Чому бренди обирають мобільну рекламу Facebook для просування під час пандемії?
09.10.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук
За останнє десятиліття мобільна реклама значно змінилася. Ми щодня взаємодіємо з різним видом контенту, використовуючи всього лиш смартфони. Наприклад, отримуємо персоналізовану для нас рекламу в цікавих форматах з додатків, відео або аудіо сервісів і т.д.
Люди і бренди все частіше стали шукати нові способи взаємодії, експериментувати і долати різні перешкоди, викликані пандемією. Які реальні можливості бізнесу дає мобільна реклама? Про це розповів в блозі Facebook for Business Уілл Платт-Хіггінс.
Зміст:
1. Бренди стимулюють реальний обсяг продажів, фокусуючись на мобільних пристроях
2. Бренди створюються на мобільних пристроях
3. Мобільні телефони надають брендам більше творчих можливостей, ніж будь-яка інша платформа
Переваги мобільної реклами
Є три причини, чому варто розглядати мобільну рекламу в Facebook як нову можливість для відродження і розвитку вашого бізнесу:
1. Бренди стимулюють реальний обсяг продажів, фокусуючись на мобільних пристроях
Ви можете збільшити обсяги продажів, створивши правильну рекламу для платформи та інвестуючи на відповідному рівні.
Наприклад, Magic Spoon ― бренд поживних злаків, орієнтований безпосередньо на споживача (DTC), хотів звернути увагу онлайн-покупців і збільшити продажі.
Щоб реалізувати поставлені цілі, вони використовували відеорекламу Facebook (показали розділену миску для пластівців Magic Spoon з одного боку, а з іншого ― конкурента, щоб в порівнянні розповісти про переваги продукту) і кілька автоматизованих рекламних функцій Facebook, в результаті чого кількість покупок виросла в 2,1 рази.
Такі бренди, як Magic Spoon, збільшують реальний об’єм продажів в бізнесі, знаходячи оптимальне поєднання для своїх інвестицій і використовуючи різні інструменти і платформи, орієнтовані насамперед на мобільні прилади.
2. Бренди створюються на мобільних пристроях
Ми всі можемо їх уявити: компанії догляду за шкірою, матраци, які доставляють до вашого порогу в коробках і, звичайно ж, ультразручне взуття з повністю натуральних матеріалів. У цих брендів є імпульс. Вони актуальні. Також їх легко може знайти аудиторія, чий особистий пристрій за замовчуванням є мобільним.
Наприклад, Allbirds — роздрібний продавець екологічно чистого взуття та одягу, поставив за мету залучити нових клієнтів і збільшити онлайн-продаж взуття «Dashers».
Щоб збільшити онлайн-продаж, бренд екологічно чистого взуття розмістив відео- та фотооголошення в Facebook, використовуючи різні набори креативів, і збільшив кількість покупок на 48%.
Allbirds протестували різні оголошення та використовували кнопку «Купити зараз», яку пов’язали з веб-сайтом компанії. Бренд також оптимізував бюджети кампанії, автоматично перенаправляючи фінанси на найбільш ефективні рекламні набори.
Allbirds — відмінний приклад бренду, який використовує мобільні пристрої та рекламу як ключовий спосіб для побудови репутації. Від підвищення обізнаності до залучення нових клієнтів і збільшення продажів — вони знаходять клієнтів там, де вони вже є, і дозволяють зацікавленим покупцям робити все інше.
3. Мобільні телефони надають брендам більше творчих можливостей, ніж будь-яка інша платформа
Для сучасних брендів важливо тестувати і розуміти нові інструменти, які часто використовуються в рекламних кампаніях на мобільних пристроях.
Наприклад, корейський універмаг MDS для відтворення чарів кімнати для примірки запустив серію прямих трансляцій покупок на Facebook. Водночас, бренд привабив інфлюенсерів, які спілкувалися і відповідали на запитання аудиторії, поки приміряли нові лінії одягу MDS в ефірі. Це рішення мало вирішальне значення для успіху кампанії: глядачі могли брати участь в бесіді, задавати питання про одяг і купувати його в прямому ефірі через Messenger.
Висновки
- Мобільні пристрої перетворюють рекламу в постійний діалог. Завдяки новим можливостям цього виду реклами, користувачі можуть безперешкодно переміщатися між пристроями, підключатися до інших додатків або функцій, здійснювати покупки, дивитися та ділитися контентом.
- Бренди уважно дослухаються до своїх клієнтів, створюють способи для розширення їх творчого кругозору і стимулюють реальний обсяг продажів через мобільні пристрої. Наприклад, зробивши правильну рекламу та інвестуючи на відповідному рівні.
- Створюйте мобільну рекламу з імпульсом, актуальністю і доступністю пропозиції, УТП, демонструючи нові можливості взаємодії цільової аудиторії з вашим брендом або бізнесом!
Також читайте інші матеріали в блозі Webpromo:
- Як після ключових оновлень алгоритмів Google і просідання трафіку реалізувати якісну SEO-стратегію. Кейс anacosmo.ua;
- Як створити якісний кейс в маркетингу, щоб залучити клієнтів;
- 12 корисних функцій і формул Google Sheets. Як ефективно використовувати онлайн-сервіс електронних таблиць?;
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.