Головна » Блог » Google Карти нагадали, що у ресторанів з'явилася кнопка замовлення

Google Карти нагадали, що у ресторанів з’явилася кнопка замовлення

06.01.2021

Ольга Коцофане


З травня 2019 року Google тестує функцію онлайн замовлення в Google Картах. Вона дає можливість користувачам замовити їжу на винос або доставку прямо в додатку за умови, що заклад підтримує інтеграцію. Про це днями нагадали в офіційному Twitter-акаунті Google Maps.

«Ще є час проявити любов до улюблених ресторанах.

Зустрічайте Новий рік, замовивши їжу на винос або доставку на Картах », – сказано в публікації».

В Google Картах у ресторанів з'явилася кнопка замовлення

Одними з перших використовувати додатковий функціонал почали служби доставки США – DoorDash, Postmates, Delivery.com, Slice і ChowNow і інші. Нещодавно до них приєдналася мережа ресторанів швидкого харчування Burger King, яка налічує понад 13 тисяч точок в 79 країнах. Вони розраховують не тільки задовольнити існуючий попит, а й знайти нових клієнтів через пошук. Можливість замовити їжу через кнопку в Google Картах скоротить шлях клієнта на одну дію.

«Ми бачимо, що Google є одним з основних місць, де можна отримати додаткову інформацію, знайти закладу, подивитися, відкриті або закриті ресторани, і це зменшить кількість кроків, за якими гості можуть отримати їжу. Чим простіше ми зробимо це для них, тим краще ми будемо », – прокоментувала нововведення Еллі Доті, новий директор з маркетингу Burger King. – «Раніше ми робили велику ставку на цифрові технології і вклали роки в створення нашого цифрового досвіду. Ми продовжимо робити це – не тільки цифровими заради цифрових технологій, але і для того, щоб диференціювати бренд і налагодити контакт і персоналізацію з нашими гостями. Створюючи цифрові і комунікаційні можливості, як ми робимо з Google, ми зможемо краще взаємодіяти з нашими гостями – і це буде не тільки зручно, але й індивідуально».

В Google Картах можна замовити їжу через кнопку замовлення

Кнопки замовлення їжі в Google Картахх

В Україні кнопка замовлення в Google Картах поки недоступна для ресторанів. Однак успішне тестування додаткового функціоналу дає надію, що незабаром ця інтеграція стане доступною для всіх. Поки що українські заклади можуть перенаправляти клієнтів з Google Карт на сайт, на сторінку з меню або дзвінок.

 

Як конвертувати користувача в клієнта через Google Карти

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

Последние материалы рубрики

Як динамічний контент впливає на SEO: переваги та ризики адаптивності

Вплив динамічного контенту на SEO: преваги та ризики...

Динамічний контент — це прогресивно і актуально в 2021 році. Але з точки зору SEO-просування використання постійно міняє контенту...

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті