Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Сценарії в SEO. Як їх застосовувати для просування інтернет-магазинів?

Сценарії в SEO. Як їх застосовувати для просування інтернет-магазинів?

02.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Написання сценаріїв використання в сучасній методології можна починати з розгляду завдань. Тут потрібно зрозуміти, які саме завдання намагається вирішити користувач ресурсу, а після цього потрібно зрозуміти, як точно користувач це робить, в якій черговості. На цьому етапі необхідно знайти ментальну модель кожного користувача, тобто те, як повинен зараз працювати ресурс, що потрібно для втілення бажаного в реальність.

Таку частину роботи найкраще виконувати, наприклад, спираючись на операції безпосередньо з відвідувачами сайту. Перш за все, це дозволяє створювати більш справжні персони. Далі дуже важливі для точного розуміння реального інтерв’ю, так як досить часто відвідувачі починають шукати інформацію не так, як того хочуть веб-майстри.

Наприклад, спірне уявлення про те, що відвідувачі в основному відсівають нерелевантні веб-сторінки за допомогою інкрементального уточнення пошукових запитів. Але на ділі можна багато раз зіткнутися з фактом, коли відвідувачі спершу прагнуть згадати проект, що посилався на необхідну їм інформацію. Після цього починають шукати ресурс в системі. Потім просто використовують внутрішній пошук проекту для пошуку необхідної веб-сторінки. Вже з цієї сторінки переходять відразу на проект.

Как применять пользовательские сценарии в SEO



 

Групи користувачів інтернет-магазину з точки зору SEO

Ключові слова діляться на безліч груп: навігаційні, транзакційні, інформаційні, брендові і т. д. І кожної з них відповідають певні типи користувачів, які можуть вводити запити в пошуковий рядок, переслідуючи ту чи іншу мету. Це і називається сценаріями в SEO. Наприклад, напишемо кілька сценаріїв з точки зору деталізації інформації, що виділяє три основні групи відвідувачів пошукових систем.

  1. Дослідники. Дані відвідувачі ще не дуже розуміють, що їм необхідно. Під час пошуку вони роблять запит за допомогою пари ключів, в зв’язку з цим в пошуковій видачі з’являються різноманітні, досить часто не зв’язані між собою сторінки. Багато відвідувачів на етапі експерименту застосовують таку першу пошукову видачу в вигляді основи для подальшого уточнення параметрів. Переглянувши видачу, користувачі отримують уявлення про те, яку інформацію треба шукати.
  2. Можливі покупці. У даного сегмента користувачів вже є уявлення про те, що вони шукають. Наприклад, коли їм потрібен телевізор, то, можливо, вони дізнаються виробника. З цієї причини ключових фраз тут в середньому трошки більше, але вони більш точно описують цілі.
  3. Зацікавлені клієнти. В даному випадку мета пошуку цілком конкретна. Такі відвідувачі мають всім необхідним набором інформації. Вони знають назву бренду, параметри шуканого товару, які так само часто міститися в ключових фразах. Дана група застосовує словосполучення довжиною до 5 слів, так як вони дозволяють більш точно описати параметри продукції, щоб відкинути нерелевантні веб-сторінки. В SEO такі запити називають long tail або «довгими хвостами».

Якщо конкретизувати запит, то таких сценаріїв може бути набагато більше трьох.



 

Як застосовувати сценарії використання в SEO?

Глобальна мета в SEO — постійно підвищувати видимість сайту по ключових запитах з СЯ і отримувати конверсії, якщо сайт комерційної спрямованості. Сценарії використання в цій великій машині просування дозволяють намацати потрібну стратегію, щоб привернути користувача на сайт і утримати його там.

Ось кілька варіантів, де застосовують сценарії використання в SEO:

 

Висновки

За своєю суттю сценарії використання в SEO — це той же портрет клієнта, але з упором на поведінкові фактори. Важливо не просто уявити образи відвідувачів сайту, але і зрозуміти логіку їх дій в пошуковій системі. Чим більше сценаріїв ви зможете передбачити, тим краще будуть результати SEO-просування. Однак зазначимо, що шаблонність не повинна стати основною прерогативою залучення клієнтів на ваш сайт з пошуку. Тренд персоналізації ніхто не відміняв. Тому шляхом аналітики вхідного трафіку ви також можете отримати унікальні сценарії використання, робота з якими може принести додаткові конверсії.

Статтю перевірив керівник відділу SEO Артем Коломиец.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І пидписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті