Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Сценарії в SEO. Як їх застосовувати для просування інтернет-магазинів?

Сценарії в SEO. Як їх застосовувати для просування інтернет-магазинів?

02.03.2021

Ольга Коцофанэ редактор блогу Webpromo | Ольга Коцофане


Написання сценаріїв використання в сучасній методології можна починати з розгляду завдань. Тут потрібно зрозуміти, які саме завдання намагається вирішити користувач ресурсу, а після цього потрібно зрозуміти, як точно користувач це робить, в якій черговості. На цьому етапі необхідно знайти ментальну модель кожного користувача, тобто те, як повинен зараз працювати ресурс, що потрібно для втілення бажаного в реальність.

Таку частину роботи найкраще виконувати, наприклад, спираючись на операції безпосередньо з відвідувачами сайту. Перш за все, це дозволяє створювати більш справжні персони. Далі дуже важливі для точного розуміння реального інтерв’ю, так як досить часто відвідувачі починають шукати інформацію не так, як того хочуть веб-майстри.

Наприклад, спірне уявлення про те, що відвідувачі в основному відсівають нерелевантні веб-сторінки за допомогою інкрементального уточнення пошукових запитів. Але на ділі можна багато раз зіткнутися з фактом, коли відвідувачі спершу прагнуть згадати проект, що посилався на необхідну їм інформацію. Після цього починають шукати ресурс в системі. Потім просто використовують внутрішній пошук проекту для пошуку необхідної веб-сторінки. Вже з цієї сторінки переходять відразу на проект.

Как применять пользовательские сценарии в SEO



 

Групи користувачів інтернет-магазину з точки зору SEO

Ключові слова діляться на безліч груп: навігаційні, транзакційні, інформаційні, брендові і т. д. І кожної з них відповідають певні типи користувачів, які можуть вводити запити в пошуковий рядок, переслідуючи ту чи іншу мету. Це і називається сценаріями в SEO. Наприклад, напишемо кілька сценаріїв з точки зору деталізації інформації, що виділяє три основні групи відвідувачів пошукових систем.

  1. Дослідники. Дані відвідувачі ще не дуже розуміють, що їм необхідно. Під час пошуку вони роблять запит за допомогою пари ключів, в зв’язку з цим в пошуковій видачі з’являються різноманітні, досить часто не зв’язані між собою сторінки. Багато відвідувачів на етапі експерименту застосовують таку першу пошукову видачу в вигляді основи для подальшого уточнення параметрів. Переглянувши видачу, користувачі отримують уявлення про те, яку інформацію треба шукати.
  2. Можливі покупці. У даного сегмента користувачів вже є уявлення про те, що вони шукають. Наприклад, коли їм потрібен телевізор, то, можливо, вони дізнаються виробника. З цієї причини ключових фраз тут в середньому трошки більше, але вони більш точно описують цілі.
  3. Зацікавлені клієнти. В даному випадку мета пошуку цілком конкретна. Такі відвідувачі мають всім необхідним набором інформації. Вони знають назву бренду, параметри шуканого товару, які так само часто міститися в ключових фразах. Дана група застосовує словосполучення довжиною до 5 слів, так як вони дозволяють більш точно описати параметри продукції, щоб відкинути нерелевантні веб-сторінки. В SEO такі запити називають long tail або «довгими хвостами».

Якщо конкретизувати запит, то таких сценаріїв може бути набагато більше трьох.



 

Як застосовувати сценарії використання в SEO?

Глобальна мета в SEO — постійно підвищувати видимість сайту по ключових запитах з СЯ і отримувати конверсії, якщо сайт комерційної спрямованості. Сценарії використання в цій великій машині просування дозволяють намацати потрібну стратегію, щоб привернути користувача на сайт і утримати його там.

Ось кілька варіантів, де застосовують сценарії використання в SEO:

 

Висновки

За своєю суттю сценарії використання в SEO — це той же портрет клієнта, але з упором на поведінкові фактори. Важливо не просто уявити образи відвідувачів сайту, але і зрозуміти логіку їх дій в пошуковій системі. Чим більше сценаріїв ви зможете передбачити, тим краще будуть результати SEO-просування. Однак зазначимо, що шаблонність не повинна стати основною прерогативою залучення клієнтів на ваш сайт з пошуку. Тренд персоналізації ніхто не відміняв. Тому шляхом аналітики вхідного трафіку ви також можете отримати унікальні сценарії використання, робота з якими може принести додаткові конверсії.

Статтю перевірив керівник відділу SEO Артем Коломиец.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І пидписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

кейс по розробці сайту

Як за 2 тижні з нуля створити успішний бренд для бізнесу в...

Новий кейс від спеціалістів Webpromo! Розповідаємо історію створення бізнесу з нуля, починаючи від зародження до успішних продажів в...

Рекламний ринок України

Ринок української медійної реклами скоротився на 63% —...

За дослідженнями Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2022 році об’єми рекламно-комунікаційного ринку в Україні знизились на 63%

Кращі застосунки 2022 за версією Google Play

Застосунки 2022 року: Google Play визначив переможців

Компанія Google опублікувала список кращих додатків та ігор, доступних для скачування у Play Маркет

пошукові запити українців в Google

Що українці найчастіше шукали в інтернеті цього року:...

Що найчастіше гуглили українці цього року? Google підвів щорічні підсумки та поділився статистикою

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності