Головна » Блог » В Google Analytics App + Web з'явився інструмент Cohort analysis

В Google Analytics App + Web з’явився інструмент Cohort analysis

10.03.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко


Компанія Google продовжує покращувати сервіс Google Analytics App + Web. На початку березня в ньому з’явився інструмент Cohort analysis, за допомогою якого можна детальніше аналізувати поведінкові дані по вибірках (когортам) користувачів протягом певного часу. З цим інструментом проводити web-аналітику на сайті стане набагато зручніше.

У Google Analytics когортою вважається група користувачів із загальними характеристиками, які об’єднані за певними параметрами.

Cohort analysis в Google Analytics

Cohort analysis в Google Analytics

Техніка аналізу даних Cohort в модулі Analysis допомагає зрозуміти:

  1. скільки нових користувачів, які з’явилися протягом минулого тижня, зробили покупку, і скільки треба було часу на те, щоб вони її зробили. А також як їх поведінка відрізняється від поведінки користувачів, який було залучено за тиждень до цього;
  2. чи дійсно користувачі, які були залучені протягом тижня знижок (напр., Black Friday), забезпечили їй більше доходу в порівнянні з користувачами, які були залучені в інші тижні;
  3. скільки користувачів серед тих, які зробили покупку в попередні тижні, зробили її знову потім, і наскільки швидко це сталося після першої покупки. Як їх поведінка змінюється з часом.

Хочете бути в курсі останніх новин пошукових систем? Читайте блог Webpromo, а також підписуйтесь на насв Facebook та Instagram.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності