи проблему, зображення або фото. Щоб спростити завдання, Google запустила мультипошук.
У блозі Google уточнюється, що інструмент розробляли для випадків, коли складно висловити запит словами. Мультипошук Google Lens дозволяє вийти за рамки пошукового рядка та поставити питання про те, що ви бачите.
Як це працює?
Щоб використовувати Google Об’єктив, необхідно:
- Завантажити та відкрити програму Google на системі IOS або Android.
- Для пошуку потрібно натиснути на значок камери Lens, який знаходиться праворуч від пошукового рядка. Тут також розташований значок голосового пошуку.
- Програма Google Об’єктив запросить доступ до камери. Після відкриття якої можна або вибрати один із збережених знімків або зробити одразу на місці фото навколишнього середовища, візерунок, логотип або інше.
- У нижній панелі будуть представлені результати пошуку, збіги та інша інформація.
- Також за потреби можна додати текст, переклад, місця.
За рахунок мультипошуку тепер можна поставити питання про об’єкт перед вами або уточнити пошук за кольором, брендом або візуальною ознакою. Як стверджують представники Google, інструмент Google Об’єктив працює на основі штучного інтелекту. Це значно спрощує розуміння навколишнього світу за рахунок більш природних та інтуїтивних способів. Google Об’єктив вже може завантажити та використовувати будь-який користувач.
Також Google працює над покращенням функції Multitask Unified Model (MUM), яка зараз доступна лише у бета-версії. У майбутньому Google планує повністю автоматизувати роботу.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- Стартував запуск оновлення Google Desktop Page Experience;
- YouTube запускає короткі відео Shorts з можливістю онлайн-покупок;
- Google Ads випускає три оновлення для автоматичного розширення оголошень.
Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.