Головна » Блог » Google представляє «Think Global»

Google представляє «Think Global»

29.03.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан


31 березня о 13:00 — перший епізод Think Global від Google.

Think Global

 

Про Think Global

Це стрімінговий мінісеріал із 4 епізодів про дослідження, вироблений Economist Impact на замовлення Google. 

Мета цього проєкту: дати кваліфіковані поради з того, як розвивати свій бренд, як досягти успіху і стати однією з провідних компаній світу.

Лідери думок із Global Executive Institute розкажуть:

  • як залучити клієнтів на нові ринки;
  • про стратегії зростання після пандемії;
  • та як використати майбутні звички клієнтів. 

4 епізоди розділені за темами впродовж року:

  1. «Визначення ваших глобальних можливостей» — прем’єра першого епізоду буде 31 березня;
  2. «Налаштування міжнародного успіху» — прем’єра другого епізоду очікується у червні;
  3. «Залучення покупців з-за кордону у пік сезону» — третій епізод чекаємо у вересні;
  4. «Процвітання за кордоном у 2023 році» — а четвертий у листопаді.

4 епізоди мінісеріалу Think Global

AGENDA першого епізоду

Перший епізод присвячений «Визначенню ваших глобальних можливостей».

  1. Перша частина 13:00 – 13:30
    Джон Фергюсон розкаже про результати дослідження, де розглядали часові та географічні виміри міжнародного зростання та дасть поради з вирішальних стосовно прибутку питань. Ці дані допоможуть вам визначитись коли і куди рухатись, щоб “процвітати” на глобальних ринках. Джон Фергюсон
  2. Друга частина 13:30 – 14:00
    Після того як ви дізнаєтесь коли і де відбувається міжнародне зростання, Аластер Стірлінг представить нову структуру та інструменти, такі як Market Finder. Такі практичні знання допоможуть вам почати діяти вже сьогодні.Аластер Стірлінг

Прем’єра першої серії вже 31 березня! Не забудьте зареструватись. 

 

Також читайте інші матеріали в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності