Головна » Блог » Google Search Console представив інструмент API для перевірки URL

Google Search Console представив інструмент API для перевірки URL

01.02.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Google запускає інструмент URL Inspection API у сервісі Google Search Console для оптимізації сторінок.

Google Search Console



Оновлення буде корисним для розробників та SEO-фахівців, щоб коригувати та оптимізувати сторінки. URL Inspection API надає програмний доступ до даних на рівні URL у Search Console.

За допомогою API Search Console можна зробити запит та отримати доступ до даних за межами сервісу. Розробники та SEO-фахівці вже використовують API через зовнішні програми. Це необхідно, щоб переглядати, додавати або видаляти деякі властивості сайту, а також виконувати розширені запити до даних ефективності пошуку. Як користуватися інструментом, можна докладно прочитати в інструкції.

Новий URL Inspection API надає програмний доступ до даних на рівні URL для властивостей, якими можна керувати в Search Console. Це інструмент для налагодження та оптимізації сторінок. Кожен клієнт може дати запит про індексовану версію URL. Сервіс API надсилає відповідь із проіндексованою інформацією в інструменті перевірки URL.

Google Search Console



Дані будуть відображати статус індексу, AMP, розширені результати та зручність використання на мобільних пристроях. Google також опублікував список додаткових параметрів та пояснення щодо результатів відповідей про індексацію сторінок.

Google також зазначає, що є обмеження користування сервісом. Щодня можна створювати лише 2 тис. запитів та 600 запитів на хвилину для одного сайту.

На думку представників Google, новий API надасть більше можливостей для введення інновацій з даними пошуку Google.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності