Головна » Блог » AR-фільтри у рекламних оголошеннях Reels і Facebook Stories та інші оновлення Meta

AR-фільтри у рекламних оголошеннях Reels і Facebook Stories та інші оновлення Meta

09.05.2023

Дарія Картавченко


Meta на презентації NewFronts анонсувала появу фільтрів доповненої реальності у рекламних оголошеннях у Reels та Facebook Stories, повідомляє TechCrunch.

У компанії вважають, що оновлення допоможе залучити на майданчики аудиторію покоління Z та скласти конкуренцію Snapchat, який активно розвиває AR-інструменти.

Раніше показувати AR-оголошення можна було лише в стрічках Facebook та Instagram, а також у сторіс Instagram. За підрахунками компанії, такий формат реклами у 87% випадків збільшував запам’ятовування оголошення серед аудиторії віком від 18 до 24 років.

Тепер ці оголошення можуть показуватися в інших помітних місцях на платформі Meta, зокрема Facebook і Instagram Reels та Facebook Stories.

Протестувати нові можливості реклами вже змогла мережа парфумерно-косметичних магазинів Sephora. Вони запустили рекламу в Reels, яка дозволяла візуалізувати «атмосферу ароматів» навколо себе, тапнувши по екрану.

приклад нових можливостей реклами Reels

Tiffany & Co. також створили рекламу доповненої реальності, яка дозволяє користувачам зануритися у їхній флагманський магазин на 5-ій авеню у Нью-Йорку «The Landmark» і переглянути ювелірні вироби.

Окрім цього, Meta анонсувала функції, які роблять Reels Ads більш інтерактивними, включаючи тестування більшої кнопки «заклику до дії» з додатковою інформацією про рекламодавця. Кнопка містить мініатюру оголошення, заголовок і додаткові відомості про компанію, наприклад URL-адресу веб-сайту.

Кнопка заклику до дії Reels Ads

Також обіцяють додати можливість зупиняти відеорекламу, щоб переглянути, куди веде посилання з оголошення, та карусель товарів усередині відео.

Останні матеріали рубрики

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

«Якщо хочеш щось змінювати — іди і змінюй». Максим...

Як відновлюється український бізнес? У бесіді з Максимом обговорювали перспективні ніші для розвитку, ефективність програм та...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності