Головна » Блог » Комплексне SEO просування сайту готелю. Як збільшити кількість замовлень за рахунок зростання органічного трафіку? Кейс starapravda.com.ua

Комплексне SEO просування сайту готелю. Як збільшити кількість замовлень за рахунок зростання органічного трафіку? Кейс starapravda.com.ua

30.08.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Євгенія Атаманенко


SEO-просування сайту або пошукова оптимізація — це інструмент маркетингу, який забезпечує високу позицію ресурсу, що просувається, на сторінці результатів пошукової видачі (SERP). Завдяки комплексному підходу сайт має переваги по запитам користувачів серед конкурентів, що дозволяє йому вийти в ТОП. Результатом SEO є актуальний цільовий трафік на сайт, збільшення продажів та підвищення лояльності, довіри до бренду.

На прикладі готельного комплексу Stara Pravda показуємо, як SEO просування сайту готелю допомогло за рік збільшити потік клієнтів. Також ділимося результатами проведеної роботи та розповідаємо, як проходили етапи оптимізації.

SEO-продвижение сферы гостеприимства



Зміст:

  1. Stara Pravda: про бізнес, стратегічні цілі та підготовку до старту SEO
  2. Комплексне SEO просування сайту готелю: ключові етапи роботи
  1. Результати за 1 рік SEO просування сайту «Стара Правда»
  2. Висновки

 

Stara Pravda: про бізнес, стратегічні цілі та підготовку до старту SEO

Stara Pravda це готельний комплекс, де етнічний стиль переплітається із сучасним уявленням про комфорт. «Стара Правда» пропонує відпочинок у затишних номерах чи окремих дерев’яних котеджах серед найкрасивіших краєвидів українських Карпат. Готель розташований на висоті 1010 м над рівнем моря за 2,5 км від відомого гірськолижного курорту Буковель. «Стара Правда» — комплекс із власною легендою та історією.

SEO-продвижение в нише гостеприимства

Готель створює атмосферу для усамітнення, романтичних побачень, канікул у компанії друзів. Є всі умови для сімейного чи будь-якого іншого відпочинку:

  • територія охоплює 1 га, де розташовані басейн просто неба, джакузі;
  • ресторани, де представлені європейська та українська кухні;
  • SPA зона з лазнею на дровах, де можна відвідати косметологічні чи оздоровчі процедури;
  • ігрові майданчики для дітей;
  • альтанки з мангалом;
  • спеціально обладнані зони для фото.

Додатково готель «Стара Правда» пропонує такі послуги як:

  • виїзна екскурсія;
  • кінна прогулянка;
  • риболовля з ловом форелі;
  • поїздки на квадроциклі або джипі по горах;
  • сходження на вершину гори.

SEO-просування сайту готелю: стратегічні цілі

  • збільшити кількість замовлень на сайті starapravda.com.ua шляхом збільшення частки органічного трафіку;
  • вихід у ТОП-10 пошукової видачі за високочастотними небрендовими запитами;
  • вихід у ТОП-3 за ключовими запитами.

Старт робіт із просування: листопад 2020 року.

Підготовка до старту SEO-оптимізації

На початку SEO-просування сайт готелю містив такі помилки:

  • на головній сторінці було настроєно preloader, який блокує відображення сторінки при відключенні JS;
  • URL-адреси сформовані без урахування ЛЗУ (людино-зрозумілі урл);
  • велика кількість внутрішніх посилань, які ведуть сторінки з 3хх кодами відповіді;
  • відсутність контенту на сторінках;
  • відсутність та/або дублювання метатегів.

 

Комплексне SEO просування сайту готелю: ключові етапи роботи

Крок 1: Аналіз ніші та конкурентів у ТОП-10

Аналіз конкурентів — одне з першочергових завдань SEO-просування сайту готелю. Перед початком оптимізації необхідно зібрати інформацію про лідерів у ніші, проаналізувати інструменти їх роботи.

На першому етапі наша команда провела аналіз конкурентів за такими напрямками:

  • вік домену;
  • структура та посадкові сторінки;
  • джерела трафіку (digital-канали, пристрої);
  • видимість сайтів у пошуковій видачі та ключові запити;
  • наявність та обсяг контенту;
  • додатковий функціонал на сторінках;
  • якість onpage-оптимізації;
  • наявність інформаційного блоку та періодичність його наповнення.

Роблячи конкурентний аналіз ми виявили «слабке місце» конкурентів — відсутність окремих інформаційних блоків. Це означало, що дана точка входу матиме більше переваг та можливості для розвитку. Також докладний аналіз дозволив вивчити ситуацію на ринку та зрозуміти, хто є прямим конкурентом.



