Головна » Блог » Google Search Console представив інструмент API для перевірки URL

Google Search Console представив інструмент API для перевірки URL

01.02.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Google запускає інструмент URL Inspection API у сервісі Google Search Console для оптимізації сторінок.

Google Search Console



Оновлення буде корисним для розробників та SEO-фахівців, щоб коригувати та оптимізувати сторінки. URL Inspection API надає програмний доступ до даних на рівні URL у Search Console.

За допомогою API Search Console можна зробити запит та отримати доступ до даних за межами сервісу. Розробники та SEO-фахівці вже використовують API через зовнішні програми. Це необхідно, щоб переглядати, додавати або видаляти деякі властивості сайту, а також виконувати розширені запити до даних ефективності пошуку. Як користуватися інструментом, можна докладно прочитати в інструкції.

Новий URL Inspection API надає програмний доступ до даних на рівні URL для властивостей, якими можна керувати в Search Console. Це інструмент для налагодження та оптимізації сторінок. Кожен клієнт може дати запит про індексовану версію URL. Сервіс API надсилає відповідь із проіндексованою інформацією в інструменті перевірки URL.

Google Search Console



Дані будуть відображати статус індексу, AMP, розширені результати та зручність використання на мобільних пристроях. Google також опублікував список додаткових параметрів та пояснення щодо результатів відповідей про індексацію сторінок.

Google також зазначає, що є обмеження користування сервісом. Щодня можна створювати лише 2 тис. запитів та 600 запитів на хвилину для одного сайту.

На думку представників Google, новий API надасть більше можливостей для введення інновацій з даними пошуку Google.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті