Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Тренди SEO на 2021 рік. Частина 1

Тренди SEO на 2021 рік. Частина 1

02.09.2020

Ольга Коцофане


Принципи SEO поступово змінюються, оскільки пошукові системи впроваджують нові алгоритми і з’являються нові інструменти для просування сайтів. У цій статті ми виділили головні тренди SEO на 2021 рік, які допоможуть веб-майстрам ефективніше працювати над оптимізацією. При цьому не можемо не відзначити, що деякі з «трендів» можуть бути вам вже знайомими, так як вони були актуальні в цьому році і не втратять своєї значущості в SEO в найближчому майбутньому.

 

Якісний контент — король SEO

Якісний контент — вирішальний фактор ранжування, який ми ставимо на перше місце. Чим краще контент ви створюєте, тим вище залученість користувачів і кількість повернень на сайт. Цей шлях буває довгим і тернистим, але в кінцевому рахунку вся виконана робота буде оцінена по достоїнству.

Google не любить погано написані тексти і не буде рекомендувати вас користувачам, якщо інформація на сайті не відповідає використаним ключових запитах.

Найгірше, що можна зробити для просування сайту, — писати короткі тексти і оптимізувати їх безліччю ключових слів. Це настільки застарілий метод просування, що вже навіть не прийнято говорити вголос.

Набагато важливіше, щоб стаття вирішувала проблему користувача. Пошукові системи вважають вартим контент, який дочитують до кінця і яким діляться. Що стосується ключових слів, то їх кількість має бути помірним. Тепер це інструмент пошуку своєї аудиторії, а не засіб накрутки марного трафіку.

Крім корисного вмісту, також слід подбати про приємне інтерфейсі веб-сайту і поступово покращувати його.

 

Конверсія важливіша за трафік

Багато переглядів — це хороший показник, який говорить про виконану роботу по залученню аудиторії на сайт. Однак не завжди ефективність сайту визначається числом відвідувачів. У гонитві за трафіком можна забувати про цільове дії, яке повинен виконувати будь-яка людина, що потрапляє на ресурс.

Уявімо, що в місяць ваш сайт відвідує мільйон користувачів. Якщо це було вашою метою, то вітаємо – ви на вірному шляху. Але якщо ж до вас приходить рекламодавець або ви самі хочете продати будь-який товар-послугу, а її поцікавляться всього 2-3% від всієї аудиторії — ви зазнали невдачі. Про що це говорить? Ви залучили на свій сайт читачів, а не покупців.

Сайт з більш низькою відвідуваністю може конвертувати більше заявок, ніж блог-мільйонник. І це теж показник якості ресурсу.

Аналізуючи цей тренд SEO, рекомендуємо вам вибрати правильну мету розвитку сайту. Якщо ви щось продаєте, то концентруйтеся на конверсіях, а не трафіку. Виходячи з цього ви зможете побудувати надійну стратегію оптимізації, вибрати правильні майданчики для просування, підібрати відповідні ключові слова і в вигідному світлі представити товари і послуги.

 

Принцип EAT все ще актуальний

Концепція E-A-T розшифровується як «Експертність, Авторитетність, Довіра». Раніше Google використовував її для оцінки якості контенту, але в травні 2019 року змінив даний принцип на новий Page quality, а EAT став його частиною.

Концепція EAT означає, що контент в публічному доступі повинен бути створений експертом в своїй ніші: медична стаття – лікарем або автором з мед. освітою, а інструкція по збірці комп’ютера інженером. Google залишає за собою право запитувати підтвердження кваліфікації учасника.

Чому важливо дотримуватися принципу EAT?

Google зацікавлений в тому, щоб користувачі отримували актуальну і достовірну інформацію за своїми запитами. Якщо ж дані на сайті можуть нашкодити відвідувачеві, то пошукова мережа пессімізірует його сторінки у видачі.

Фактори, які сприяють підвищенню рівня EAT сайту:

  • заповнена сторінка «Про себе», де є вся інформація про вас і вашої діяльності;
  • позитивні відгуки на сайті;
  • позитивні відгуки і високі оцінки на сторонніх інтернет-ресурсах;
  • зворотні посилання на авторитетних джерелах, яким довіряють користувачі.

Порада! Якщо ви отримали посилання з підозрілого або нерелевантного сайту, потрібно видалити її за допомогою Google Disavow. Також не забувайте перевіряти сайти, на які посилаєтесь самі.

 

46% всіх пошукових запитів — локальні

Через пандемію коронавируса локальне SEO кілька втратило свої позиції, так як люди сиділи вдома і могли робити покупки в інтернет-магазинах і купувати послуги без прив’язки до свого міста. Проте це не означає, що Google перестав враховувати локальні дані при пошуковій видачі на запити користувачі. Навпаки, пошукова мережа впроваджує нові системи фільтрації даних і Кастомізіруйте можливості і обмеження під різні типи бізнесу.

Рекомендуємо все-таки приділити час свого аккаунту в Google Maps і проаналізувати його ефективність. Також не забувайте відслідковувати конкурентів і працювати з відгуками, особливо негативними. Проводьте роботу на помилками і покращуйте якість сервісу.

 

Адаптуйте SEO до нової реальності

Експерти прогнозують збільшення обсягу ринку E-commerce в усьому світі. Тільки в США до 2023 року очікується, що продажі перевищать 740 млрд доларів. Адже, якщо є вибір, люди швидше виберуть придбання товару і отримання послуги онлайн, ніж офлайн.

На щастя, пандемія коронавируса показала, що розширити бізнес в онлайн або повністю перевести його в інтернет-простір можуть власники практично будь-якого бізнесу. Ось лише деякі варіанти, які можна використовувати як «резервні»:

1. Доставка. У сфері продажу продуктів харчування, ресторанному бізнесі реалізувати доставку на будинок найбільш просто. Від конкурентів можна відзначитися зручною і гнучкою системою, яка зробить життя ваших клієнтів комфортніше. У звичайний час такий вид діяльності буде виступати супутньої послугою, а в карантинний період — збереже ваші доходи на колишньому рівні. В SEO це дасть вам нову аудиторію, яка віддає перевагу доставку. Ваше ядро ​​поповниться цінними ключовими словами, а бізнес придбає репутацію многозадачного і прогресивного проекту.

Також як і раніше актуально співробітництво зі службами доставки. Його можна використовувати в маркетингових цілях: реклама на сайті і в соціальних мережах партнера обов’язково принесе якісний трафік і підвищить конверсію.

2. Товари на винос. Це стосується переважно ресторанів і продовольчих магазинів. Для кращої організації процесу продажу фахівці рекомендують створити на сайті окрему сторінку для «їжі на винос» і надати користувачам оплачувати покупки онлайн. Після чого вони зможуть прийти до стійки самовивозу і забрати замовлення. Для консультацій і уточнень з боку клієнта можна створити чат-бота, вікно підтримки онлайн або гарячу лінію.

3. Онлайн-консультації — прибуткове рішення для тих, хто надає послуги офлайн. Це дозволить проводити зустрічі без прив’язки до офісу. Бізнес розширить свою клієнтську базу і популярність в інтернеті, сайт поповнить ядро ​​новими ключовими словами. Також новий вид діяльності поліпшить локальне SEO, так як задоволені користувачі зможуть залишати відгуки про консультації.

4. Відео-, фото тури. Відмінна ідея для агентств нерухомості, меблевих магазинів, агентств по дизайну інтер’єру та інших, щоб наочно продемонструвати клієнтам свої товари або послуги. Це можна реалізувати у вигляді 3D-галереї, відеодзвінків, великого кількість фотографій — новий контент позитивно впливає на SEO і призводить нових клієнтів.

У продовженні ми розповімо про інших трендах SEO, які тільки набирають популярність і досягнуть свого піку в 2021 році. Слідкуйте за виходом матеріалів на нашому блозі і сторінці в Facebook.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті