Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Базові HTML-теги для роботи SEO-фахівця

Базові HTML-теги для роботи SEO-фахівця

02.03.2023

Оля Сомова


Програмісти використовують HTML-код для написання сайту, який далі перетворюється на звичний для нас — користувачів — «людський вигляд». Теги в HTML прямо чи опосередковано впливають на роботу SEO. Як саме і які функції вони виконують розбираємо у статті. Навіщо маркетологу потрібно знати про ключові HTML-теги?

Зміст:

Що таке теги в HTML?

З чого складається елемент HTML? Ключові складові

Які основні теги у html потрібно знати кожному SEO фахівцю?

Додаткові теги у html

Висновок

Основні HTML-теги



 

Що таке теги у html?

Сильно заглиблюватися в HTML не варто, оскільки це матеріал, з яким безпосередньо працює програміст. Однак, вам потрібно знати базові правила. Як відомо HTML-код це мова, яка створює сторінку будь-якого сайту. За допомогою спеціальних символів знаків він передає браузеру вміст — картинку, яку бачить кінцевий користувач.

HTML — це каркас кожної веб-сторінки. Код дає інформацію не лише користувачам, як виглядатиме сайт у них у телефоні або на комп’ютері, а й повідомляє пошуковим системам — краулерам — які елементи потрібно просканувати насамперед, що закрити від індексації. Таким чином, теги в HTML дозволяють SEO-фахівцям правильно сформувати структуру сайту, зв’язати одну сторінку з іншою.

 

З чого складається елемент HTML? Ключові складові

Для початку давайте розберемо основні поняття, з якими зіштовхуватимемося у статті.

HTML-код, як нам уже відомо, включає різні елементи для написання сторінки, зокрема теги і метатеги і його значення — атрибута.

Елемент html — це основний компонент мови коду, який структурує текст HTML-документа.

Тег — елемент коду в HTML. Мітка вказує, де початок і кінець HTML-документа або текстового вузла HTML. Також тег характеризує матеріал, що допомагає швидше орієнтуватися та знаходити потрібну інформацію.

Метатег — вид тега в HTML, які передають додаткову технічну інформацію про сторінку. Це можуть бути правила індексування для пошукових роботів, ключові слова.

Атрибут виконує роль додаткової характеристики тега або метатега. Значення html атрибути регулює та керує поведінкою елемента.

Основні HTML-теги



 

Які теги у html потрібно знати кожному SEO фахівцю?

Існує три основні теги:

Це перший і найважливіший тег, початок будь-якого html документа. Він повідомляє пошуковим роботам, як відображати сторінку, яку версію html ви використовуєте.

Основні HTML-теги

Тег повідомляє службову інформацію, її не бачить на сторінці. Цей тег розташований між «head» і «body», найчастіше містить метатеги, скрипти, стилі тощо.

Основні HTML-теги

Тег включає інформацію, яку бачить користувач. Тут розташований основний контент, у тому числі зображення, текст, відео, гіперпосилання та інше.

 

Додаткові теги у html

Ми розглянули 3 ключові теги. Але існує багато тегів, які також відіграють важливу та корисну роль у SEO. Слід згадати деякі з них.

Основні HTML-теги

Основний тег заголовків, який прописують усередині тегу head. Він допомагає зрозуміти системі та користувачам тему веб-сторінки. Title описує її зміст, що дає пошукачам додаткову інформацію. Користувачі, читаючи цю інформацію, мають захотіти перейти на сторінку. Це короткий текст до 60 символів. Тег у html можна побачити на вкладці поряд із фавіконом, у сніпеті.

Метатеги

Тег meta, розташований у розділі «head». Він зберігає додаткові дані тільки для пошукових систем, де вказані правила індексування, автор сторінки, параметри області перегляду і т.д. Наведемо приклади найбільш використовуваних атрибутів у метатегах:

  • атрибут «name» вказує, який саме тег і повідомляє ботам, кому він несе інформацію сторінці (для роботів);
  • «author» визначає авторство;
  • «description» — це опис вмісту сторінки. Також Google використовує інформацію для відображення у сніпеті у видачі пошукової системи.
  • «viewport» запускає режим відображення сторінки з адаптивною версткою, виходячи з типу пристрою користувача. Він керує шириною та масштабування сторінки, щоб вона коректно виглядала на будь-якому екрані.
  • «noindex» дозволяє приховати інформацію від індексування. Правило забороняє краулерам індексувати контент на сторінці.
  • «nofollow» не дозволяє пошуковим роботам переходити за посилання, а також враховувати її при ранжируванні.
  • «content-type» визначає кодування сторінки.
  • «http-equiv» — перетворена версія HTTP заголовка, якщо немає можливості зробити це безпосередньо на сервері.

Основні HTML-теги



Теги посилань

Основні HTML-теги

Тег формує стандартне гіперпосилання.

 Основні HTML-теги

Потрібно додати тег «link» якщо потрібно зв’язати сторінку із зовнішнім ресурсом.

Мітки в html містять додаткові атрибути:

  • «href» означає адресу документа в мережі (країну та відповідну мову);
  • «rel=“nofollow”» забороняє пошуковим роботам переходити за URL-адресою, яка вказана в атрибуті href
  • «rel = “canonical”» повідомляє, яка зі сторінок канонічна — основна версія;

Теги зображень

Основні HTML-теги

Тег використовується на сторінці, де є зображення у форматі PNG, JPEG або GIF. До нього можна додати додаткові атрибути:

  • «src» вказує шлях до файлу — посилання на елемент;
  • «alt» — це альтернативний текст, який описує картинку, якщо в браузері вона не відкривається;
  • «title» — опис вмісту картинки. Якщо ви наведете курсором зображення, то спливає опис як підказки;
  • «width» і «height» вказує ширину та висоту зображення.

 

Висновок

Для SEO фахівця важливо знати базові теги у html. Елементи допомагають керувати пошуковими роботами, а користувачам бачити коректний та адаптований текст на сторінці, ту інформацію, яка їм потрібна.

Існує кілька елементів html-коду: теги, метатеги та атрибути. Важливо розділяти теги в HTML за значенням та атрибути, які до них відносяться. У статті ми навели основні елементи, необхідні для базового розуміння, як це працює.

 

Для того, щоб перевірити html теги на сайті, потрібно провести SEO-аудит. Webpromo проводить комплексну роботу для ефективного просування. Наші спеціалісти знають секрети, за які пошукові системи полюблять ваш сайт. Залишайте заявку і ми з вами зв’яжемося.  

Почніть якісне SEO-просування з Webpromo!

Дізнайтеся вартість, терміни і перелік робіт для вашого проєкту

    Останні матеріали рубрики

    Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

    SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

    Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

    Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

    Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

    Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

    Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

    Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

    Підпишіться на нашу розсилку
    Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
    Підписка на розсилку в Telegram
    Залишились питання?
    Наші експерти готові відповісти на них

     

    Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

    Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
    Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
    Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
    Серед багатьох ми обрали Webpromo
    Кожен в команді— майстер своєї справи
    Ціную Webpromo за гнучкість
    Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
    Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

    Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

    Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

    Політика конфіденційності