Крок 2: Проведення повного аудиту сайту Stara Pravda

Наступний етап SEO-просування сайту готелю — перевірка ресурсу на наявність технічних помилок, а також підготовка рекомендацій щодо їх усунення, перевірка контенту на сайті та аналіз профілю посилання (зворотні посилання).

Що ми виявили?

  • адреси деяких сторінок було сформовано без урахування правил ЛЗУ;
  • велика кількість технічних помилок;
  • слабкий посилальний профіль;
  • відсутність текстового контенту на ключових сторінках сайту;
  • відхилені спамні домени.

Завдяки детальному аудиту сайту та впровадженню технічних рекомендацій, нам вдалося оперативно усунути проблеми та помилки.

Корисний чек-лист Webpromo для тих, хто хоче самостійно провести SEO-аудит сайту.

Крок 3: Збір семантичного ядра та наповнення контентом

Далі ми приступили до збору семантичного ядра. На цільових сторінках сайту було мало текстового контенту, а також спостерігалася відсутність та/або дублювання метатегів.

Фахівці проєкту, ґрунтуючись на зібраній семантиці з даного ресурсу, сформували ТЗ (технічне завдання), а також підготували ручні метатеги.

Ключовими факторами в процесі SEO просування сайту готелю стали:

  1. Контент. Щомісяця наша команда готувала та публікувала тексти для окремих сторінок. Під час аналізу сайтів конкурентів нам вдалося визначити оптимальний середній обсяг одного тексту — 3500-4000 символів. За 3 місяці активної роботи ми заповнили контентом всі доступні на той період розділи.
  2. Метатеги. На старті робіт із SEO ми помітили дублювання метатегів. Помилка виникла через відсутність оптимізації під ключові запити. Після збору та обробки семантичного ядра для всіх сторінок сайту ми підготували ручні метатеги з природним входженням ключових запитів. Також додали емодзі для підвищення CTR у пошуковій видачі Google. Наприклад, для розділу «Номери» метатеги мають такий вигляд:SEO-продвижение в сферы гостеприимства
  3. Блог. Після заповнення сторінок контентом, фахівці проекту розпочали створення блогу, його наповнення статтям на відповідну тематику.SEO-продвижение в сферы обслуживания


Крок 4: Опрацювання структури

Після детального опрацювання основних розділів від клієнта надійшов запит на розширення списку розваг та активностей комплексу «Стара Правда». У зв’язку з цим наша команда підготувала структуру сайту з урахуванням додавання нових сторінок:

SEO-продвижение в сферы гостеприимства

Формування URL-адрес згідно правил ЛЗУ

Ми сформували нові URL-адреси, за правилами ЛЗУ. Це дозволило залучити додатковий органічний трафік. Під час SEO-оптимізації сайту готелю зібрали запити для розділів із розвагами та вибрали список сторінок, де рекомендується налаштувати ЛЗУ адреси. Нижче приклад для сторінки «Рафтінг»:

SEO-продвижение в сферы гостеприимства

Протягом року роботи над проектом Stara Pravda вдалося оптимізувати більшість посадкових сторінок під цільові категорії та підкатегорії товарів, а також збільшити їхню кількість.

Крок 5: Технічна оптимізація

На наступному етапі SEO-просування сайту готелю ми приступили до внутрішніх та зовнішніх процесів:

  • відключили preloader, який блокує відображення сторінки при відключенні JS;
  • прописали атрибут rel=”canonical” для сторінок сайту, де він був відсутній на період проведення повного аудиту, або прописаний некоректно;
  • оптимізували сторінки згідно з показниками Core Web Vitals.

Крок 6: Зовнішня оптимізація

Щоб побудувати якісний профіль, наші фахівці проаналізували профілі конкурентів. Ми визначили якість доменів, що посилаються на сайт, встановили динаміку нарощування зовнішніх посилань. Отримана інформація дозволила сформувати стратегію ефективного нарощування посилальної маси.

За роки SEO-просування ми радимо обирати сайти-донори за такими критеріями:

  • Тематика майданчиків;
  • Рейтинг домену (DR/DA);
  • Органічний трафік;
  • Спам, співвідношення вхідних/вихідних посилань донора;
  • Регіон (у даному випадку, трафік має відповідати регіону України).

Щоб детальніше побачити прогрес у цій галузі, розглянемо історію розвитку посилального профілю «Стара Правда» за допомогою реальних показників:

SEO-продвижение в сферы гостеприимства

У 2013 році був різкий стрибок у кількості доменів, що посилаються, після чого був спад практично до нуля. За весь період ми спостерігаємо стабільну та рівну динаміку розвитку профілю. SEO-просування сайту готелю з нашою командою зрушило графік приросту маси посилань з мертвої точки. З того часу ми бачимо зростаючий темп розвитку профілю, але є перепади, пов’язані з регулярним відхиленням спамних ресурсів.

Приріст доменів-донорів за останній рік просування:

На графіку нижче видно, як істотно зросла кількість доменів, що посилаються, за період проведених SEO робіт.

SEO-продвижение в сферы гостеприимства



 

Результати за 1 рік SEO-просування сайту готелю «Стара Правда»

  1. SEO-просування сайту готелю «Стара Правда» за рік принесло зростання органічного трафіку на 63,84% порівняно з аналогічним періодом минулого року:

SEO-продвижение в сферы гостеприимстваSEO-продвижение в сферы гостеприимства2. Збільшився трафік на цільові сторінки у 3-8 разів порівняно з минулим роком. Такий буст стався завдяки заповненню сторінок релевантним контентом.
SEO-продвижение в сферы гостеприимства

3. Трафік на сторінки блогу становить 4-5% всього річного потоку користувачів. Однак це підтверджує, що на сайт заходить зацікавлена в тематиці аудиторія.

SEO-продвижение в сферы гостеприимства

4. За час SEO-просування сайту готелю Stara Pravda фахівці проекту вивели 15% ключових запитів у ТОП-10 пошукової видачі:

 

5. Нам вдалося покращити позицію сайту та видимість нових ключових слів. Це підтверджує графік з ресурсу Ahfers, наведений нижче::



 

Висновки

Для досягнення стратегічних цілей SEO просування сайту готелю «Стара Правда» ми вибудували комплексний пул робіт. Стратегія має на увазі 3 основні напрями: технічна оптимізація, контентна частина та посилальний профіль. У процесі вдалося виділити ключові правила:

  1. Якісний та детальний аналіз конкурентів — основа розробки безпрограшної стратегії. Це особливо стосується висококонкурентної ніші, зокрема готельного бізнесу. Важливо не тільки знаходити та усувати слабкі сторони, слід розвиватися у тих галузях, де конкуренти упускають чи не повністю використовують можливості. Згідно з народною мудрістю «Хто перший встав — того й тапки».
  2. Контент — король. Це незмінне правило SEO просування сайту, яке завжди працює. Довірчі відносини вибудовуються з урахуванням отриманої інформації. Важливо показати й розповісти Google, хто ми, звідки і що пропонуємо. У будь-якій ніші — e-commerce, сфера обслуговування та інші — корисна цікава інформація для користувача відіграє один із ключових факторів вибору. Окрім цього, пошукові системи Google також оцінюють ваш контент на сторінках. Показовим результатом стало створення блогу на сайті starapravda.com.ua та його наповнення.
  3. Профіль з посиланнями. Google оцінює ваш сайт з точки зору корисності для користувача. Система бачить те, хто й що про вас говорить, хто рекомендує та посилається. Грамотна побудова профілю з посиланнями принесе позитивний результат, додасть авторитет для пошукової системи, а ваш сайт отримає більш високу позицію в пошуковій видачі та виявиться вищим за конкурентів за рахунок правильного SEO-просування, зокрема сайту готелю.
  4. Технічна оптимізація. Ідеально оптимізованих сайтів немає. Це факт, але не варто зупинятися. Протягом усієї роботи сайту, SEO-оптимізації виникають помилки, пошукова система часто проводить оновлення, посилюючи вимоги та пріоритети. Тому команді технічної підтримки слід тримати руку на пульсі. Головне — сайт повинен завжди працювати.

Кожен сайт та ніша має особливості та нюанси. SEO-просування сайту та стратегія, створена під індивідуальний проєкт дозволяє зосередитись на ключових та актуальних питаннях. Комплексна робота фахівців допоможе зробити це максимально швидко та ефективно.

Якщо ви також хочете провести SEO-аудит або дізнатися більше про просування сайтів у сфері обслуговування, залишайте заявку і ми зв’яжемося з вами.

Останні матеріали рубрики

ChatGPT новини

ЄС зобов'язує компанії позначати контент, створений...

В ЄС використання штучного інтелекту викликає все більше занепокоєння. Чим може нашкодити масова інтеграція технології?

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності