AR-фільтри у рекламних оголошеннях Reels і Facebook Stories та інші оновлення Meta
09.05.2023
Meta на презентації NewFronts анонсувала появу фільтрів доповненої реальності у рекламних оголошеннях у Reels та Facebook Stories, повідомляє TechCrunch.
У компанії вважають, що оновлення допоможе залучити на майданчики аудиторію покоління Z та скласти конкуренцію Snapchat, який активно розвиває AR-інструменти.
Раніше показувати AR-оголошення можна було лише в стрічках Facebook та Instagram, а також у сторіс Instagram. За підрахунками компанії, такий формат реклами у 87% випадків збільшував запам’ятовування оголошення серед аудиторії віком від 18 до 24 років.
Тепер ці оголошення можуть показуватися в інших помітних місцях на платформі Meta, зокрема Facebook і Instagram Reels та Facebook Stories.
Протестувати нові можливості реклами вже змогла мережа парфумерно-косметичних магазинів Sephora. Вони запустили рекламу в Reels, яка дозволяла візуалізувати «атмосферу ароматів» навколо себе, тапнувши по екрану.
Tiffany & Co. також створили рекламу доповненої реальності, яка дозволяє користувачам зануритися у їхній флагманський магазин на 5-ій авеню у Нью-Йорку «The Landmark» і переглянути ювелірні вироби.
Окрім цього, Meta анонсувала функції, які роблять Reels Ads більш інтерактивними, включаючи тестування більшої кнопки «заклику до дії» з додатковою інформацією про рекламодавця. Кнопка містить мініатюру оголошення, заголовок і додаткові відомості про компанію, наприклад URL-адресу веб-сайту.
Також обіцяють додати можливість зупиняти відеорекламу, щоб переглянути, куди веде посилання з оголошення, та карусель товарів усередині відео.