Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Аутріч як дієвий метод лінкбілдінгу: навіщо він вашому бренду?

Аутріч як дієвий метод лінкбілдінгу: навіщо він вашому бренду?

02.05.2023

Анастасія Кузнецова


За результатами експерименту Ahrefs, майже половина сайтів з ТОП-10 видачі містять зворотні посилання. Тому зовсім не дивно, що 65% SEO-фахівців вважають, що через 5 років посилання чинитимуть такий самий або навіть більший вплив на ранжування ресурсу у пошуковій видачі. 

Аутріч-маркетинг допоможе вам знаходити потенційних клієнтів і перетворювати їх на постійних. Не знаєте, як використовувати стратегію аутріч-маркетингу для збільшення охоплень? У цьому матеріалі ми поговоримо про саме поняття аутрічу, а також наведемо аргументи на користь його застосування. Також ми ознаймомимося із основними етапами аутрічу, і навчимося використовувати цей метод найбільш ефективно. 

Аутріч як метод лінкбілдінгу



 

Що таке аутріч і навіщо він потрібен вашому сайту?

Для початку варто розтлумачити поняття самого“лінкбілдингу, щоб сповна зрозуміти його різницю із аутрічем. Лінкбілдинг — це процес, завдання якого полягає в побудові максимально органічної та ефективної зовнішньої посилальної маси. Існує декілька методів роботи із лінкбілдингом: біржева закупівля, крауд-маркетинг, і, звичайно, аутріч.

Аутріч — це окрема методика, де ви можете отримати посилання, якщо напишете конкретному сайту або веб-майстру і домовитеся з ним про розміщення. В якості майданчика для розміщення посилання можуть виступати бренди з вашої ніші, професіонали, тісно пов’язані з вашою цільовою аудиторією, такі як журналісти, блогери, представники бізнесу тощо.

Понад 72 % маркетологів стверджують, що аутріч-маркетинг допомагає підвищити залученість. Однак недостатньо лише створити інформативний допис і розмістити його на сайті-донорі. Щоб залучити нових клієнтів, ви маєте віднайти найпідходящий майданчик для розміщення, який принесе якомога кращі результати.

Аутріч-маркетинг також допоможе покращити рейтинг ресурсу у пошуковій видачі. За даними Ahrefs, кількість посилань на веб-сторінку безпосередньо пов’язана з обсягом органічного трафіку, який вона отримує. Більш того, наявність зворотних посилань входить до трійки головних факторів ранжування Google.

 

Наведемо кілька аргументів на користь застосування атрічу:

  • Підвищення лідогенерації. Співпрацюючи з впливовими особами та брендами зі схожою цільовою аудиторією, ви отримуєте якісний трафік та вищий коефіцієнт конверсії. Зокрема це буде корисно для невеликого бізнесу: аутріч-маркетинг дасть вам доступ до більш широкої аудиторії від брендів, з якими ви співпрацюєте.
  • Сприяє впізнаваності бренду. Співпраця з іншими відомими брендами або діячами у вашій ніші робить ваш бренд та його продукт доступним для їхньої аудиторії. В результаті ви завоюєте довіру нових користувачів та заробите гарну репутацію.
  • Довгострокове розміщення посилань. Заплативши одного разу за розміщення посилання, ви можете розраховувати на довгостроковий ефект. Посилання на ваш ресурс буде активним доти, поки майданчик партнера працюватиме. Однак треба зауважити, що усі гарантії базуються на домовленості із самим майданчиком.
  • Формування попиту на продукт. Якщо розмістити посилання на релеватнному майданчику, то потенційні клієнти із більшою вірогідністю здійснять покупку, якщо вбачатимуть у ньому цінність. Також це чудова можливість, аби повідомити про нові акції, знижки та інші пропозиції.
  • Швидкий результат. За дпомогою аутрічу ви можете розраховувати на швидку віддачу — за умови, що в якості майданчика обрано популярний та релевантний до вашої ніші проєкт. 

Незважаючи на вагомі переваги, аутріч пов’язаний і з низкою ризиків, які також потрібно брати до уваги. Йдеться про грошові ризики — за неналежної підготовки є великий шанс того, що кампанія буде не успішною. Процес аутрічу зорієнтований на довготривалий ефект та виважену підготовку, тому треба навчитися звертати увагу на деталі та навчитися чекати. 

Довідка: згідно зі статистикою, в середньому потрібно 3 місяці, щоб побачити вплив посилань на позиції у пошуковому рейтингу. Із досвіду маркетологів Webpromo, цей процес рідко займає більше 6 місяців або менше 1 місяця.



 

Які бувають види аутрічу?

Умовно аутріч можна поділити на платний та безоплатний — кожен із видів має свої переваги та недоліки. Платний аутріч є більш дієвим, однак для його застосування доведеться закласти чималий бюджет. Особливо це актуально для проєктів, які працюють у доволі конкурентній ніші. 

Якщо ви обираєте умовно безоплатний аутріч, то приготуйтеся до викликів і челенджів. Найчастіше такий вид аутрічу використовують вебмайстри, які вже неодноразово стикалися із запуском аутріч-кампаній. Однак для того, аби безоплатний аутріч приніс якомога кращі результати, ваш продукт має володіти дійсно вагомою конкурентною перевагою.

Цікаво: згідно із підрахунками, середня вартість одного платного посилання складає $83.

Окрім цього, для аутрічу можуть бути застосовані різні типи розміщення посилань, наприклад:

  • Гостьовий постинг. Йдеться про написання окремого матеріалу, зорієнтованого на розміщення на спеціальному майданчику. Це може бути стаття, що розповідає про переваги вашого продукту. Згідно зі статистикою, такий спосіб використовують понад 64 % лінкбілдерів.
  • Запит на зворотне посилання. Наявність зворотних посилань — одна з найважливіших речей для підвищення авторитету домену і рейтингу вашого сайту. І чим вищий ваш рейтинг у пошукових системах, тим більше нових клієнтів ви отримаєте. Такому способу віддають перевагу 43 % лінкбілдерів. 
  • Написання рев’ю. Цей метод є одним із найбільш ризикових: якщо власнику ресурсу не сподобається стаття, то вигідної співпраці не буде.
  • Тест продукту. Можна запропонувати агентам впливу безкоштовно протестувати ваш продукт і розповісти про це на своєму ресурсі. Це один із найдієвіших способів для залучення трафіку та підвищення впізнаваності бренду.
  • Resource Page. Один із найлегших методів, який полягає у створенні розсилок. Повідомлення містить прохання вказати посилання на ваш сайт в якості джерела інформації, корисного ресурсу тощо.

Для досягнення ефективних результатів варто тестувати різні способи розміщення посилань. Не йдіть тим же шляхом, що й конкуренти – шукайте нові ідеї для свого просування, щоб знайти найдієвішу тактику.

Аутріч як метод лінкбілдінгу

Процес роботи із аутрічем: поговоримо про основні етапи

Виважена підготовка і обізнаність в основних етапах — це ключ до успішного результату. Вибір стратегії залежить від конкретних особливостей вашого бренду: підготовчий етап включає в себе глибоке пізнання власного бренду. Зрозумійте унікальну цінність вашого продукту та сформулюйте її чітко і лаконічно. Не забувайте про ключові  риси вашої цільової аудиторії та орієнтуйтеся на її потреби протягом усіх етапів. 

Аналіз, складення списку релевантних майданчиків.

Варто розпочати із моніторингу конкурентів: проаналізуйте, на яких майданчиках вони часто розміщують посилання. Ресурси, на яких вже розміщені ваші конкуренти, можна одразу відкидати, адже із високою ймовірністю ваш бренд загубиться серед собі подібних. 

Якщо із аутрічем ви стикаєтеся вперше, то не рекомендуємо використовувати автоматизовані інструменти для роботи. Є ризик того, що ви пропустите якісні майданчики. Якість платформи для розміщення можна оцінити за такими критеріями:

  • Високий рейтинг у пошуковій видачі.
  • Якісний вхідний трафік — тобто сайт є корисним і цікавим для аудиторії, а також він не “просідає” з видимих причин. 
  • Якість контенту: проаналізуйте характер публікацій, частоту їх розміщення; наявність коментарів та активність користувачів.

Для того, аби обрати найкращий майданчик, заздалегідь поставте мету, якої хотілося б досягти. Якщо мета — збільшення продажів, то першочергово варто звертати увагу на популярність проєкту та активність його користувачів. 

Лайфхак: список потенційних платформ для аутрічу може бути величезним. Тому рекомендуємо створити централізоване місце для зберігання посилань на майданчики. Для цього можна використовувати такі інструменти, як Google Docs, BuzzStream, Raven, Outreachr, Pitchbox.

Обираємо майданчик для співпраці.

Коли ви склали список потенційних платформ для розміщення, варто перейти до вибору найкращої. Спеціалісти Webpromo керуються трьома важливими критеріями:

  • Трафік сайту. Чим він більший у платформи-донора, тим краще. Показники відвідуваності мають перевищувати трафік вашого ресурсу, аби співпраця була вигідною і продуктивною.
  • Тематичність. Ніша майданчика для розміщення має бути релевантною вашій. Тобто якщо бренд займається продажем одягу, то і шукати доведеться ресурси, що працюють у сфері стилю та моди.
  • Авторитетність домену. За допомогою спеціальних ресурсів можна виміряти авторитетність домену за шкалою від 1 до 100. Ресурс оцінюється за такими показниками: зовнішня оптимізація, якість ссилочної маси, трафікові показники, частота оновлення ресурсу тощо.

Зауважте, що при виборі майданчика варто домовитись про розміщення посилання у відповідній категорії веб-ресурсу, яка також має стосуватися ніші бренду. Найкраще розміщуватися у категорії “Блог”, де разом із прочитанням статті користувач зможе помітити посилання на ваш ресурс.

Домовляємось про співпрацю і створюємо контент.

Отож, ви склали список потенційних майданчиків для розміщення. Попереду — копітка і довга робота щодо досягнення спільних домовленостей. Пишіть напряму власникам веб-ресурсів та пропонуйте їм співпрацю. Ознайомтесь із умовами, які пропонує сайт-донор: які є вимоги щодо оформлення і змісту контенту (якщо планується публікувати статтю або огляд), а також уточніть терміни, протягом яких ваше посилання буде активним. 

Після цього можна переходити до створення контенту для зовнішнього розміщення. Однак перед тим, як розпочати роботу над креативами, варто провести аудит матеріалів, які у вас вже є в наявності за такими показниками:

  • Найефективніші публікації, які приносять великі охоплення.
  • Публікації, які приносять найменшу кількість охоплень.
  • Ключові слова з найкращим рейтингом.
  • Частота публікації контенту.

Після того, як посилання на майданчику буде розміщене, періодично відстежуйте результати аутріч-кампанії. 

Завершення співпраці.

Не забудьте подякувати за співпрацю — неважливо, була вона успішною чи ні. По-перше, це буде ввічливо чисто з етичної точки зору. По-друге, такий крок допоможе зберегти ім’я бренду та покращити репутацію. Як можна подякувати за співпрацю? 

  • допис у соціальній мережі;
  • розміщення короткої замітки на сайті;
  • особиста подяка власника через канали зв’язку.

Підказка: перед тим, як публічно вказувати у дописі ім’я або бренд партнера, запитайте у нього дозволу, щоб уникнути можливих неприємностей. 



 

Хто може якісно організувати закупку посилань?

Безперечно, найкраще із поставленим завданням впорається сео-спеціаліст. Людина, яка має успішний досвід із запуску подібних кампаній, зможе знайти найкращий майданчик для розміщення вашого посилання. Зокрема сео-спеціалісти можуть делегувати певні задачі на окремих вебмайстрів, аби пришвидшити процес.

Як ми бачимо, аутріч-маркетинг дозволяє вам розвивати відносини з впливовими людьми та організаціями, які потім можуть просувати ваш бренд, послуги, продукти та бізнес для своєї аудиторії. Розробка стратегії аутріч-маркетингу передбачає виважений підхід, а для успішних результатів варто використовувати різні тактики. 

Успішна аутріч-кампанія дозволяє налагодити корисні зв’язки, збільшити попит на продукт та покращити рейтинг у пошуковій видачі. Цей та інші факти дозволяють говорити про аутріч-маркетинг як про необхідний процес для органічного розвитку бренду.

Останні матеріали рубрики

ChatGPT новини

ЄС зобов'язує компанії позначати контент, створений...

В ЄС використання штучного інтелекту викликає все більше занепокоєння. Чим може нашкодити масова інтеграція технології?

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності