Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Facebook Ads: які 8 показників відстежувати маркетологам та як скласти якісний звіт

Facebook Ads: які 8 показників відстежувати маркетологам та як скласти якісний звіт

24.01.2023

Юрій Телець


Запуск будь-якої рекламної кампанії Facebook супроводжується вибором ключових показників (Key Performance Indicators; KPI), на які можна буде орієнтуватися під час оцінювання ефективності оголошень. Але як їх вибрати, якщо таких показників у Facebook Ads Manager більше 350 🤯? Зрозуміло, що відстежити їх всі просто фізично неможливо, та й недоцільно. Саме тому наша редакція зібрала для вас 8 основних показників реклами у Facebook. Їх буде достатньо, щоб оцінити, наскільки добре працює ваша реклама і який результат вона дає бізнесу.

Зміст:

Які показники Facebook Ads відстежувати

Як зробити якісний звіт з реклами у Facebook

Насамкінець

 

Які показники Facebook Ads відстежувати

Ціна за конверсію (Cost Per Conversion)

Цей показник відображає вартість кожної отриманої конверсії – заповнення форми, переходу за посиланням, оформлення замовлення. Розуміння того, скільки ви витрачаєте на конверсії, допомагає відстежувати бюджет без перевитрати або, в деяких випадках, недовитрати. Відстежуючи вартість конверсії, ви можете дізнатися:

  • скільки витрачаєте на кожну конверсію і як коливається вартість;
  • яка реклама конвертує найкраще;
  • які оголошення неефективні;
  • які рекламні кампанії найкраще працюють на цільову аудиторію клієнта.

  

Рейтинг кліків (Click-through rate; CTR)

Для початку нагадаємо, що між кліками за посиланнями та рейтингом кліків є різниця. Коли користувач Facebook кликає посилання в повідомленні Facebook і відкриває домашню сторінку, це клік за посиланням. Якщо він клацає посилання в оголошенні Facebook і відкриває бізнес-сайт клієнта  це CTR.

CTR – це KPI реклами Facebook, який означає відсоток користувачів, що натиснули на рекламні оголошення після їх перегляду.

Facebook Ads: які 8 показників відстежувати маркетологам та як скласти якісний звіт

Відстежуючи CTR, ви можете переконатися, що ви пропонуєте аудиторії якісний контент і створили привабливу та зрозумілу рекламу.

  

Ціна за клік (Cost Per Click; CPC)

CPC вимірює вартість одного кліку за вашою рекламою у Facebook.

Facebook Ads: які 8 показників відстежувати маркетологам та як скласти якісний звіт

Відстеження цього показника допомагає вам оцінити дві речі. По-перше, це говорить вам про ефективність вашої рекламної кампанії. Нижча ціна за клік передбачає, що ваше розміщення реклами й таргетинг працюють на те, щоб привернути увагу людей і мотивувати їх перейти за посиланням.

По-друге, ціна за клік допомагає контролювати рекламний бюджет. Кампанії з нижчою ціною за клік можна продовжувати довше. Але якщо ціна за клік стає занадто високою, ви можете зупинити цю рекламну кампанію раніше.



 

Рентабельність витрат на рекламу (Return on Ad Spend; ROAS)

Однією з найважливіших метрик для аналізу ефективності реклами на Facebook є ROAS. За допомогою цього показника ви дізнаєтесь, скільки доходів ви отримали порівняно з вартістю кампанії. Що вищий прибуток на кожен витрачений долар, то краще. Але врахуйте, що Facebook відстежуватиме ROAS для вас лише за наявності встановленого Facebook Pixel.

 

Діагностика релевантності оголошень

Завжди корисно знати як співвідносяться ваші сили з конкурентами. Facebook використовує свою діагностику релевантності реклами, щоб вирішити, кому показувати вашу рекламу і скільки вона буде коштувати. Усього доступні три показники: рейтинг якості, рейтинг рівня залучення та рейтинг коефіцієнта конверсії. Радимо стежити за всіма трьома показниками.

Для кожного з них Facebook дає вашому оголошенню одне з наступних значень:

  • вище середнього (верхні 45% оголошень);
  • середнє (нижні 55% оголошень);
  • нижче середнього (нижні 35% оголошень);
  • нижче середнього (нижні 20% оголошень);
  • нижче середнього (нижні 10% оголошень).

Facebook пояснює, що, наприклад, рейтинг якості «Нижче середнього» (нижні 20% оголошень) означає, що якість вашого оголошення, що сприймається, була однією з найнижчих 20% оголошень, що конкурують за ту ж аудиторію. Не менше 80% оголошень, що конкурують за ту саму аудиторію, сприймалися як більш якісні.

 

Ціна за 1000 показів (Cost per Mille; CPM)

CPM (Cost per Mille) – це вартість однієї тисячі показів реклами на сторінці або на сайті. Цей показник вимірює економічну ефективність рекламної кампанії та допомагає порівняти витрати різних видавців реклами і кампаній.

Facebook Ads: які 8 показників відстежувати маркетологам та як скласти якісний звіт

Відстеження СРМ також є корисним для розуміння того, як коливається ціна для обраного вами місця розміщення. Адже Facebook Ads – це аукціонна система. Чи збільшується ціна за конверсію через те, що ваша цільова аудиторія стає більш конкурентоспроможною? Чи це тому, що коефіцієнт конверсії різко падає? Подивіться на ціну за тисячу показів, щоб визначити, чи дорожчає місце розміщення вашої реклами, а також порівняйте витрати на різних платформах.



 

Частота

Такий KPI вказує на середню кількість разів, коли людина бачила вашу рекламу. Це особливо важливий показник, якщо у вас є дуже вузька цільова аудиторія.

Facebook Ads: які 8 показників відстежувати маркетологам та як скласти якісний звіт

Хоча людям часто потрібно побачити рекламу кілька разів, перш ніж зробити конверсію, якщо вони бачили рекламу більше 10 разів, ви, ймовірно, перенасичуєте свою аудиторію, і вам необхідно розширити охоплення. Стежте за частотою, але пам’ятайте, що зрештою, якщо ваш коефіцієнт конверсії залишається високим, то ви, ймовірно, ще не набридли аудиторії своєю рекламою.

 

Залучення публікації

Це показник, який відображає загальну кількість реакцій, репостів, коментарів і кліків, які одержала ваша публікація.

Якщо ви проводите A/B-тестування кількох різних типів реклами, взаємодія з публікацією та CTR – це дві з ваших найважливіших метрик, які визначають, наскільки добре конкретне оголошення приваблює вашу цільову аудиторію.

Ви також можете переглянути «Коментарі до публікації» та «Реакції на публікацію», щоб виокремити різні типи взаємодії. Але щоб отримати повне уявлення про те, як часто люди взаємодіють із вашою публікацією, виберіть «Взаємодія з дописом»:

Facebook Ads: які 8 показників відстежувати маркетологам та як скласти якісний звіт

  

Як зробити якісний звіт з реклами у Facebook

  1. Інтегруйте Facebook Ads з іншими інструментами, які використовує клієнт. Так ви отримаєте повне уявлення про те, як працюють його кампанії та що потрібно покращити. Замість того, щоб розглядати показники Facebook Ads ізольовано, порівняйте їх із даними Google Analytics, щоб отримати повнішу картину.
  2. Відстежуйте у Facebook Ads Manager лише актуальні для кожної кампанії показники. Так ви заощаджуєте час і не перевантажуєте клієнта надто великим обсягом даних.
  3. Зосередьтеся на результатах. Саме в них, а не в показниках реклами, зацікавлені ваші клієнти. Використовуйте цілі та показники користувача, щоб точно показати клієнтам, як ваші рекламні кампанії в Facebook сприяють їх успіху.
  4. Використовуйте інструменти автоматизованої звітності. Вони заощадять вам час, збираючи та систематизуючи всі необхідні дані для вас. Налаштуйте саме ті показники Facebook Ads, які мають бачити ваші клієнти, і тоді ці дані автоматично заповнюватимуться у кожному звітному циклі.


 

Насамкінець

Легко загубитися у всіх опціях, доступних у Facebook Ads, і через велику кількість доступних маркетингових KPI може бути складно вирішити, які з них використовувати. Ми ж зібрали ті показники, які допоможуть вашим рекламним кампаніям стати більш оптимізованими й ефективними, а звітам – інформативними та доступними для сприйняття.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності