Головна » Блог » Друге життя інтернет-магазину: як вийти в ТОП Google за пріоритетними запитам після оновлення сайту. Кейс fish-master.com.ua

Друге життя інтернет-магазину: як вийти в ТОП Google за пріоритетними запитам після оновлення сайту. Кейс fish-master.com.ua

22.04.2021

Іван Єременко, Webpromo


Інтернет-магазин fish-master.com.ua заснували професійні рибалки. Команда досягла чималих висот в 2016-2017 роках. Серед найбільш значущих для них досягнень — перемоги на престижних змагання серед рибалок України. Вони зайняли призові місця на найпрестижніших змаганнях серед рибалок України.

На прикладі даного інтернет-магазину ми розповімо про те, як вивести сайт на перше місце в результатах видачі Google за пріоритетними запитам після переїзду на новий сайт. Також ми поділимося результатами SEO-аудиту сайту і покажемо, як проходили деякі з етапів SEO-оптимізації.

Зміст:

  1. Чи потрібна розробка нового сайту? 6 причин, коли це необхідно
  2. Подарунок від Webpromo: чек-лист для переїзду сайту на новий домен
  3. Формуємо команду проєкту
  4. SEO-аудит інтернет-магазину
  5. Розробка нового сайту: результат до і після
    4.1. Як виглядав сайт fish-master.com.ua раніше
    4.2. Як виглядає новий сайт fish-master.com.ua
  6. 3 кити оптимізації інтернет-магазину
    5.1. Технічна оптимізація
    5.2. Роль контенту в SEO-оптимізації
    5.3. Посилання
  7. Аналіз конкурентів як один з ключів до успіху
  8. Результати
  9. Висновок

 

Чи потрібна розробка нового сайту? 6 причин, коли це необхідно

Практичний досвід Webpromo дозволяє виділити основні обставини, при яких розробка нового сайту виправдає очікування і допоможе поліпшити показники вашого бізнесу.

  1. Застарілий дизайн.
  2. Дорога підтримка. Наприклад, ваш програміст звільнився і банально нікому підтримувати старий «самопис» (движок сайту, який був написаний для конкретного веб-ресурсу — прим. ред.).
  3. Система управління сайтом (CMS) більше не вирішує поставлені завдання. Ви не можете розширити список товарів або послуг, впровадити додаткові сервіси, внести необхідні технічні доопрацювання для поліпшення результатів SEO і т.д.
  4. Є проблеми з UX/UI. Сюди можна віднести низьку конверсію, високий показник відмов, скарги від користувачів на інтерфейс або структуру.
  5. Компанія провела ребрендинг і фірмовий стиль більше не відповідає сайту. В такому випадку розробка нового сайту дозволить правильно донести до поточних і нових клієнтів місію бренду і його цінності.
  6. Сайт не відповідає суб’єктивним вимогам власником. Здається, що занадто довго нічого не мінялося, хочеться «красиво і стильно» як у конкурентів.

Порада Webpromo! Якщо у вас є трафік і замовлення, а з усіх пунктів ви вибрали тільки шостий — не ламайте старий сайт. Іноді дешевше і ефективніше отримати результат на вже існуючій базі, а до редизайну вдаватися в тому випадку, коли є реальна необхідність. У будь-якому випадку, для кожного бізнесу це питання індивідуальний. Щоб отримати консультацію і практичні рекомендації наших фахівців, залиште замовлення і ми допоможемо знайти оптимальне рішення.

Так як старий сайт fish-master.com.ua відповідав всім п’яти перерахованих вище пунктах (крім шостого), було прийнято рішення розробити новий сайт і вже після почати SEO-оптимізацію інтернет-магазину.

 

Подарунок від Webpromo: чек-лист для переїзду сайту на новий домен



 

Формуємо команду проєкту

Для переїзду на новий сайт знадобитися мінімум програміст і SEO-спеціаліст. В ідеалі команду доповнює UX / UI-фахівець і Project-менеджер.

А якщо всі члени команди будуть ще й професіонали, то проєкт буде реалізований успішно і вчасно (с) Народна мудрість

У Webpromo над проектами працює завжди повний «комплект» фахівців. І найскладніше в цьому — ефективно взаємодіяти один з одним для досягнення поставленої мети.

Ось деякі важливі правила взаємодії SEO-шника і програміста:

  • спочатку SEO-аудит, потім розробка;

  • SEO-спеціаліст повинен чітко прописувати завдання в ТЗ для програміста, щоб не виникло питань «що робити?», «Де робити?» і «як робити?»;

  • дайте програмісту відповідь на питання «навіщо?» або «що дасть виконання цього завдання»?



 

SEO-аудит інтернет-магазину

Як ми вже сказали, спочатку слід провести SEO-аудит і тільки потім складати технічне завдання на розробку нового сайту.

Перелік завдань з SEO-аудиту інтернет-магазину Фішмастер:

  • перехід сайту на захищений протокол https;
  • опрацювання структури сайту і логіка генерації URL-адрес;
  • переїзд сайту на fish-master.com.ua;
  • настройка 301-х редиректів;
  • настройка robots.txt;
  • настройка sitemap.xml;
  • автоматична генерація мета-тегів;
  • оптимізація заголовків групи;
  • оптимізація сторінок фільтрів;
  • настройка мікроформатів;
  • оптимізація зображень;
  • настройка перелинковки;
  • настройка сторінок пагінацію;
  • оптимізація зовнішніх посилань;
  • оптимізація швидкості роботи сайту;
  • робота з функціоналом виведення міста;
  • додаткові роботи.

 

Розробка нового сайту: результат до і після

На основі результатів аудиту, а також глибокого опрацювання структури старого сайту, фахівці Webpromo розробили новий дизайн для fish-master.com.ua. З точки зору SEO ми виконали критично важливі для коректної роботи сайту завдання і «викотили» оновлений інтернет-магазин.

Не ідеально — це нормально. Не варто затягувати процес публікації: досить визначити критичні завдання, без яких не можна «викочувати» сайт, скористатися їхнім досвідом — і можна запускати. Призначений для користувача досвід з інтернет-магазином після оновлення дизайну і структури допоможе своєчасно внести доопрацювання, які поліпшать показники сайту.

Як виглядав сайт fish-master.com.ua раніше

Головна сторінка:

Сайт інтернет-магазину до оновлення дизайну

Сторінка категорії:

Як виглядає сайт, який потребує редизайну

Як виглядає новий сайт fish-master.com.ua

Головна сторінка:

Кейс оновлення дизайну інтернет-магазину і переїзду на нову CMS

Сторінка категорії:

Як оновити дизайн сайту і не просісти в SEO



 

3 кити оптимізації інтернет-магазину

SEO — як ремонт. Можна почати і неможливо закінчити. Для успішного просування інтернет-магазину вам доведеться працювати одночасно над трьома складовими:

Важливо! Бренд перестав бути ключовим фактором в пошуковій видачі. Грамотно оптимізований сайт навіть невеликої компанії здатний обігнати навіть маститих гігантів. Ось реальний приклад, як імплементація нашої SEO-стратегії допомогла Фішмастеру обійти у видачі найбільшу мережу риболовецьких супермаркетів:

Як обійти конкурента в пошуковій видачі

Як обійти конкурента в пошуковій видачі

Технічна оптимізація

Зі зрозумілих причин ми не можемо розповісти про всі технічні зміни на сайті клієнта. Але деякі процеси стосуються практично кожного сайту і будуть корисні, якщо ви перенесли сайт на новий движок або домен, а також повністю оновили дизайн.

Налаштування редиректів – must have

Якщо у вас був старий домен — налаштовуйте 301 редирект на нові релевантні сторінки. Очевидно, що якщо домен і структура URL не змінювалися, то редирект налаштовувати не потрібно.

У нашому випадку у клієнта було в розпорядженні два доменних імені. Так як посилальна маса була відсутня у обох, то було прийнято рішення залишити варіант fish-master.com.ua.

Аналіз посилальної маси при переїзд на новий сайт

У домену була відсутня посилальна маса

Опрацювання структури сайту і логіки генерації URL-адрес

Позитивні зміни можна простежити по вкладеності посилань на сайті.

Було:

http://fish-master.com.ua/brend-tsuyoki.php

Стало:

https://fish-master.com.ua/voblery/tsuyoki/

Оптимізація сторінок фільтрів

Фільтри інтернет-магазину Фішмастер спочатку реалізовані таким чином, що при виборі одного і більше фільтра в коді не відображаються посилання на сторінки інших фільтрів. Це обумовлено відсутністю великого пулу запитів під кілька перетинів.

Оптимізація фільтрів - один з важливих етапів технічної оптимізації сайту магазину

Зображення

Багато нехтують оптимізацією зображень, і марно. У конкурентній боротьбі за місце в пошуковій видачі кожна дрібниця може стати вирішальною. На новому сайті рибальського магазину ми впровадили формат webp для зображень, і, само собою, прописали alt і title.

При технічній оптимізації сайту слід приділити увагу оптимізації зображень

Роль контенту в SEO-просуванні

Правило №1 – шукайте експертів. Сучасні алгоритми пошукових систем цінують, в першу чергу, експертність контексту (докладніше про це ви можете дізнатися, ознайомившись з принципом EAT в нашій статті). Це раніше словесну масу можна було «нафарширувати» ключами від і до, виділяючи їх жирним шрифтом і великими буквами, і система з радістю віддавала таких сторінок перші місця у видачі. Зараз же важливо робити упор на корисність контенту. Google значно порозумнішав: тепер він вміє розпізнавати контекст, і омонімічние ключі вже не ранжируватимуться, в той час як синонімічні потраплять в ціль.

Текст може бути не ідеальним, але якщо копірайтер розбирається в темі LSI, він буде використовувати нові принципи оптимізації за умовчанням. А головне – він може написати дійсно щось корисне.

Блог – важлива складова тематичного наповнення сайту. Ресьорч, аналіз та імплементація є постійними завдання, щоб залучати інфо-трафік.

Натомість на якісне ведення блогу ви отримаєте:

  • додаткові продажу;
  • експертне позиціонування;
  • формування аудиторії;
  • лояльність до бренду;
  • інструмент входить маркетингу;
  • віральний ефект.

Приклад експертної статті в блозі інтернет-магазину №1

Як вивести сайт в топ пошуку по пріоритетним запитам: кейс

Експертна стаття в блозі інтернет-магазину вивела сайт в ТОП за пріоритетним запитом

Як вивести сайт в топ пошуку по пріоритетним запитам: кейс

Стаття Фішмастер здалася на першому місці у видачі Google

Приклад експертної статті в блозі інтернет-магазину №2

Як написати якісний SEO-текст для інтернет-магазину

Як за допомогою SEO вивести сайт в ТОП пошуку

Посилання

Збільшили посилальну масу

На момент старту проекту на сайт посилався 31 домен, на даний момент 160.

SEO-просування інтернет-магазину: кейс

Підвищили рейтинг домену (DR)

На момент старту проєкту DR по ahrefs.com був 0.3 на даний момент — 17.

Рейтинг домену - один з чинників в ранжируванні сайтів в пошуку



 

Аналіз конкурентів як один з ключів до успіху

Аналіз конкурентів — дуже трудомісткий і нудний процес, що вимагає посидючості, скрупульозності і скрупульозності. Тому багато хто не заморочуються, вважаючи за краще зосередити зусилля на власному продукті. І саме тому детальний конкурентний аналіз дозволяє виділити свою компанію на тлі інших «ледарів», які цим не займаються. Що аналізувати? Все і регулярно:

  • посилання;
  • технічні реалізації;
  • контент;
  • зміни позицій і трафіку.

 

Результати

Виконана робота дозволила досягти поставлених цілей за проектом.

Збільшили комерційний трафік

Сайт викотили в липні 2019 року і з цього моменту ми можемо спостерігати планомірне зростання комерційного трафіку. Дані за попередній період не збереглися, тому що раніше на сайті не була підключена система Google Analytics.

Як збільшити комерційний трафік на сайті

Збільшили органічний трафік

На отриманих з ahfrefs.com даних ми бачимо, що щомісячний трафік на сайт складає більше 24 000.

SEO-просування інтернет-магазину в Google

Збільшили кількість сторінок в ТОП-3 видачі Google

Нижній ряд на діаграмі демонструє зростання кількості сторінок в ТОП-3 видачі пошукової системи Google.

Як потрапити в ТОП-3 видачі Google

 

Висновок

Важливо визначити реальну потребу розробки нового сайту, оцінити всі ризики, поставити собі і всій команді досяжну мету, чітко розділити ролі і планомірно рухатися до наміченої мети.

Для результату проаналізуйте конкурентів, а також проекти в інших нішах і гео, шукайте їх точки зростання і тестируйте гіпотези на життєздатність безпосередньо в своїй ніші і проект.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Які зображення в тренді у 2021 році? Інфографіка Depositphotos

Український фотосток Depositphotos подолав позначку в 200 млн файлів у бібліотеці. У зв'язку з цим команда проєкту опублікувала в своєму блозі...

Google анонсував нові способи вимірювання ефективності реклами

Google анонсував нові способи вимірювання ефективності...

Днями в своєму блозі Google анонсував нові способи вимірювання ефективності реклами. Вони допоможуть рекламодавцям краще розуміти, які...

GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти...

Google почав закрите бета-тестування журналу дзвінків в Google My Business (GMB). Так, у деяких власників акаунтів з США з'явилася можливість...

Утримати не можна втратити: 3 инсайта, які поліпшать CX

Як компанії вижити в умовах жорсткої конкуренції під час кризи? Для цього потрібно вже зараз подбати про «щастя клієнта», підвищуючи і...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті