Google представляє «Think Global»
29.03.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан
31 березня о 13:00 — перший епізод Think Global від Google.
Про Think Global
Це стрімінговий мінісеріал із 4 епізодів про дослідження, вироблений Economist Impact на замовлення Google.
Мета цього проєкту: дати кваліфіковані поради з того, як розвивати свій бренд, як досягти успіху і стати однією з провідних компаній світу.
Лідери думок із Global Executive Institute розкажуть:
- як залучити клієнтів на нові ринки;
- про стратегії зростання після пандемії;
- та як використати майбутні звички клієнтів.
4 епізоди розділені за темами впродовж року:
- «Визначення ваших глобальних можливостей» — прем’єра першого епізоду буде 31 березня;
- «Налаштування міжнародного успіху» — прем’єра другого епізоду очікується у червні;
- «Залучення покупців з-за кордону у пік сезону» — третій епізод чекаємо у вересні;
- «Процвітання за кордоном у 2023 році» — а четвертий у листопаді.
AGENDA першого епізоду
Перший епізод присвячений «Визначенню ваших глобальних можливостей».
- Перша частина 13:00 – 13:30
Джон Фергюсон розкаже про результати дослідження, де розглядали часові та географічні виміри міжнародного зростання та дасть поради з вирішальних стосовно прибутку питань. Ці дані допоможуть вам визначитись коли і куди рухатись, щоб “процвітати” на глобальних ринках. - Друга частина 13:30 – 14:00
Після того як ви дізнаєтесь коли і де відбувається міжнародне зростання, Аластер Стірлінг представить нову структуру та інструменти, такі як Market Finder. Такі практичні знання допоможуть вам почати діяти вже сьогодні.
Прем’єра першої серії вже 31 березня! Не забудьте зареструватись.
Також читайте інші матеріали в блозі Webpromo:
- Що воєнний стан означає для бізнесу?;
- Оновлення Google: покращення рейтингу Product Review;
- Google Реклама: оновлення правил неприйнятного контенту. Що це означає для рекламодавців України?
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.