Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Чому бренди обирають мобільну рекламу Facebook для просування під час пандемії?

Чому бренди обирають мобільну рекламу Facebook для просування під час пандемії?

09.10.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


За останнє десятиліття мобільна реклама значно змінилася. Ми щодня взаємодіємо з різним видом контенту, використовуючи всього лиш смартфони. Наприклад, отримуємо персоналізовану для нас рекламу в цікавих форматах з додатків, відео або аудіо сервісів і т.д.

Люди і бренди все частіше стали шукати нові способи взаємодії, експериментувати і долати різні перешкоди, викликані пандемією. Які реальні можливості бізнесу дає мобільна реклама? Про це розповів в блозі Facebook for Business Уілл Платт-Хіггінс.

Зміст:

Переваги мобільної реклами

1. Бренди стимулюють реальний обсяг продажів, фокусуючись на мобільних пристроях

2. Бренди створюються на мобільних пристроях

3. Мобільні телефони надають брендам більше творчих можливостей, ніж будь-яка інша платформа

Висновки

За останнє десятиліття мобільна реклама значно змінилася. Ми щодня взаємодіємо з різним видом контенту, використовуючи всього лиш смартфони. Наприклад, отримуємо персоналізовану для нас рекламу в цікавих форматах з додатків, відео або аудіо сервісів і т.д. Люди і бренди все частіше стали шукати нові способи взаємодії, експериментувати і долати різні перешкоди, викликані пандемією. Які реальні можливості бізнесу дає мобільна реклама? Про це розповів в блозі Facebook for Business Уілл Платт-Хіггінс.




Переваги мобільної реклами

Є три причини, чому варто розглядати мобільну рекламу в Facebook як нову можливість для відродження і розвитку вашого бізнесу:

1. Бренди стимулюють реальний обсяг продажів, фокусуючись на мобільних пристроях

Ви можете збільшити обсяги продажів, створивши правильну рекламу для платформи та інвестуючи на відповідному рівні.

Наприклад, Magic Spoon бренд поживних злаків, орієнтований безпосередньо на споживача (DTC), хотів звернути увагу онлайн-покупців і збільшити продажі.

Ви можете збільшити обсяги продажів, створивши правильну рекламу для платформи та інвестуючи на відповідному рівні. Наприклад, Magic Spoon ― бренд поживних злаків, орієнтований безпосередньо на споживача (DTC), хотів звернути увагу онлайн-покупців і збільшити продажі.

Щоб реалізувати поставлені цілі, вони використовували відеорекламу Facebook (показали розділену миску для пластівців Magic Spoon з одного боку, а з іншого конкурента, щоб в порівнянні розповісти про переваги продукту) і кілька автоматизованих рекламних функцій Facebook, в результаті чого кількість покупок виросла в 2,1 рази.

Такі бренди, як Magic Spoon, збільшують реальний об’єм продажів в бізнесі, знаходячи оптимальне поєднання для своїх інвестицій і використовуючи різні інструменти і платформи, орієнтовані насамперед на мобільні прилади.

Щоб реалізувати поставлені цілі, вони використовували відеорекламу Facebook (показали розділену миску для пластівців Magic Spoon з одного боку, а з іншого ― конкурента, щоб в порівнянні розповісти про переваги продукту) і кілька автоматизованих рекламних функцій Facebook, в результаті чого кількість покупок виросла в 2,1 рази.2. Бренди створюються на мобільних пристроях

Ми всі можемо їх уявити: компанії догляду за шкірою, матраци, які доставляють до вашого порогу в коробках і, звичайно ж, ультразручне взуття з повністю натуральних матеріалів. У цих брендів є імпульс. Вони актуальні. Також їх легко може знайти аудиторія, чий особистий пристрій за замовчуванням є мобільним.

Наприклад, Allbirds — роздрібний продавець екологічно чистого взуття та одягу, поставив за мету залучити нових клієнтів і збільшити онлайн-продаж взуття «Dashers».

Щоб збільшити онлайн-продаж, бренд екологічно чистого взуття розмістив відео- та фотооголошення в Facebook, використовуючи різні набори креативів, і збільшив кількість покупок на 48%.

Ми всі можемо їх уявити: компанії догляду за шкірою, матраци, які доставляють до вашого порогу в коробках і, звичайно ж, ультразручне взуття з повністю натуральних матеріалів. У цих брендів є імпульс. Вони актуальні. Також їх легко може знайти аудиторія, чий особистий пристрій за замовчуванням є мобільним. Наприклад, Allbirds — роздрібний продавець екологічно чистого взуття та одягу, поставив за мету залучити нових клієнтів і збільшити онлайн-продаж взуття «Dashers».

Allbirds протестували різні оголошення та використовували кнопку «Купити зараз», яку пов’язали з веб-сайтом компанії. Бренд також оптимізував бюджети кампанії, автоматично перенаправляючи фінанси на найбільш ефективні рекламні набори.

Allbirds — відмінний приклад бренду, який використовує мобільні пристрої та рекламу як ключовий спосіб для побудови репутації. Від підвищення обізнаності до залучення нових клієнтів і збільшення продажів — вони знаходять клієнтів там, де вони вже є, і дозволяють зацікавленим покупцям робити все інше.

Allbirds протестували різні оголошення та використовували кнопку «Купити зараз», яку пов'язали з веб-сайтом компанії. Бренд також оптимізував бюджети кампанії, автоматично перенаправляючи фінанси на найбільш ефективні рекламні набори. Allbirds — відмінний приклад бренду, який використовує мобільні пристрої та рекламу як ключовий спосіб для побудови репутації. Від підвищення обізнаності до залучення нових клієнтів і збільшення продажів — вони знаходять клієнтів там, де вони вже є, і дозволяють зацікавленим покупцям робити все інше.3. Мобільні телефони надають брендам більше творчих можливостей, ніж будь-яка інша платформа

Для сучасних брендів важливо тестувати і розуміти нові інструменти, які часто використовуються в рекламних кампаніях на мобільних пристроях.

Для сучасних брендів важливо тестувати і розуміти нові інструменти, які часто використовуються в рекламних кампаніях на мобільних пристроях.

Наприклад, корейський універмаг MDS для відтворення чарів кімнати для примірки запустив серію прямих трансляцій покупок на Facebook. Водночас, бренд привабив інфлюенсерів, які спілкувалися і відповідали на запитання аудиторії, поки приміряли нові лінії одягу MDS в ефірі. Це рішення мало вирішальне значення для успіху кампанії: глядачі могли брати участь в бесіді, задавати питання про одяг і купувати його в прямому ефірі через Messenger.

Наприклад, корейський універмаг MDS для відтворення чарів кімнати для примірки запустив серію прямих трансляцій покупок на Facebook. Водночас, бренд привабив інфлюенсерів, які спілкувалися і відповідали на запитання аудиторії, поки приміряли нові лінії одягу MDS в ефірі. Це рішення мало вирішальне значення для успіху кампанії: глядачі могли брати участь в бесіді, задавати питання про одяг і купувати його в прямому ефірі через Messenger.

Висновки

  1. Мобільні пристрої перетворюють рекламу в постійний діалог. Завдяки новим можливостям цього виду реклами, користувачі можуть безперешкодно переміщатися між пристроями, підключатися до інших додатків або функцій, здійснювати покупки, дивитися та ділитися контентом.
  2. Бренди уважно дослухаються до своїх клієнтів, створюють способи для розширення їх творчого кругозору і стимулюють реальний обсяг продажів через мобільні пристрої. Наприклад, зробивши правильну рекламу та інвестуючи на відповідному рівні.
  3. Створюйте мобільну рекламу з імпульсом, актуальністю і доступністю пропозиції, УТП, демонструючи нові можливості взаємодії цільової аудиторії з вашим брендом або бізнесом!

Створюйте мобільну рекламу з імпульсом, актуальністю і доступністю пропозиції, УТП, демонструючи нові можливості взаємодії цільової аудиторії з вашим брендом або бізнесом!

Також читайте інші матеріали в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в реальному часі

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в...

Основні переваги "real-time" маркетингу для керівників відділу

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Основні інструменти сезонної реклами. 7 дієвих порад для успішного запуску осінньої кампанії.

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті