Головна » Блог » Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022 рік

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022 рік

02.12.2022

Оля Сомова


Найбільший рітейлер в Україні підбив підсумки щорічного масштабного розпродажу Чорна п’ятниця. Незважаючи на невтішні прогнози, пов’язані з воєнним становищем у країні, команда Фокстроту ретельно готувалася до заходу.

Черная пятница



Black Friday у Фокстроті тривала з 21 по 28 листопада. Клієнти могли придбати товари офлайн у магазині або оформити онлайн замовлення.

Після розпродажу «Чорна п’ятниця» український рітейлер представив інфографіку з найпопулярнішими товарами цього року. Фокстрот презентував дві категорії: ТОП продажів та лідери по кількості.

Черная пятница 2022

Список ТОП продажів Black Friday виглядає так:

  1. Кухонні комбайни
  2. Кавоварки
  3. Телевізори
  4. Вбудовані духові шафи
  5. Вбудовані посудомийні машини
  6. Холодильники
  7. Вбудовані варильні поверхні
  8. Пилососи та смартфони
  9. Електрогрилі, домашнє аудіо
  10. Ноутбуки та пральні машини

Несподівано телевізори зайняли лише третій рядок, адже кожну попередню Чорну п’ятницю були хедлайнером розпродажу.

Список товарів-лідерів за кількістю куплених до «Чорної п’ятниці» включає:

  1. Смартфони
  2. Сковорідки
  3. Пристрої живлення
  4. Телевізори
  5. Повербанки
  6. Навушники
  7. Пилососи
  8. Ноутбуки
  9. Мишки
  10. Пральні машини

Також у поточному році на розпродаж Black Friday зріс попит на генератори, акумуляторні світильники, газові плити та товари туристичного спрямування. Зростання цих товарів було очікуваним з огляду на поточні умови українців.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності